Tapaaminen Kuopiossa

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Tapaaminen Kuopiossa

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Eilen järjestettiin Veljesseuran sisärenkaan sisäpiirin perustamiskokous Kuopiossa. Mukavaa oli, vaikka tilaisuuden järjestävä taho saikin päänsä kipeäksi ja herättyään totesi vieraiden poistuneen syömättä aamupalaa, vaikka sellainenkin oli tarkoitus tarjota. Kokouksen sisällöstä raportoidaan luonnollisesti huippusalaisella sisäpiirin keskustelupalstalla, jonka sijaintia en tosin itsekään tiedä. Kiitoksia osanottajille.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
jariotus

Re: Tapaaminen Kuopiossa

Viesti Kirjoittaja jariotus »

Mahtaa olla sisäpiirien sisäpiiri, kun ei kaikki kuopiolaisetkaan mahdu joukkoon. Minua ei kutsuttu edes, eli olen siis turha. Tai käsittämättömän ruma. Tai molempia.

*vetää palkokasvin nenään*

Pyh. Pitäkää kissanristiäisenne.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tapaaminen Kuopiossa

Viesti Kirjoittaja Jakke »

jariotus kirjoitti:Mahtaa olla sisäpiirien sisäpiiri, kun ei kaikki kuopiolaisetkaan mahdu joukkoon. Minua ei kutsuttu edes, eli olen siis turha. Tai käsittämättömän ruma. Tai molempia.

*vetää palkokasvin nenään*

Pyh. Pitäkää kissanristiäisenne.
Hehee joo erittäin sisäsiittoinen piiri oli kyseessä :-D. Oikeesti siis kyseessä oli vaan pikaisella aikataululla ja parilla puhelulla sovittu vapaamuotoinen kaljoitteluilta. Ei siis mikään veljesseuran miitti, vaikka palstan väkeä paikalla olikin. :wink:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Vastaa Viestiin