nuoria exiä???

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

LiC

Re: nuoria exiä???

Viesti Kirjoittaja LiC »

Ite oon 22:)
Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

48 vuotta. Aloin viime kuussa naiseni painostuksen takia rasvaamaan naamani Elisabeth Ardenin Millenium Night Creme´llä. Se on erinomaista vaseliinia ja sen avulla olen nyt päässyt eroon pahimmista rypyistä naamassani. Otan Ginseng ryypyt joka aamu ja syön silliä ja kalaa. En pahemmin dokaa ja röökin polton jätin jo monta vuotta sitten. Ystäväpiiri on kaikenikäistä. Nuorista vanhuksiin ja siltäväliltä.
Berzerk

Viesti Kirjoittaja Berzerk »

Berzerk on 28 wee!
"Strain the truth, print your lies
Let me fall into the other side
Bail me out and I'll be gone
Fading out of your soul
I won't be there for you anymore"
-Entwine-
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Kapteeni kirjoitti:Elisabeth Ardenin Millenium Night Creme
Ei sovi raavaalle miehelle. Jää partakarvoihin kiinni. Tahmaa.

Mitä tulee itse topiciin niin täytin juuri 36 maapallon/aurinkokunnan lyhyttä aikayksikköä. Eli vanha vai nuori, riippuu tietysti referenssipisteestä.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Japi-40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Minulle on kertynyt ikää 42-vuotta. Erosin Jehovan todistajista 31 vuotiaana. Liityin Jehovan todistajiin 20-vuotiaana.
gloo

Viesti Kirjoittaja gloo »

kaks yks
"Suppose we've chosen the wrong god. Every time we go to church we're just making him madder and madder"
-Homer Simpson
DG

Viesti Kirjoittaja DG »

30 täällä. Olen ollut reilu kymmenen vuotta poissa valtakunnansalilta.
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Minä olen 32 vuotta nuori. ;)
Jepp-ex

Viesti Kirjoittaja Jepp-ex »

35v nuori ja poissa 19 vuotta lahkosta.
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Tää on kans nuari, vm. -72. Huonosti pidetty ja paljon ajettu, mut käy ja kukkuu paremmin ku moni uudempi!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Jekku

Viesti Kirjoittaja Jekku »

32 vuotta puotta vanha jekku pekku

Kreikan meri...meri kreikan :D
tyttö80

Viesti Kirjoittaja tyttö80 »

Itse olen 28 v. Kohta vuosi erotuksesta.
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Rekisteröitykää nuoret exät. Sitä kautta tulee ihmeesti mahdollisuuksia toipumiseen entisestä elämästämme.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Analysoija kirjoitti:Rekisteröitykää nuoret exät. Sitä kautta tulee ihmeesti mahdollisuuksia toipumiseen entisestä elämästämme.
Minäkin suositan lämpimästi rekisteröitymistä. Teknisinä mahdollisuuksina viestiketjujen seuraaminen muuttuu paljon helpommaksi, kun foorumisofta hoitaa puolestanne uusien viestien seuraamisen ja osaa hypätä kussakin ketjussa aina siihen uusimpaan viestiin mitä ette ole lukeneet.

Samoin voi halutessaan kirjoittaa itsestään sopivalta tuntuvan stoorin Kirjoittajien esittelyyn ja osallistua Yleiseen keskusteluun.

Myöskään yksityisviestien mahdollisuuksia ei sovi aliarvioida, välillä on tarvetta sanoa sellaista mitä ei halua muiden kuin vastaanottajan näkevän.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Alueveli kirjoitti:
Analysoija kirjoitti:Rekisteröitykää nuoret exät. Sitä kautta tulee ihmeesti mahdollisuuksia toipumiseen entisestä elämästämme.
Minäkin suositan lämpimästi rekisteröitymistä. Teknisinä mahdollisuuksina viestiketjujen seuraaminen muuttuu paljon helpommaksi, kun foorumisofta hoitaa puolestanne uusien viestien seuraamisen ja osaa hypätä kussakin ketjussa aina siihen uusimpaan viestiin mitä ette ole lukeneet.

Samoin voi halutessaan kirjoittaa itsestään sopivalta tuntuvan stoorin Kirjoittajien esittelyyn ja osallistua Yleiseen keskusteluun.

Myöskään yksityisviestien mahdollisuuksia ei sovi aliarvioida, välillä on tarvetta sanoa sellaista mitä ei halua muiden kuin vastaanottajan näkevän.
Ehdottamistasi hyödyistä ensimmäinen oli merkittävä askel allekirjoittaneelle. Vaikka päätös Jehovan todistajuuden taaksejättämisestä oli jo tehty.

Viimeinen oli myös avain todelliseen toipumiseen.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Vastaa Viestiin