Tämä ei ollut sopivaa musiikkia

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Japi-40
Viesti:

Tämä ei ollut sopivaa musiikkia

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Tämä ei ollut sopivaa musiikkia minulle. Vanhimmat eivät katsoneet minua hyvällä silmällä koska pidin Jehovan todistaja aikana tälläisestä musiikista.
http://www.youtube.com/watch?v=eSmu2RjgHpk
wolframium

Re: Tämä ei ollut sopivaa musiikkia

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Ainoaa oikeaa Valtakunnan musiikkia on Richard Wagner ja "Valkyyrioiden ratsastus".
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

Japi-40 kirjoitti:Tämä ei ollut sopivaa musiikkia minulle. Vanhimmat eivät katsoneet minua hyvällä silmällä koska pidin Jehovan todistaja aikana tälläisestä musiikista.
http://www.youtube.com/watch?v=eSmu2RjgHpk
Ne olivat sitten eri vanhimmat kuin minulla. Viimeisessä seurakunnassani tuttu vanhin (jolle sattumalta myös ilmoitin eroavani) toisti usein jotain sellaista fraasia kuin "Hey ho, let's go!". :)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Freeweb ei ole sopiva ohjelma mulle:)
zille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zille »

En punkkia sen hirveemmin kuuntele, mut on noillakin jotain hyviä veisuja. Mut eipä toi video kyllä säväyttänyt lainkaan :D Musiikki/Laulu ei kuulostanu kovin kummoselta, eikä lavashowkaan (jota ei edes ollut) korvannut asiaa. Kaverit seiso vaan paikoillaan ja kuulosti aika tylsältä.

No se oli iha kivan kuulosta, ku biisit alko samantien ku edellinen loppu, mut vähä siihe se jäiki.
Vaikka keskenkertaasta yrittää niin priimaa tuloo.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

wolframium kirjoitti:Ainoaa oikeaa Valtakunnan musiikkia on Richard Wagner ja "Valkyyrioiden ratsastus".
Mainio rinnastus.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Myös "Pyssyjä ja Ruusuja" mainittiin oikein lehdessä haitallisena musiikkina =D Sitä kuitenkin kuuntelin :P
Vastaa Viestiin