Yhtä hassua on tehdä ehdoin tahdoin juuri niin kuin iskä paheksuu. Se on ns. vastafoobista. Eikös tuota teidän keskustelua vois jatkaa vähän pitemmällemana kirjoitti:en jaksa ja halua välittää sen tyypin mielipiteistä.
spiritismi
Valvoja: Moderaattorit
-
Kirsieveliina
Re: spiritismi
-
Vieras
Itselleni sattui myös melko mystinen tapaus. Ollessani viime yönä kierroksella paikallisissa ravitsemusliikkeissä, muistan sekä olut- että drinkkilasien liikkuneen baaritiskin ja suuni välillä. Itse en muista lasia liikuttaneeni joten pahat henget ovat varmasti aiheuttaneet tämän pahan olonkin?
-
mana
Eipä tullut iskäni mielipidettä ajateltua lainkaan kokeillessa. Jos hän ei olisi aamulla kysynyt kuulumisia, en olisi sitä sille koskaan varmaankaan kertonutkaa. Mun mielestä mitkään kokeilut ei tarvitse perusteluja. Kokeilee jos huvittaa. En edes tarvinnut viime yönä yövaloa, ei tullut demoni/henkipelkoja vaikka semmoisia odotinkin. Oli ihan rauhallinen olo. Vois kokeilla joskus uudestaan.Kirsieveliina kirjoitti: Yhtä hassua on tehdä ehdoin tahdoin juuri niin kuin iskä paheksuu. Se on ns. vastafoobista. Eikös tuota teidän keskustelua vois jatkaa vähän pitemmälleIskä, kokeileminen on täysin perusteltua, koska... No, jokainen tuntee itsensä ja psyykensä kestävyyden parhaiten. Mutta et kai aio polttaa yövaloa lopun elämääsi
-
ex-jehu
Minulle on myös käynyt näin. Olen myös menettänyt muistini ja herännyt mitä kummallisimmista paikoista. Asialla on siis selvästi itse belsepubiGuest kirjoitti:Itselleni sattui myös melko mystinen tapaus. Ollessani viime yönä kierroksella paikallisissa ravitsemusliikkeissä, muistan sekä olut- että drinkkilasien liikkuneen baaritiskin ja suuni välillä. Itse en muista lasia liikuttaneeni joten pahat henget ovat varmasti aiheuttaneet tämän pahan olonkin?
"Jehovan todistajat liikkuvat aina pareittain ... Ainut poikkeus näihin on seurustelutilanne, jossa Jehovan todistajia on aina vähintään kolme."