Verta koiranmakkarassa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

hijt
Viestit: 237
Liittynyt: 09.11.2007 17:16
Paikkakunta: München

Re: Verta koiranmakkarassa

Viesti Kirjoittaja hijt »

Witless kirjoitti:Osassa jopa magiikka aika lähellä (vaikkapa siinä Raamatun polttamisvaatimuksessa).
Mikä se tämmöinen vaatimus on?
"Raised upon repulsive lies from the time we were born
Driven into heads, holy laws..."
[Paradise Lost ~ Our Saviors]
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Verta koiranmakkarassa

Viesti Kirjoittaja Witless »

hijt kirjoitti:
Witless kirjoitti:Osassa jopa magiikka aika lähellä (vaikkapa siinä Raamatun polttamisvaatimuksessa).
Mikä se tämmöinen vaatimus on?
Hyvin yleisesti tuntuu olleen vallalla vaatimus, että Raamattu ei sovi roskikseen heitettäväksi, vaan se pitää tiensä päähän tultuaan polttaa. Roskis kun ei ole riittävän "kunnioittava" loppu kyseiselle kasalle paperia ja painomustetta. Osa on laajentanut vaatimuksen koskemaan myös kaikkea Seuran kirjallisuutta. Etsiköön ohjeen kirjallisuudesta, ken Watchtowerin CD-ROMin (tuon epäpyhän piin ja bittien yhdistelmän) omistaa. ;)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Meillä kyllä tiensä päähän saapunut kirjallisuus heitettiin surutta roskiin. Itse olin kyllä lapsena sitä mieltä, ettei se ole soveliasta, mutta vanhemmat sitten opettivat toisin.

Samoin salillakin levittämiskelvottomat painotuotteet päätyivät roskiin. Toki kaikki VT-seuran painotuotteet ovat melkolailla levittämiskelvottomia, mutta silloin kriteerinä oli kunto, eikä sisältö.

Edit:

Meillä oli salilla vanhojen lehtien pöytä, jonne jäsenet saivat tuoda levittämättömiä lehtiään. Minun tehtäväni oli sitten käydä pöytää aika ajoin läpi ja heittää pois huonokuntoiset kappaleet. Palvelusvalvoja vielä manasikin, että joillakin julistajilla kunnioitus painotuotteita kohtaan on kohonnut järjettömiin mittasuhteisiin, kun repaleisia lehtiä ei heitetä pois, vaan tarjotaan ovilla.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Turhapuro
Viestit: 137
Liittynyt: 28.05.2007 10:39
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Turhapuro »

Minä heitin kaiken roskiin. Kirjallisuutta oli varmaan 200 kiloa...
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
3nity
Viestit: 31
Liittynyt: 13.10.2007 18:40

Re: Verta koiranmakkarassa

Viesti Kirjoittaja 3nity »

Markku Meilo kirjoitti:Nuoruudestani muistan typeriä pohdiskeluja siitä, voiko haavansa nuolaista puhtaaksi ja kuinka menetellä hammaslääkärissä kun ikenistä tulee muutama tippa verta.
Minä pohdin hieman samaa ja kun kysyin asiasta niin ohje todella oli että jos sen haavan nuolee puhtaaksi ja suuhun tulee verta niin senhän voi toki sylkäistä pois, ei ole pakko niellä. Hammaslääkärikysymys ei tullut mieleen, koska olen yleensä kartellut moisia paikkoja melko tehokkaasti :)
3nity
Viestit: 31
Liittynyt: 13.10.2007 18:40

Viesti Kirjoittaja 3nity »

Turhapuro kirjoitti:Minä heitin kaiken roskiin. Kirjallisuutta oli varmaan 200 kiloa...
Pakko kysyä: mitä laitoit huomattavasti tyhjentyneiden hyllyjen tilalle?
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Verta koiranmakkarassa

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Witless kirjoitti:Hyvin yleisesti tuntuu olleen vallalla vaatimus, että Raamattu ei sovi roskikseen heitettäväksi, vaan se pitää tiensä päähän tultuaan polttaa.
Tuo yleisesti vallalla oleva vaatimus koskee myös valtiolippuamme.
Etsiköön ohjeen kirjallisuudesta, ken Watchtowerin CD-ROMin (tuon epäpyhän piin ja bittien yhdistelmän) omistaa. ;)
En väitä, ettei tuollaista kirjallista ohjetta ole ollut, mutta ainakaan minä en ole sellaista nähnyt, kuullut sitäkin useammin. Minulle jäi nuoruudessa tunne, että kyse on suullisesti levitetystä pakanallisesta/isänmaallisesta perinteessä, siis johdettu valtiolipun käsittelystä.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tuo lehtien tuhoaminen oli ainakin minun aikanani jotenkin pyhä toimitus. Ne jotka uskalsivat lehtiä hävittää, tekivät sen polttamalla. Minäkin vaimoni kanssa poltin appivanhempien luona ikivanhoiksi käyneet vartsikat ja hertsikat.

Joillekin tuo polttaminenkin on liikaa. Inhokkini Paimiosta., "Ylivääpeli" MP kertoi aikoinan, ettei hänen isänsä kotona koskaan poltettu yhtään totuuden jyvääkään. Levittämättömät lehdet - jos niitä ei mitenkään enää saatu kiertoon - vietiin ullakolle tai lopulta piilotettiin välikattoon purujen sekaan. Kaipa ne siellä jotenkin estivät saatanan ylhäältä päin tulevat hyökkäykset.
Let me go Master I hate you so
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Verta koiranmakkarassa

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Japi-40 kirjoitti:Kävin joku aika sitten kaupassa ja ostin sieltä meidän koiralle koiranmakkaraa.Kun tulin kotiin niin annoin siitä muutaman palasen koiralle.Vaimo kuitenkin huomasi,että koiranmakkara sisältää verta ja heitti koiranmakkarat roskikseen.Voiko Jehovan todistajien suhtautuminen vereen enään mennä pahemmaksi.

Irti Vartiotorniseurasta!
Ei käynyt mielessä että olisit ehdottanut äärimmäisen huolellisesta re-kypsyttämistä jolloin tuotos olisi saattanut olla suurella varmuudella Seuran komponenttitason-hyväksymää kamaa ?

Tai virittää keskustelua asiasta ko asiasta ? Ei, Ei ehkä sittenkään. Vastaus kuitenkin olisi: En kuuntele, en kuuntele. Tai: Nuo on vaan niitä luopiojuttuja. Tms.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vastaa Viestiin