Päivityksen jälkeen uusia ketjuja ei pysty enää tekemään ja "täysi editori ja esikatselu" ei enää toimi. Tekstikenttä on harmaalla eikä siihen voi kirjoittaa. Ainoastaan pikavastaustoiminto toimii.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Kysymys: onnistuin laittamaan salasananin muutamaan kertaan väärin sisäänkirjautuessa. Järjestelmä blokkasi minut. Salasanan vaihtolinkin suhteen sellainen ongelma että ko. maili ei toimi.....
Resetoituuko tuo "olet yrittänyt sisäänkirjautua liian montakertaa...." jonkun ajan kuluttua vai onko uuden tunnuksen luominen ainoa vaihtoehto?
Oliskohan aika lopettaa ja haudata nämä sivut? Nyt kun JP on lopettanut sivunsa ja niiden mainostamisen täällä, on kaikki vähäinenkin aktiviteetti loppunut.
Harmus kirjoitti: ↑29.10.2023 15:14
Oliskohan aika lopettaa ja haudata nämä sivut? Nyt kun JP on lopettanut sivunsa ja niiden mainostamisen täällä, on kaikki vähäinenkin aktiviteetti loppunut.
Sitten ei taitaisi jäädä mitään foorumia?
Tavallaan olisi hyvä, että lahkosta irtautuvalle olisi jokin viiteryhmä tarjolla helposti löydettävissä. UUT on tietenkin olemassa. Tällaisen foorumin etu olisi, että näitä juttuja voi käydä lukemassa ilman, että ottaa yhteyttä kehenkään ihmiseen.
Harmus kirjoitti: ↑29.10.2023 15:14
Näin se maailma muuttuu, myös keskustelufoorumimaailma.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja