Maailmanvalloitus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Maailmanvalloitus

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jehovan todistajat pyrkivät toiminnallaan valloittamaan maailman.Minä en voi liittyä heihin, koska he tappaisivat minut. Minulle on eräs Jehovan todistaja sanonut, että Jumala tarkoitti että minä kuolen eikä minulle olisi saanut antaa verta sairaalassa. En kai minä nyt tappajien kanssa voi olla samaa mieltä! Henkeni säästääkseni suhtaudun Jehovan todistajiin erittäin aggressiivisesti. Ajatelkaapa minkälainen maailma olisi jos Jehovan todistajat olisivat vallassa! Minäkin varmasti olisin vankilassa. Onko jollakin saman suuntaisia kokemuksia?
Vastatkaa, please!
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Maailmanvalloitus

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Anonymous kirjoitti:Jehovan todistajat pyrkivät toiminnallaan valloittamaan maailman.Minä en voi liittyä heihin, koska he tappaisivat minut. Minulle on eräs Jehovan todistaja sanonut, että Jumala tarkoitti että minä kuolen eikä minulle olisi saanut antaa verta sairaalassa. En kai minä nyt tappajien kanssa voi olla samaa mieltä! Henkeni säästääkseni suhtaudun Jehovan todistajiin erittäin aggressiivisesti. Ajatelkaapa minkälainen maailma olisi jos Jehovan todistajat olisivat vallassa! Minäkin varmasti olisin vankilassa. Onko jollakin saman suuntaisia kokemuksia?
Vastatkaa, please!
Onneksi jeppulat on uskontona saavuttanut kasvussaan kriittisen pisteen eikä heidän määränsä enää merkittävästi lisäänny!

Siksi myös heidän mielipiteensä voi jättää huomioon ottamatta. Ovat ulkopuolisille aika harmiton hihhulilauma, todellista vaaraa heidän opetuksistaan on vain heille itselleen, muun muassa verestä kieltäytymisen johdosta.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin