Kirpparit

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Markku Meilo

Re: Kirpparit

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Nukahtanut kirjoitti:Mutta entäs sitten, jos ajaa autoa? Niissähän on pakolliset peilit. Kyllä tää on hankalaa :D
Villasukat peilien päälle ja menoksi.
Pro et contra

Viesti Kirjoittaja Pro et contra »

" Todellisuus on tarua ihmeellisempää " oli aikoinaan erään suositun sanomalehden viikoittain toistuva juttusarja jossa toimittaja kertoi maailman ihmeellisyyksistä, saattoi olla että juuri siitä luin joskus tästä:
Tyrnävän Peilipoika – Wikipedia
https://fi.wikipedia.org › wiki › Tyrnävä...
Ariadna

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Markku Meilo kirjoitti:Oliko se Jäähallissa kun naistenhuoneen peilit peitettiin paperilla, jotta demonit, kuolleiden sielut ja muut öttiäiset eivät hypi siskojen silmille peileistä.
Joo oli se silleen kun siellä muinoin olin, syynä sanottiin olevan ruuhkat ja pitkät jonot.
Marjolie

Viesti Kirjoittaja Marjolie »

Ariadna kirjoitti:
Markku Meilo kirjoitti:Oliko se Jäähallissa kun naistenhuoneen peilit peitettiin paperilla, jotta demonit, kuolleiden sielut ja muut öttiäiset eivät hypi siskojen silmille peileistä.
Joo oli se silleen kun siellä muinoin olin, syynä sanottiin olevan ruuhkat ja pitkät jonot.
Jos tuollaista on muinoin ollu, niin eikö siinä ole silloin todisteita siihen etteivät halua kenenkään näkevän mikä se oikea jumala Jehovan todistajien takana on? :roll:
Ariadna

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Marjolie kirjoitti: Jos tuollaista on muinoin ollu, niin eikö siinä ole silloin todisteita siihen etteivät halua kenenkään näkevän mikä se oikea jumala Jehovan todistajien takana on
Heh, sisarien naamavärkeistä se sitten paljastuisi, kun pakkeloimista vaille jäivät.
Marjolie

Viesti Kirjoittaja Marjolie »

Ariadna kirjoitti:
Marjolie kirjoitti: Jos tuollaista on muinoin ollu, niin eikö siinä ole silloin todisteita siihen etteivät halua kenenkään näkevän mikä se oikea jumala Jehovan todistajien takana on
Heh, sisarien naamavärkeistä se sitten paljastuisi, kun pakkeloimista vaille jäivät.
Tarkoitin ettei ne todelliset jumalat näy peilin kautta konventin aikana :D
Aino Leino

Viesti Kirjoittaja Aino Leino »

Itse en ikinä suostu ostamaan kirpparilta esimerkiksi käytettyjä DVD-leffoja, kun jotenkin aina sellainen tunne, että toimiikohan ne sitten kuitenkaan, kun pääsee takaisin kotiin. Itse olen tilannut lastenleffat suoraan lelukaupasta.
Toinen asia, mitä en ikinä ostais kirpputorilta on erilaiset hatut. Jotenki ällöttävä asia, että saattanut kiikkua jonkun toisen päässä vaikka vuosia. Vaikka toisaalta tuleepahan tuota ostettua housujakin kirppikselta.
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Marjolie kirjoitti:Ehkä syynä on se kun elokuvateollisuus on luonu liiankin hurjia mielikuvia mitä peileihin voi mukamas tulla.
Eihän siihen voi tulla kuin katsoja joka sinne töllöttää. No, voihan sekin olla pelottava näky, ei sillä :D
Vastaa Viestiin