Todennäköisesti ao psykologi muistaa kiinnittää huomiota myös yleensä ottaen olennaisimpaan kysymykseen, ansiomadollisuuteen.
Yllättävää kyllä, on uutisista kuulunut viime aikoina, että tohtoreiksi väitelleitäkin oppineita on työttöminä.
Miten kertoa omasta elämästä Jehovan todistajana?
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Re: Miten kertoa omasta elämästä Jehovan todistajana?
almi kirjoitti:Jaakko, osuit asian ytimeen: jos keskustelu harhautuu sivupoluille, lienee syytä kysyä, miten tämä tai tuo asia liittyy ammatilliseen tilanteeseeni.
Juuri tänään klo 18 tuli Radio Suomesta ohjelma, joka käsitteli aikuisopiskelua. Aivan ohjelman alussa ammatinvalintapsykologi esitteli toimenkuvaansa. Ohjelman toimitti Paula Jokimies sarjassa "Suomi tänään". Suosittelen, Almi. On varmaan kuunneltavissa viimeistään huomenna Ylen Areenasta.
-
satunnainen luopio
Minä en kerro koskaan kenellekään. Joskus valehtelen jopa käyneeni riparin säästyäkseni muistelemasta ja säilyttääkseni normaaliuden kuvan.
-
tikaram
Itse kerron usein niin, että sanon, että olen saanut tiukan uskonnollisen kasvatuksen. Vanhemmat ovat olleet uskovaisia, mutta itse olen luopunut uskostani nuorena aikuisena.
-
rippeli
Minä kerron olleeni lähes koko ikäni uskonnollisessa lahkossa.
Minua ei toisaalta ole koskaan haastateltu noin tarkkaan töihin haussa.
Minua ei toisaalta ole koskaan haastateltu noin tarkkaan töihin haussa.
Let me go Master I hate you so