Uskollisuus avioliitossa jehovantodistajien keskuudessa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Uskollisuus avioliitossa jehovantodistajien keskuudessa

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Anonymous kirjoitti:
Samasta yllätyin itsekin. Mutta nelisen kuukautta sen jälkeen kun tulin keskisuuressa suomalaisessa kotikaupungissani tutummaksi vieraaksi pubeissa ja yökerhoissa, tuttavuutta tekee yks sun toinen nainen vaikka ulkonäön pitäisi suojella :twisted:

No, ihan normi tyyppi olen ja "vieraana" kirjoitan tämän jotta ette ajattele brassailuna. Mutta siis nelisen kuukautta kukaan ei ottanut aloitteellista kontaktia, viimeisenä kolmena kertana on kysytty; "sulle vai mulle."

Ehkäpä sä oot neljässä kuukaudessa saanu hämmästelevän hölmistyneen ilmeen pois naamaltasi? 8)

Vähän olen kyllä anonyymin kanssa samoilla linjoilla, että kyllä jotkut pubit ja varsinkin yökerhot melkoisia lihatiskejä on ja ulkonäkö saa olla melko rujo ennen kuin se suojana toimii. Nykyisin kun nuo naisetkin osaa tehdä suoria ehdotuksia. Että siinä mielessä JT-varoituksissa on vähän perääkin (jos siis joku haluaa varoa :roll: ).

Mutta mutta... vähän ihmetyttää, että olitteko te niin kilttejä JT-aikoinanne, että kaupungin yöelämä ja sen pelisäännöt oli ihan tuntemattomia? :shock:
Viimeksi muokannut Jakke, 28.12.2007 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Mä oon edelleen niin kiltti.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Uskollisuus avioliitossa jehovantodistajien keskuudessa

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Jakke kirjoitti:olitteko te niin kilttejä JT-aikoinanne, että kaupungin yöelämä ja sen pelisäännöt oli ihan tuntemattomia? :shock:
Kyllä.
Itse asiassa olen niin kiltti vieläkin! :oops:
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uskollisuus avioliitossa jehovantodistajien keskuudessa

Viesti Kirjoittaja Witless »

Jakke kirjoitti:Mutta mutta... vähän ihmetyttää, että olitteko te niin kilttejä JT-aikoinanne, että kaupungin yöelämä ja sen pelisäännöt oli ihan tuntemattomia? :shock:
Todellakin. Nuorempi JT-ajan jälkeinen kaveri kysyi joskus että "Vituttaako yhtään kun kymmenen vuotta nuorempi tyyppi opettaa seurustelemaan". Vitutti. :)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Uskollisuus avioliitossa jehovantodistajien keskuudessa

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Witless kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Mutta mutta... vähän ihmetyttää, että olitteko te niin kilttejä JT-aikoinanne, että kaupungin yöelämä ja sen pelisäännöt oli ihan tuntemattomia? :shock:
Todellakin. Nuorempi JT-ajan jälkeinen kaveri kysyi joskus että "Vituttaako yhtään kun kymmenen vuotta nuorempi tyyppi opettaa seurustelemaan". Vitutti. :)
Meinaatko, että ihan kiroilit?
Vieras

Re: Uskollisuus avioliitossa jehovantodistajien keskuudessa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jakke kirjoitti:
Ehkäpä sä oot neljässä kuukaudessa saanu hämmästelevän hölmistyneen ilmeen pois naamaltasi? 8)

Vähän olen kyllä anonyymin kanssa samoilla linjoilla, että kyllä jotkut pubit ja varsinkin yökerhot melkoisia lihatiskejä on ja ulkonäkö saa olla melko rujo ennen kuin se suojana toimii. Nykyisin kun nuo naisetkin osaa tehdä suoria ehdotuksia. Että siinä mielessä JT-varoituksissa on vähän perääkin (jos siis joku haluaa varoa :roll: ).

Mutta mutta... vähän ihmetyttää, että olitteko te niin kilttejä JT-aikoinanne, että kaupungin yöelämä ja sen pelisäännöt oli ihan tuntemattomia? :shock:
Ilmeen poistuminen mahdollista.

Meilläpäin kyseiset paikat ei ole niin lihatiskejä kuin esim. stadissa, mutta kuitenkin...

JT-aikoinani kävin viimeisen parin kuukauden aikana baareissa, pikavisiittejä siihen aikaan kun vielä liha ei liiku kumpaankaan suuntaan :wink:
Istuva Härkä
Viestit: 193
Liittynyt: 29.08.2007 18:58

Viesti Kirjoittaja Istuva Härkä »

Olen myös sitä mieltä että pahan kolmiossa Hesa-Turku-Tampere naisten rooli baareissa on erilainen kuin muualla Suomessa. Näiden suurimpien kaupunkien alueella naisella on vahvempi itseluottamus ja imago-rooli näin keskimäärin, ja naiset tekevät todennäköisemmin aloitteita/lähtevät mukaan alotteisiin. Muualla Suomessa miehellä on merkittävämpi rooli baarielossa (meno primitiivisempää?). Itse asun juuri muualla Suomessa. Kokemusta on muualla asumisesta. Tämä koskee mielestäni aivan yhtä lailla jehovan todistajia. Pääkaupunkiseudulla varsinkin sisaret tekevät pelottavankin paljon alotteita, kun täällä muualla nainen kokee sen suorastaan miehen tehtäväksi, mikä on melko ärsyttävää sikäli kun itse ei ole mikään romeo.
Toivon sinulle irtipäästämisen onnea - ja uusia alkuja. (P. Brown)
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

^Liekö tuolla merkitystä, etenkin jos haluaa vältellä ns. pallon saamista jalkaan?
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Vastaa Viestiin