Lyhyt historiani

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Editoitu alkuperäinen stoori pois.

Versio 2.0 tulossa pian.
Viimeksi muokannut Jakke, 21.06.2007 10:37. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Lisätääs tähän vielä pieni tarkennus. Oikealta nimeltäni olen Haataisen Jarkko, nimellä Jakke kaverit tuntee kuitenkin paremmin. Olen kotoisin Siilinjärveltä ja viimeiset viitisentoista vuotta asunut täällä Kuopiossa. Vaikuttanut siis sekä Siilinjärven, että Kuopio-keskustan seurakunnissa ja lisäksi Kuopion englanninkielisessä ryhmässä.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
suvihämäläinen
Viestit: 22
Liittynyt: 30.05.2007 10:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

Tunnenhan mä sut!!! Siistiä... Vai sellaista sulle on tapahtunut.. No mutta hyvä että olet kuitenkin valinnut omilla aivoilla ajattelemisen vastakkaisen sijasta! :D Kaikkee hyvää sinne Kuopioon!
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Update!

Lifestoryn yks kappale tuli päätökseen. Oon nyt sitten taas sinkku. Puoli vuotta oon asunu yksin ja virallinen ero tulee lähipäivinä.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Tony »

Versiota 2.0 odotellessa, tervetuloa palstalle! :wink: Ja tsemiä vapauden tuomiin uusvanhoihin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Elämä on kuin saippuaoopperaa. Monta kertaa olen jo mielessäni rakentanut ajan tasalla olevan esittelyn itsestäni, mutta kun tuntuu tilanteet vaihtelevan niin kiivaaseen tahtiin, ettei meinaa itsekään pysyä perässä. Eli kirjotellaas kun homma vakiintuu johonkin tilaansa...
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
berenike
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2008 17:18

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja berenike »

Tsemppiä vaan elämänmuutosten keskelle minunkin puolestani ja toivon onnellisempaa uutta vuotta 2009!
"Jos haluat tappaa ihmisen, jätä hänet yksin.
Murhata voi sekä ampumalla, että hylkäämällä."
-T. Taberman
pakana

Re:

Viesti Kirjoittaja pakana »

Jakke kirjoitti:Lisätääs tähän vielä pieni tarkennus. Oikealta nimeltäni olen Haataisen Jarkko, nimellä Jakke kaverit tuntee kuitenkin paremmin. Olen kotoisin Siilinjärveltä ja viimeiset viitisentoista vuotta asunut täällä Kuopiossa.
Sää oot sitte ihan melkein seinänaapuri... :roll:
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Joku pyysi pientä updatea näihin vanhoihin juttuihin. No, elän semmosta "normaalielämää" nykyisin. Parisuhteessa ja varsin onnellisena. Enää pitkään aikaan en ole tuntenut olevani edes "ex-JT", vaan ihan tavallinen ihminen, joka saa ajatella omilla aivoillaan. Kaikki on siis hyvin. En kaipaa ketään enkä mitään, olen onnellinen nyt.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Heh, huomasin, että olen jo vuonna 2007 luvannut päivitettyä stooria itsestäni "pian". No, mehän ollaan totuttu siihen, että "pian" tarkoittaa samaa kuin "ei milloinkaan" :lol: No mutta ennen Harmagedonia kirjoitan taas jotain, se on varmaa.

Terkkuja mutsille ja sisaruksille. Luette tätä kuitenkin ;)
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Masterpiece
Viestit: 333
Liittynyt: 09.10.2011 22:15

Re: Lyhyt historiani

Viesti Kirjoittaja Masterpiece »

"Stoori on aivan nurkan takana..."
Vastaa Viestiin