Moraalista

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

harzit

Moraalista

Viesti Kirjoittaja harzit »

Onko muille käynyt niin kuin minulle että ihan normaalit pelisäännöt on heitetty roskiin. Itse olen mm. varastanut valehdellut ja pettänyt kun ei vt seuran kahleita ollut, vankilassakin on tullut lyhyesti vierailtua, oon oikein malliesimerkki mitä vt haluaakin. Nää liittyy elämän ahdistuksiin ja yhtäkkisen vapauden tuomiin kokeiluihin. Piti kokeilla kaikki se mikä jäi todistajanuorelta kokematta. Pari vuotta siinä meni. Nyttemmin on vasta alkanut rakentamaan ns. omaa moraalia mikä on väärin ja oikein.
Veli-Hopea

Re: Moraalista

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kyllä mulla on sellainen käsitys että irtautumisissa joskus käydään ns. Pohjan kautta, kunnes homma tasaantuu ja alkaa normaali terve elämä.

Irtautuminen on aika sekavaa ja pelottavaa aikaa
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Minäkin olen ollut vankilassa, mutta silloin kun olin jehovantodistaja, en sen jälkeen.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

minä olen ollut putkassa pari kertaa rähinöinnistä, nykyjään en rähise enää kun en oikein tykännyt putkassa olemisesta,

suljetulla osastolla en saanut olla, koska tykkäsin olla siellä, potkivat pois ja sanoivat että lasku täysihoidosta tulee perässä,

ei auttanut kuin tossua toisen eteen vaan ja oli pakko alkaa huolehtimaan asioistaan
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vastaa Viestiin