Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Johanneksen poika kirjoitti:Minä lähetin tuon traktaatin Beteliin. Laitoin rastin ruutuun, jossa halusin JT-ihmisten tulevan keskustelemaan kanssani. :lol:

Mitäs porukka luulee, tuleeko oveni taakse joskus "vilpittömiä" Jehovan todistajia tilaukseni perusteella? Laitoin liitteeksi uudehkosta Vartiotornista alleviivatun jutun, joka koski oikeudenmukaisuutta. :mrgreen:
Pitäisiköhän itsekin kokeilla. Omalla nimellä ei varmaan mene läpi kun nuo kiertää paikallisen seurakunnan kautta, mutta toimisikohan vaikka Janne Lappalainen..? :twisted:
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
ihmisenpoika1

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Pientä tilanne raporttia. Nykyään kuuluu jt-naapurin huoneistosta kummallista ulinaa ja ääntelyä vähän väliä( aina silloin kun mies ei ole kotona :wink: joten en tarkoita sitä ulinaa jota jotkut ehkä nyt miettivät mistä syntyy kys.ääni ehkä :lol: )

Ilmeisesti teokraattisten laulujen laulaminen valtakunnansalilla ei riitä ja/tai siitäkin on tullut niin vaativaa että pitää kotona harjoitella oopperalaulamisen alkeita että selviytyy lauluista salilla. Aika kamalaa kuunneltavaa.

Myöskin toisia uskovaisia lamppaa sisään ja ulos aika-ajoin heiltä joka viikko, lieneekö sitten kirjantutkistelut heillä.

Että sellaista...
Nightderanger
Viestit: 209
Liittynyt: 02.05.2007 15:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Alueveli kirjoitti:Minä voisin piuvata minttukaakaot keskustelun lomaan. ;)
RaM kirjoitti:Ps. Make - et tule taas tähän väliin konjakkeinesi. :o
Pitäisiköhän liittyä Lahkoon kun noin lupaavia tarjouksia on ilmassa! :D
Usko ihmisestä aina pahinta mahdollista niin olet useimmiten oikeassa.
ihmisenpoika1

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Nightderanger kirjoitti:Pitäisiköhän liittyä Lahkoon kun noin lupaavia tarjouksia on ilmassa!
Juu tottakai :lol:

Aikoinaan ollessani itse jt, mielestäni paras ravinto jota koin esim. konventeissa oli ne konventin nakit aikoinaan...ja ne olivat ainakin totta / todellista "ravintoa järjestön pöydässä" :lol: , muuta ravintoa en sitten arvostanutkaan ( ns.hengellistä ravintoa )

:twisted:
RaM

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja RaM »

Alueveli kirjoitti:
Johanneksen poika kirjoitti:Minä lähetin tuon traktaatin Beteliin. Laitoin rastin ruutuun, jossa halusin JT-ihmisten tulevan keskustelemaan kanssani. :lol:

Mitäs porukka luulee, tuleeko oveni taakse joskus "vilpittömiä" Jehovan todistajia tilaukseni perusteella? Laitoin liitteeksi uudehkosta Vartiotornista alleviivatun jutun, joka koski oikeudenmukaisuutta. :mrgreen:
Pitäisiköhän itsekin kokeilla. Omalla nimellä ei varmaan mene läpi kun nuo kiertää paikallisen seurakunnan kautta, mutta toimisikohan vaikka Janne Lappalainen..? :twisted:
Heiiii.... tuossahan tuli hyvä idea! Voisin vielä kirjoittaa lisätietoihin että täältä saa kaakkukahvit konjakilla tai liköörillä ja jos on joku joka ei tykkää hienostella niin pelkkää kossuakin on listalla.
Hmmm... mistä minä saan tuollaisen traktaatin - minulle kun sellaista ei ole toimitettu. (Tai sitten ne luottaa siihen että oikea totuus löytyy jo sivuiltani http://www.raamattu.tarinoi.fi .)
ihmisenpoika1

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

RaM kirjoitti:Hmmm... mistä minä saan tuollaisen traktaatin - minulle kun sellaista ei ole toimitettu. (Tai sitten ne luottaa siihen että oikea totuus löytyy jo sivuiltani
Näinpä. Eivät tohdi tulla ovesi taakse jos kerran sinut tuntevat ja tietävät. Minulle toivat tuon traktaatin ja olivat sisälläkin luopion pesässä jutustelemassa . Tosin kun selvisi että olen luopio tuli herroille kiire pois ja eipä ole näkynyt enään oveni takana.
Ovat varmaan rekisteröineet tiedon seurakuntaan että missä asun, joten tuskin tulevat enään.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Naapurissani asuukin jehovan todistaja...

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Johanneksen poika kirjoitti:Todettakoon tässä yhteydessä, että minulle toimitettiin juuri pari viikkoa sitten täysi litran pullo konjakkia, joka on vielä avaamattomana.
Voi itku! Huomaan taas olevani myöhässä, mutta se ilmeisesti johtunee siitä, että olosuhteiden pakosta jouduin asumaan Hämeessä toista vuosikymmentä.

Havaitsen Sinun olevan ilmiselvä alkoholin väärinkäyttäjä, kautta Teutateksen, mutta olen minäkin kerran tarjonnut punaista rypäleen mehua ysävälliselle ja tervetulleelle Jehovantodistajavieraalleni: mutta vain lasillisen, sillä se tekee hyvää sydämelle ja on mielellekin suotuisaa saattaen näin sopivassa määrin meitä kumpaakin sopivassa määrin ilahduttaa ja ymmärrystämme avartaa.

Minä suorastaan kaipaisin naapurikseni Jehovan todistajaa. Voi, miten paljon mukavaa juteltavaa meillä olisikaan.
Vastaa Viestiin