Äitienpäivä

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Äitienpäivä

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Sunnuntai on äitienpäivä, jos ei joku sattunut tietämään. JT:thän eivät tietenkään reagoi tähän mitenkään, mutta mietiskelin tässä, että pitäisköhän joskus laittaa äitienpäivänä mutsille jonkinlainen kukkapuska, asiaankuuluvin saatesanoin varustettuna tietenkin.

"Hyvää äitienpäivää äidille, joka hylkäsi lapsensa ja lapsenlapsensa amerikkalaisen lahkon sääntöjen takia" tms. Joo, myönnetään, olis ilkeä teko, mutta melko ilkeä kai hänenkin suhtautuminenkin on. Lapsenlapset ja heidän äitinsä kun ei ole koskaan JT:tä olleetkaan! Toisaalta ei viitsisi alentua samalle idioottitasolle, mutta... No, ehkä joku toinen vuosi.

Ostin lasteni äidille satasen lahjakortin kauneushoitolaan. Ei siksi, että hän olis niin ruma, vaan siks että ehkäpä hän ei olis itsensä hemmotteluun sellaista summaa kuitenkaan sijoittanut jos en sitä lahjakorttina olisi antanut.

Hyvää äitienpäivää kaikille palstaa lukeville äideille!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
tikaram
Viestit: 148
Liittynyt: 28.04.2007 14:40

Muistatko äitiä?

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Itse olen tullut jo useampana vuonna lähettäneeksi jt-äidilleni ja eijt-mummulle äitienpäiväkortin. Aina olen kauniin kiitoksen saanut :).

Mitenkäs muut? Muistatteko todistajaäitejänne ja millaisin seurauksin 8) ?
tikaram
Viestit: 148
Liittynyt: 28.04.2007 14:40

Re: Äitienpäivä

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Kyllä me koulussa tehtiin äitien- ja isänpäivänä kortit, jotka vanhemmille annettiin. Sit isompana todistajana muistaminen jäi pois. Harmillista, että koskaan ei tullut kiitettyä vanhempia sänkyyn tuoduilla aamukahveilla tai kakulla. Onneksi nyt itse äitinä voin vaatia lapsiltani parempaa kohtelua :lol:
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Äitienpäivä

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Kyllä mun annettiin penskana ymmärtää äitien- ja isänpäivän olevan Saatanan juonia. Mitään tarkempaa selitystä näkemykselle en saanut ja muistan sitä jo lapsena ihmetelleeni. Olikos ne mun vanhemmat tuossa asiassa sitten tavallista niuhompia?
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Salkkumies
Viestit: 24
Liittynyt: 28.04.2007 09:18
Paikkakunta: Suuri Babylon

Re: Muistatko äitiä?

Viesti Kirjoittaja Salkkumies »

Vuosia sitten - olisiko ollut vuonna 1998 - laitoin jeppuäidilleni tekstiviestin, jossa luki yksinkertaisesti "Hyvää äitienpäivää toivoo Salkkumies". Olin autuaasti unohtanut jeppujen suhtautumisen äitienpäivään. Vastaukseksi sain sävyltään moittivan viestin, jossa äiti päivitteli miten "kauas olenkaan eksynyt pimeyteen", kun en edes muista, ettei äitienpäivää pidä toivotella.
"-- the Bible cannot be properly understood without Jehovah´s visible organization in mind." (Watchtower 1.10.1967, s. 587)
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muistatko äitiä?

Viesti Kirjoittaja rippeli »

No viestin saatan laittaa, mutta miksi sitäkään koska eihän hän itsekään sitä vietä. Ex-vaimo ja lapseni äiti ei saa mitään, koska enhän toki halua horjuttaa hänen lahkouskoaan.
Let me go Master I hate you so
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Re: Äitienpäivä

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Yhdistin kaksi samaa aihetta käsittelevää ketjua.
Vastaa Viestiin