Löysässä hirressä edelleen

Vertaistuelle pyhitetty osio.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
Vertaistuki-alueen tarkoitus on tarjota mahdollisuus vertaistuelle, sanomisen, kuuntelemisen ja parhaimmillaan ymmärtämisen muodossa. Alueella voit avautua jehovantodistajuuden aiheuttamista haasteista ja saada tukea tilanteeseesi.

Vertaistuki-alueella ei suvaita minkään sortin väittelyitä, tinkaamisia, eikä opillisia debatteja. Niitä varten on omat, kyseiseen tarkoitukseen paremmin sopivat alueensa.

Vertaistuen eräs määritelmä.
YksinäinenSusi
Viestit: 3808
Liittynyt: 19.06.2010 08:27

Re: Löysässä hirressä edelleen

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

J Hepatiitti kirjoitti:


Alkuperäiseen postaukseen vielä, niin kannattaa kyllä hakea ihan kaikki apu mitä saa ja joskus sen puolestakin joutuu taistella, mikä loppuun ajetulle ihmiselle on vihonviimeistä paskaa, mutta kyllä sitä jeesiä ihan oikeasti löytyy. Jokainen vetää tyylillään, mutta itse en ainakaan ilman kallonkutistajia olisi luultavasti pärjännyt ja hölmönä ja ehkä vääähän ylpeänä hain sitä apua aivan viime tingassa.

Vaikeista asioista kannattaa puhua ja mitä enemmän niistä puhuu, sitä helpompaa siitä tulee. Tosin naista näillä jutuilla ei kyllä meinaa saada. Olen entinen pedofiilikultin aivopesun uhri. Et viitsis tarjota paukun, kun sairaseläkerahat on taas loppu?

...ei vaan millään irtoa. Ehkä vika on miehessä. :think:
Jep. Asia kerrallaan. On ensin päästävä itsensä kanssa sinuiksi ja hyväksyttävä itsensä ennenkuin voi naista ryhtyä iskemään.

Itselläni tosin add-tarkkavaisuus- ja kehityshäiriö on niin paha että naiset huomaavat sen heti, joten minun kohdallani on tilanne se että olen jo 20 vuotta sitten lopettanut edes yrittämästä naisen saamista.

Mutta niitä miehiä joilla ei ole tällaista synnynnäistä sairautta joka estää naisen saamisen, niin heitä kehottaisin hankkimaan naista naisen perään niin kauan kuin peniksessä virtaa piisaa. Ehtii sitä sitten olla yksin aivan tarpeeksi kun peniksestä virta loppuu.

Voin sanoa että elämä ilman naista ja varsinkin kun tietää ettei ole mitään mahdollisuuttakaan saada naista, niin se on hyvin rankkaa koska se kaipuu kuitenkin on ja jäytää koko ajan.

Taas toisaalta en halua levitellä sairaita geenejäni enempää. Yksi poika minulle syntyi ja ONNEKSI hän sai äidiltään niin paljon parempia geenejä että ne peittivät minun haitalliset geenini ja hänestä kehkeytyikin hyvin pärjäävä nuori mies jolla on hyväpalkkainen työ, omistusasunto, auto, työsuhdeauto ja nykyään avovaimokin.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Löysässä hirressä edelleen

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Yksi poika minulle syntyi ja ONNEKSI hän sai äidiltään niin paljon parempia geenejä että ne peittivät minun haitalliset geenini ja hänestä kehkeytyikin hyvin pärjäävä nuori mies jolla on hyväpalkkainen työ, omistusasunto, auto, työsuhdeauto ja nykyään avovaimokin.
Jarkke, sä oot rautaa. Olet kulkenut hienosti pitkän tien siitä kun ensimmäisen kerran tapasimme.
Vastaa Viestiin