kysymys???

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Markoko

Re: kysymys???

Viesti Kirjoittaja Markoko »

Tony Syrjänen kirjoitti:No en minä muutakaan syytä kysymykselle keksi. Keksitkö sinä?
Onko sulla muuten siniset silmät? Kuvasta ei saa kovin hyvin selvää, saattavat olla vihreät. No jos on siniset tai siniharmaan sävyiset, tiedät ettet ole ainut. On myös täysin selvää kasvojesi muodosta päätellen että olet taistelijoiden jälkeläisiä.

Kaikki me rakastamme nykyään omaa itseämme, eli rauhaa. Mitään suurta ei ole saavutettavissa Jehovan todistajien omaan kirjallisuuteen viittavalla tiedolla, koska se tieto on turhaa, niin kuin hyvin paljolti Jehovan todistajien antama tieto. Monet ovat kuitenkin saaneet siitä aika helkkarin paljon hyötyä.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Markoko kirjoitti:Onko sulla muuten siniset silmät? Kuvasta ei saa kovin hyvin selvää, saattavat olla vihreät. No jos on siniset tai siniharmaan sävyiset, tiedät ettet ole ainut.
Juu en varmasti ole, en.
Markoko kirjoitti:On myös täysin selvää kasvojesi muodosta päätellen että olet taistelijoiden jälkeläisiä.
No se selittääkin miksi koin selittämätöntä vetoa tarttua työtarjoukseen.
Markoko kirjoitti:Mitään suurta ei ole saavutettavissa Jehovan todistajien omaan kirjallisuuteen viittavalla tiedolla, koska se tieto on turhaa, niin kuin hyvin paljolti Jehovan todistajien antama tieto. Monet ovat kuitenkin saaneet siitä aika helkkarin paljon hyötyä.
Jehovantodistajien kirjallisuuteen viittaavalla tiedolla saadaan esitettyä mustaa valkoisella, ettei heidän lahkonsa ole heille rehellinen. Tuossa suhteessa siitä on tosiaankin "helkkarin paljon hyötyä". :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Tony Syrjänen kirjoitti: sm Aika alistua (1996)
sm ??? :lol: :lol:
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Pehmoluopio kirjoitti:sm ??? :lol: :lol:
:mrgreen: Siinä on lyhenne löytänyt merkityksensä :mrgreen:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Taas vanhat kujeet:) Soititko Tony siihen työtarjoukseen? Onko se joku cyberporukka vai tunteeko joku ihan oikeasti olonsa turvaton ja meinaa pistää miekkojen kans säpinäksi tuolla teilläpäin?
Vastaa Viestiin