Ihme toimintaa on myös Suomessa, kuten tämä kirjoitus kertoo.
nykysuomi.com kirjoitti:Johtuuko YLEnkin boikotti minua kohtaan ulkovaltojen sekaantumisesta?
Päätin tarttua kynään, kun nyt on kolmas kerta, kun minut kutsutaan YLE:n keskusteluohjelmiin, mutta viime hetkellä joku vetää narusta ja kutsu perutaan. Näin tapahtui jälleen, kun minut buukattiin ja vahvistettiin huomiseen A-studioon puhumaan suurmoskeijasta.
nykysuomi.com kirjoitti:Mutta tänään kello 18 maissa soi puhelin. Langan päässä oli YLE:n Ville Kolari, vastaava tuottaja, joka kysyi, kuka minut on kutsunut ohjelmaan. Heillä on kuulemma vieraat valmiina, eikä minulle välttämättä löytyisi ohjelmasta tilaa.
nykysuomi.com kirjoitti:Tämä on kolmas kerta, kun YLE peruuttaa viime hetkellä osallistumiseni eri ajankohtaisohjelmiin. Sattumaa? Vai onko taustalla jokin agenda? Jos toimittajien valintoihin puututaan ylhäältä, toivoisin, että he itse tuovat sen esiin. Itse en ole koskaan pyytänyt, että minua kutsutaan mihinkään ohjelmaan, taustalla on organisaation oma sisäinen venkslaus.
nykysuomi.com kirjoitti:Tämä ei ole henkilökohtainen, vaan valtakunnallinen ongelma. Iranissa boikotoidaan, sensuroidaan ja mustamaalataan ihmisiä, en uskonut että törmään samaan täällä sananvapauden kärkimaassa.
Ylen käsittämätön toiminta jatkuu – Alan Salehzadeh hyllytettiin taas ohjelmasta
Niin. Yle. Riippumatonta, puolueetonta uutisointia. Heh heh.
Kyseinen herra, Alan Salehzadeh ei ole mikään turhan puhuja, joten pistää huolestuttamaan kirjoituksensa. Mutta eihän Suomessa... eihän?
Ja jotta asia ei olisi ihan Veriletun hatusta vetämä pelko, niin Supokin on asiasta huolissaan:
Jihadistinen alamaailma leviää Suomeenkin - "Huolestuttavinta ovat Suomeen viime vuosina syntyneet radikaali-islamistiset verkostot"
Myös aiemmin mainittu, Ylen boikotoimaksi joutunut tutkija Alan Salehzadeh on kirjoitellut varoituksia:
Tutkija vastustaa suurmoskeijaa – ”Missä opetetaan vähiten islamia, on myös vähiten jihadisteja”
Miksi näistä asioista ei saa keskustella valtamedian ajankohtaisohjelmissa TV:ssä? EIkö Ruotsista ja Tanskasta haluta ottaa opiksi, vai ollaanko täällä todella aikuisten oikeasti (heh) näin sinisilmäisiä? Mitä pitää tapahtua että esim. asioista olisi valtakunnallisissa uutisissa, keskustelu- ja ajankohtaisohjelmissa puolueetonta tietoa? Rehellinen keskusteluhan rauhoittaisi pahimpia puheita ja ylilyöntejä molemmissa ääripäissä.
Ja jos et lukijana näe miten tämä viesti liittyy aloitukseen, niin katso ja kuuntele video uudelleen.
Those who do not learn history are doomed to repeat it.