Welmu esittäytyy

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Welmu
Viestit: 7
Liittynyt: 21.09.2016 19:49

Welmu esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Welmu »

No terve kaikille. Osa teistä on minulle tuttuja, koska olen seurannut palstaa jo hyvän aikaa.
Itse olen vielä kirjoilla, vaikka asia valkeni jo hyvin nuorena. Vaimoni taistelua omantunnon ja uskon tiimoilta olen seurannut, yrittäen parhaani mukaan tukea.
Vaimoni herääminen oli elämäni parhaita hetkiä ja siitä sievä siivu teille.

Welmu.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Welmu esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kohti terveempää tulevaisuutta! Tsemppiä!
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Welmu esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Tony »

Mukavaa, että foorumi on saanut olla tukemassa vaimosi havahtumista todellisuuteen. :)

Tervetuloa! :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Natsku
Viestit: 282
Liittynyt: 18.08.2008 15:40
Paikkakunta: NZ/Australia

Re: Welmu esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Tervetuloa! :)
paula
Viestit: 136
Liittynyt: 11.06.2007 04:04
Paikkakunta: muuttanut keskisuomeen

Re: Welmu esittäytyy

Viesti Kirjoittaja paula »

Kiva kuulla palautetta. :)
Minä hiivuin vuosia ja sitten kun tajusi tulla lukemaan muitten ajatuksia niin huomasi ettei todellakaan ole yksin, ei edes silloin kun vielä pyöri mukana muttei uskonut koko satuun. Samassa jamassa monet muutkin ovat vuosia, niin hankala systeemi tuo on. :roll:

Tervetuloa myös kirjoittelemaan.
Vastaa Viestiin