Päätimme alkaa seurustelun kumppanini kanssa tuossa parisen viikkoa sitten.Hänen ystävänsä,jotka ovat olleen hänen lapsuuden ystäviään 16v ajan,ovat jehovantodistajia.Aluksi he olivat todella onnellisia seurustelustamme,mutta kuullessaan minun olevan entinen jehovan todistaja alkoi sitten tämä myrsky jota on jo jatkunut muutaman päivän.
Viestissä mikä tuli eräältä näistä ihmisistä,kysyttiin;että olenko minä ,erotettu,eronnut vai kenties LUOPIO (huomatkaa sana luopio oli kirjoitettu viestissä oikeasti isoilla kirjaimilla)
Viestiin on vastattu jo monesti,että minulla ei ole ollutkaan minkäänlaista mielenkiintoa olla heihin mihinkään kontaktissa,sillä olen jo jättänyt ko asian taakseni kauan sitten,mutta silti jokaisessa viestissä,mitä edelleen on tullut paljon,todetaan että HE eivät voi olla missään tekemisissä minun kanssani!miksi asia pitää toistaa niin monta kertaa????minähän toin kantani ensimmäisenä jo selville,mutta haluavatko he olla niskanpäällä vai mikä tässä on nyt kyseessä?Mitä voisi vastata näihin viesteihin,jotta tuo sirkus loppuu? ja kovasti muuten he ovat kiinnostuneita koko nimestäni.Minun mielestäni todella outoa palvelijoilta jotka palvovat 'rakkauden ja armon jumalaa*