Jaa-a, en minäkään noista eri suuntauksista ota oikein selvää.

Pääasia että musiikki uppoaa.
..tulipa muistoja mieleen, tän ketjun myötä. Nykyään aika vähän tulee tuota kone/trancemusaa kuunneltua, oon aikalailla kaikkiruokainen musan suhtee, oikeastaan ainoa mikä ei uppoa, on se örinähevi. Mutta tutulta kuulostaa tuo Nexus biisi.
Astral projectionilta ehkä mun suosikkilevy on "
Astral Projection - In the Mix". Sisältää 2 CD:tä, Sundown ja Sunrise. Sen levyn suosikki vuosien takaa, "
Enlightened Evolution", ehkäpä. Tuokin levy yhteenmiksattuja muistaakseni, jotenkin oon tykästynyt noihin missä ei oo taukoja.
Kingston Wall on ollut aina kestosuosikki, diggaan sanoista ja muutenkin tyylistä. Ehkäpä
Kinston Wall III:sta on eniten tullut kuunneltua. Harmi että Petri Walli tais hieman pärähtää kun meni itsemurhan tekemään katolta hyppäämällä.. :/ Koskaan en ehtinyt näkemään livenä. Loistavat lyriikat koko III levyllä - uppoaa vielä tänäkin päivänä ja varmaan aina.
Heittäkäähän lisää hyvää musaa, tää on mukavan rento ketju vastapainoksi uskontohötölle. Nuo mun linkit nyt on vaan pieni pintaraapaisu siitä mitä itse oon joskus paljonkin kuunnellut, eniten ehkä -90 luvun loppupuolella.. Tänäpäivänä paljon löytyy myös kotimaista, uutta ja vanhaa, mikä uppoaa.

Tosiaan, melkein joka genrestä, paitse se örinähevi, vaikka raskas rock/metalli kyllä menee oikealla fiiliksellä ollessa.
Paras konemusapohjainen tanssiesitys mitä on tullut koskaan vastaan, on ehkä tässä:
RemoteKontrol for Total XposureTV - tuo on suht pitkä, mutta sen arvoinen jos yhtään konemusasta diggailee.