Tunnen ainoastaa Umpi_vieraan, ja sen kanssa on aika vittumaista, vaikka Linnan_Rokka sanoikin, että ei sitä itsensä kanssa kannata ruveta riitelemäänAlueveli kirjoitti:...puettu vittuilu tai asiaton ...
Onko Suomen johtavassa ex-JT-palstassa vikaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
Umpi_vieras
-
Nightderanger
-
Jaakob
Ei ei ei ei. Kanarialle vaan oltiin menossa, älä nyt suuruudenhulluksi ala.Nightderanger kirjoitti:Niin koska me lähetäänkään sinne Pattayalle?Alueveli kirjoitti:Pyrimme jatkossa moderoimaan tasapuolisemmin. Mahdollisilla kaverisuhteilla ei ole, eikä tule olemaankaan vaikutusta.I rest my case.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
-Mark Twain
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
Nightderanger
Mitäh? Eikös me saatukaan kavallettua UUT:n koko kassaa?Jaakob kirjoitti:Ei ei ei ei. Kanarialle vaan oltiin menossa, älä nyt suuruudenhulluksi ala.Nightderanger kirjoitti:Niin koska me lähetäänkään sinne Pattayalle?Alueveli kirjoitti:Pyrimme jatkossa moderoimaan tasapuolisemmin. Mahdollisilla kaverisuhteilla ei ole, eikä tule olemaankaan vaikutusta.I rest my case.
Usko ihmisestä aina pahinta mahdollista niin olet useimmiten oikeassa.
-
almi
Samaa mietin minäkin.Jaakob kirjoitti:Mikä ihmeen sisäpiiri?
Olen pyörinyt enemmän tai (yleensä) vähemmän aktiivisesti ex-jt-porukoissa kahdeksan vuoden ajan. Tunnen tai vähintään tiedän useita "julkiluopioita", kuten AB:n, Tornin, Käärmiksen, Marsun, 3nityn, Aaacin, Meilon, lavanpalvelijan, StereoX:n, kuopioilaisluopioveljet jne. Lisäksi tunnen muutaman tämän palstan kirjoittajan jt-vuosiltani. En silti koe kuuluvani sisäpiiriin.
Luulen, että osa näiden palstojen kitkasta johtuu alitajuisesta toiveesta päästä jonkinlaiseen konsensukseen mielipiteissä. Sellaista "onnelaa" ei voida kuitenkaan enää saavuttaa, kun Jt-seuran rajaukset eivät ole voimassa. Käytössäännöt olisi silti hyvä muistaa.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Witless
Kerron: ei ole.Alueveli kirjoitti:Kerrohan Witless, onko tämä taas joku "ääliötesti", niin kuin viime syksynä?
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=389
Jos mikä tahansa ryhmä jaetaan kahtia, tulokset eivät välttämättä ole kovin hyviä. Ajatus perustuu sekä omaan kokemukseeni että kokeiluihin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment
Jos halutaan rakentaa kestävä verkkoyhteisö, ehdotan täydellistä avoimuutta.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
Witless
Haista **** **** *****! Jos aloittamaani ketjuun viittaat, niin olet väärässä. Mikä ***** onnela mielestäsi minun päässäni on? Henkilökohtaisesti ajattelen että olet toipuva Jehovan Todistaja, joka ei ole vielä kyennyt hahmottamaan todellisuutta sellaisena kuin se muulle väestölle näyttäytyy. Hyvää viikonloppua!almi kirjoitti:Samaa mietin minäkin.Jaakob kirjoitti:Mikä ihmeen sisäpiiri?
Luulen, että osa näiden palstojen kitkasta johtuu alitajuisesta toiveesta päästä jonkinlaiseen konsensukseen mielipiteissä. Sellaista "onnelaa" ei voida kuitenkaan enää saavuttaa, kun Jt-seuran rajaukset eivät ole voimassa. Käytössäännöt olisi silti hyvä muistaa.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
Kaarmis
Mielestäni meillä on lähes täydellinen avoimmuus, mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Itse ainakin olen kuin avoin kirja, kaikkien selattavissa?Witless kirjoitti: Jos halutaan rakentaa kestävä verkkoyhteisö, ehdotan täydellistä avoimuutta.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Jakke
Henkilö, joka piiloutuu Herätkää!-lehden kannesta muokatun avatarin taakse, nimimerkillä jota kukaan ei voi yhdistää mihinkään irl, on mielestäni hiukan jäävi vaatimaan täydellistä avoimuutta.
Silti täällä vallitsee mielestäni niin täydellinen avoimuus, kuin se on käytännössä ja palstan tarkoitus mielessä pitäen mahdollsta.
Silti täällä vallitsee mielestäni niin täydellinen avoimuus, kuin se on käytännössä ja palstan tarkoitus mielessä pitäen mahdollsta.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Jaakob
-
almi
Eli haistattelua siltä varalta, että viittasin jotenkin sinun aloittamaasi ketjuun? Valitan, mutta ajattelin ääneen niitä keskusteluja, joita olen seuraillut viimeisen kahdeksan vuoden ajan.Witless kirjoitti:Haista **** **** *****! Jos aloittamaani ketjuun viittaat, niin olet väärässä. Mikä ***** onnela mielestäsi minun päässäni on? Henkilökohtaisesti ajattelen että olet toipuva Jehovan Todistaja, joka ei ole vielä kyennyt hahmottamaan todellisuutta sellaisena kuin se muulle väestölle näyttäytyy.
En ole varma siitä, mikä on "todellisuus siten, millaisena se muulle väestölle näyttäytyy". Jokainen näkee "todellisuuden" omalla tavallaan. Toiset näkökulmat ovat toki yleisempiä kuin toiset.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Markku Meilo
Tolla valikoimalla sä oot enemmän sisäpiiriläinen kun mä - yhyy.almi kirjoitti:Tunnen tai vähintään tiedän useita "julkiluopioita", kuten AB:n, Tornin, Käärmiksen, Marsun, 3nityn, Aaacin, Meilon, lavanpalvelijan, StereoX:n, kuopioilaisluopioveljet jne. Lisäksi tunnen muutaman tämän palstan kirjoittajan jt-vuosiltani. En silti koe kuuluvani sisäpiiriin.