Texasin Beltonissa pidetään heinä-elokuun vaihteessa jokakesäinen aluekonventti. Konventtipaikan vieressä sijaitseva mainostaulu on tarkoitus vuokrata ja varustaa se informaatiolla, joka herättäisi - järjestäjän toiveen mukaan - jotkut todistajat todellisuuteen järjestön suhteen.
Suunnitteilla oleva informaatio on seuraavanlainen:
Mainostaulun vuokraaminen luonnollisesti maksaa, ja halukkaat voivat tukea projektia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Peeveli kirjoitti:Jos muuten suomeen saa hommattua samanlaisen mainoksen kesän konventtien ajaksi niin osallistun välittömästi "vapaa ehtoisiin" lahjoituksiin
Olet oikeassa. Muutenkin tuon rahoitus on jo hommattu yli 70% ja näyttää toteutuvan helposti kun katsoo millä tahdilla tuo etenee. Tämän täytyy olla jumalan siunausta
Jokatapauksessa skippaan tämän koska tuo näyttää toteutuvan ilman omaa nimellistä osaallistumistani ja yhdyn peevelin kommenttiin . Jos pohjoismaihin, Suomeen.. lahjoitan jotain vapaaehtoisesti.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Tulee olemaan mielenkiintoista seurata, reagoiko järjestö tähän jotenkin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea kirjoitti:Rakennetaan nakkikoju eteen isolla jw.org kyltillä
Eikö tuo nyt kuitenkin ole laillisesti ihan ok kohderyhmämainontaa?
Jos nakeista kysellään tarkemmin, ne on rahoitettu vapaaehtoisilla lahjoituksilla, mutta asiaa saa toki halutessaan tukea. Myös kortti käy. Tuossa on maksupääte, jos haluat katsoa ihan omasta kädestä. Juu nakeissa ei ole plasmaa, korkeintaan fraktioita ja vettä. Ja kasvisvaihtoehto on kans.