Ei hätää, veljet, minä äänestin jumalaa tuplasti, joten puntit ovat taas tasan.Johanneksen poika kirjoitti:Kokeilin itse nyt samaa. Ensin olen äänestänyt kirjautuneen, sitten kokeilin vieraana, ja kas kas, se hyväksyttiin. Mutta kahta enempää en voi äänestää, joten kyllä tämä äänestyskone suosii ateisteja.
Gallup: Uskoakko jumalaan vai ei?
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Re: Gallup: Uskoakko jumalaan vai ei?
-
Arskavain
Täytyy myös ajatella, että meidänkin perheessä on useampia, jotka käyvät sivulla - ja kenties haluavat äänestää...
Elä ja anna toisten elää
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
äänestyksen huijaaminen onnistuu myös poistamalla keksit, jos joku siitä jonkinlaista tyydytystä saa. 
-
RaM
Ei se huijaaminen auta... Jumala voittaa kumminkin. Ja näin konkreettisen Jumalan voimannäytön johdosta ei kun uskomaan... 
-
zille
- Viesti:
Halleluja, tässä rukousvastauksesi.Johanneksen poika kirjoitti: Kun nyt lasketaan, että RaM antoi kolme ääntä ateismin puolesta ja mä kaksi ääntä Jumalalle, niin tuo äänestystulos on yhden pielessä. Miten ylläpito korjaa tämän? Vai annetaanko Jumalan hoitaa se yksi ääni itselleen omalla tavallaan?
Edit: oho. Jumala taisikin nyt vastata omasta puolestaan yhden liikaa, kun Ahvenainen ilmoittautui jo uhrauksestaan ennen meikäläistä.
Vaikka keskenkertaasta yrittää niin priimaa tuloo.
-
Jakke
Hmm... eli toteamme, ettei tekniikka ole vielä kypsää sähköiselle äänestykselle.
Jos halutaan luotettava tulos, niin tehdääs ihan perinteinen lippuäänestys. Vaaliuurna on tuossa mun keittiön kaapissa (siinä lukee hieman hämäävästi "sugar"). Sinne saa tulla kyllä tai ei ääniään pudottelemaan ken tahtoo. Tällä hetkellä ovensuukyselyn perusteella vaikuttaa sille, että EI-äänet ovat vakuuttavassa 100%:n johdossa.
Äänestäjille kahvitarjoilu ja kahdelle seuraavalle myös Fazerin muffinssi.
Jos halutaan luotettava tulos, niin tehdääs ihan perinteinen lippuäänestys. Vaaliuurna on tuossa mun keittiön kaapissa (siinä lukee hieman hämäävästi "sugar"). Sinne saa tulla kyllä tai ei ääniään pudottelemaan ken tahtoo. Tällä hetkellä ovensuukyselyn perusteella vaikuttaa sille, että EI-äänet ovat vakuuttavassa 100%:n johdossa.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
- Jaakko Ahvenainen
Kyllä juttu on niin, että Sun "vaaliuurnasi" tuottaa ehdottomasti varmemman tuloksen, kuin tämän masiinan kautta.Jakke kirjoitti:Vaaliuurna on tuossa mun keittiön kaapissa (siinä lukee hieman hämäävästi "sugar"). Sinne saa tulla kyllä tai ei ääniään pudottelemaan ken tahtoo. Tällä hetkellä ovensuukyselyn perusteella vaikuttaa sille, että EI-äänet ovat vakuuttavassa 100%:n johdossa.![]()
-
Bergerac
Täytyhän se koittaa, mutta tasapuolisuuden nimissä muistaakseni kaikkiin vaihtoehtoihin.Lehtiveli kirjoitti:äänestyksen huijaaminen onnistuu myös poistamalla keksit, jos joku siitä jonkinlaista tyydytystä saa.
Jatkokysymys tuolla yleisessä palautteessa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
- Alueveli
- Eläkeläinen
Vahingossa anonyymien äänestäminen oli jäänyt voimaan "uudelle" alueelle. Suosittelen äänestyksen yrittämistä uudelleen 
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
djsm
Enpähän usko. Sadan vuoden päästä ei usko juuri kukaan muukaan, mutta aikansa kehitys ottaa. Ja kun seuraava tuhatvuotiskausi päättyy, usko(nno)sta on päästy lopullisesti. Uskoisin.
Jos joku jaksaa (pitkähkö ja englanniksi) lukea niin hyvä: juutalaistaustaisen tiedemiehen (sävyltään) hieman maltillisempi kirjoitelma.
Jos joku jaksaa (pitkähkö ja englanniksi) lukea niin hyvä: juutalaistaustaisen tiedemiehen (sävyltään) hieman maltillisempi kirjoitelma.
-
Vieras
Olisiko se uskon(non) haaksirikko enemmän Homo sapiensin tune-elämän edellytysten evoluutiota vaiko rationaalisuutta kannattelevien geeniympyröiden parempilaatuisuutta, että sitä Raamattu kainalosta karille elämän myrskyissä ?