totuuden etsimistä

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

pavloff kirjoitti:Voisko olla sittenkin niinpäin että sä haluat nyt että mä muuttaisin jotain kantaani ts. julistat?
Ei voi. Saat pitää kantasi, jota et edes halua avata, mutta toistelet sitä innokkaammin erilaisia väitteitä.
Kun eikö täälläkin kuka vaan voi uskoa ihan mihin itse valitsee ja sit voi vastailla kysymyksiin kukin siitä näkökulmasta....
Kukin saa uskoa ihan mihin haluaa. Kovin ovat vastaukset tai asioiden avaamiset olleet nirkosia taholtasi, sidesanana Raamatun totuus. Avaa ihmeessä vaikka kolme tärkeää Raamatun totuutta perusteluineen, kyllä siitä juttu aukeaa.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

pavloff kirjoitti:Enkä mä näe vaivan arvoiseksi alkaa kaivaa perusteita kun en koeta ketään muuttaa. Eikö se nimenomaan ole sitä että en julista?

Sinulla on totuus mutta et kerro meille. No kiitti vitusti.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Tony »

Markku Meilo kirjoitti:
Markku Meilo kirjoitti:Hehee, korjaukset eivät onnistu
Ei onnitu vieläkään, tarkoitus oli korjata ilmeinen Olen-typo Olet-sanalla.
Korjailtu. Pitää tsekata että muokkausmahdollisuus on oikein asetuksissa, voi olla että edellisen softapäivityksen yhteydessä on sattunut jotain.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

pavloff kirjoitti:Enkä mä näe vaivan arvoiseksi alkaa kaivaa perusteita kun en koeta ketään muuttaa. Eikö se nimenomaan ole sitä että en julista?
Olet jatkuvalla syötöllä väitteenomaisesti viitannut asioihin, joiden perustelua et nyt näe vaivan arvoiseksi. Aikuisten oikeassa argumentoinnissa väitteen esittäjä perustelee väitteensä viimeistään kysyttäessä.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tony kirjoitti:Pitää tsekata että muokkausmahdollisuus on oikein asetuksissa...
Juu ja vielä kerran vuorokaudessa, vaikka niihin ei koskisi. Eilen toimi, tänään ei.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Tony »

Sitäpä ihmettelin itsekin, aikaisemmin kuitenkin funkannut oikein. Asetuksissakaan ei näyttäisi olevan äkkiseltään mitään feelua. No, ei auta kuin tonkia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Markku Meilo kirjoitti:
pavloff kirjoitti:Enkä mä näe vaivan arvoiseksi alkaa kaivaa perusteita kun en koeta ketään muuttaa. Eikö se nimenomaan ole sitä että en julista?
Olet jatkuvalla syötöllä väitteenomaisesti viitannut asioihin, joiden perustelua et nyt näe vaivan arvoiseksi. Aikuisten oikeassa argumentoinnissa väitteen esittäjä perustelee väitteensä viimeistään kysyttäessä.
No se on vaan mun tyyliä puhua oikomalla mutkat suoriksi ja mustavalkoisiksi jos asia harhautuu alkutarkoituksestaan. Ei siitä tartte välittää. Neurologisesti helvetin vaikeaa toimia toisin joten hengitä siihen.
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Veli-Hopea kirjoitti:
pavloff kirjoitti:Enkä mä näe vaivan arvoiseksi alkaa kaivaa perusteita kun en koeta ketään muuttaa. Eikö se nimenomaan ole sitä että en julista?

Sinulla on totuus mutta et kerro meille. No kiitti vitusti.

Teen esityksiä siitä. Puhuminen ja kirjoittaminen on vaikeampaa.

Ps. Ihana vastaus sulla :D
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

pavloff kirjoitti:No se on vaan mun tyyliä puhua oikomalla mutkat suoriksi ja mustavalkoisiksi jos asia harhautuu alkutarkoituksestaan.
Eli vaadit muita, mutta et niinkään itseltäsi?
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Hä?
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

pavloff kirjoitti:Hä?

Hei oikeesti, neljättä sivua penätään näitä totuuksiasi niin koita nyt ruveta pikkuhiljaa vastaamaan kysymyksiin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Siis enhän mä tässä ketjussa ees vaatinut mitään, kuhan esittelin itseni! Mikä ihme nyt hiertää siellä? Mä en oo enää yhtään käärryillä... Jos sulle on nyt tosi tärkeää oikeasti saada siis multa vastaus nyt johonkin niin voitko kysyä silleen tosi selkeästi esimerkein niin ehkä pääsen jutun juoneen takaisin kiinni....
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

pavloff kirjoitti:Hä?
Oiot muita haluamaasi ruotuun kirjoittelussa, mutta muiden kysymykset ja kommentit eivät sitten ole oikein arvossa.
pavloff
Viestit: 334
Liittynyt: 05.02.2016 18:38
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Veli-Hopea kirjoitti:
pavloff kirjoitti:Hä?

Hei oikeesti, neljättä sivua penätään näitä totuuksiasi niin koita nyt ruveta pikkuhiljaa vastaamaan kysymyksiin.
Eli mitä sä nyt kysyit? Ja mihin sä aiot käyttää vastausta jotta tiedän minkä tyyppistä vastausta etsit.
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: totuuden etsimistä

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

pavloff kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:
pavloff kirjoitti:Hä?

Hei oikeesti, neljättä sivua penätään näitä totuuksiasi niin koita nyt ruveta pikkuhiljaa vastaamaan kysymyksiin.
Eli mitä sä nyt kysyit? Ja mihin sä aiot käyttää vastausta jotta tiedän minkä tyyppistä vastausta etsit.

Monikin kysyi vaikka mitä ja varmaankin kaipasivat rehellistä vastausta.

Kiitos keskusteluista ja kiitos totuudestasi.
Kiitos että kerroit jehovantodistajien olevan kaikista lähinnä tuota totuutta.
Kiitos että perustelit kaiken mitä väitit.


Ei kyllä se on nyt sillä tavalla että antaapa olla.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Lukittu