Mikäs tänään harmittaa -ketju

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Aaac

Re: Mikäs tänään harmittaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Ketuttaa tämä pitkittynyt flunssa. :x
Religionsfri.
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Narttukoiralla on juoksut ja uroskoira laulaa sille tunteikkaana serenadeja... eikä se edes osaa laulaa! Silti yötä päivää hoilottaa. Väsyttää. :cry:
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Harmittaa, että kahden työpaikan työt menevät päällekkäin. Harmittaa, että ihmisellä pitää olla kaksi työpaikkaa ja harmittaa, etteivät ne yhdessä vastaa yhtä täyspäiväistä työpaikkaa. Mutta parempaa sekin on kuin työttömyys.
Sitä paitsi Kela-virkailija, jolla on kai yksi työpaikka, ei pysy minun työpaikkojeni perässä.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Tänään harmittaa etten kirjoittanut itseni ulos kirkosta viime vuonna :x Ei tosta akkavallasta enää mitään tuu
pakana

Ja tänään harmittaa, että auto pragas. :evil:
Just meni viime viikolla katsastuksesta läpi ja nyt sammuu pakittaessa... :cry: Mikä ihme siihenki ny meni yhtäkkiä... :cry:
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Tänään harmittaa kun sain joku vitun tassunjälki googlen faviconix sen jälkeen kun olin kuunnellut tuo todistaja mp3höpinää Eikä se nyt mun mielestäni ollut edes hauskaa.
Se oli hyvä selain ja soitin mut nyt saan vissiin heivata ne bittiavaruuteen ja toivoa että antimateria niitä tuohoaa.
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

pakana kirjoitti:Just meni viime viikolla katsastuksesta läpi ja nyt sammuu pakittaessa... :cry: Mikä ihme siihenki ny meni yhtäkkiä... :cry:
Aja suoraan 180 astetta niin et tarvitse edes pakkia.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
pakana

Mullon taas flunssa. :evil: Hitto rupee menee hermot tähän köhimiseen... tai sitte oon yhtäkkiä tullu allergiseks koirille ja sekös vasta harmittaiski. :cry:

Eikä mun facebook toimi. :cry:
pakana

wolframium kirjoitti:
pakana kirjoitti:Just meni viime viikolla katsastuksesta läpi ja nyt sammuu pakittaessa... :cry: Mikä ihme siihenki ny meni yhtäkkiä... :cry:
Aja suoraan 180 astetta niin et tarvitse edes pakkia.
No.. kävi sitte klassiset ja mies peruutti auton pois parkkipaikalta.
Sanoi mulle, että vika taitaa olla ratin ja penkin välissä. Mä nousin oikein pois autosta ja katoin ratin ja penkin väliin, mutten mä löytänyt sieltä yhtään mitään vikaa... :roll:

:wink:
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

No et kai kun se miehes oli noussut jo pois siitä. Höh.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Liityn flunssaan vittuuntuneitten kerhoon.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
jariotus

Viesti Kirjoittaja jariotus »

Tänään vatuttaa kaikki.
wolframium

Diagnoosi J20.9 Määrittämätön äkillinen keuhkoputkitulehdus. Ja hauskaa on ollut koko viikon.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

wolframium kirjoitti:Diagnoosi J20.9 Määrittämätön äkillinen keuhkoputkitulehdus. Ja hauskaa on ollut koko viikon.
Flunsassa tai yleensäkin sairastamisen aikana olemisen hauskuuden voisi kai laskea tapauskohtaisesti jokseenkin sarkasmiksi. Ei nimittäin ole yhtään hauska olo.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
wolframium

Bergerac kirjoitti:Flunsassa tai yleensäkin sairastamisen aikana olemisen hauskuuden voisi kai laskea tapauskohtaisesti jokseenkin sarkasmiksi. Ei nimittäin ole yhtään hauska olo.
Olen pyrkinyt tappamaan nielussa majailevia virus/bakteeriveijareita suurella määrällä jamaicalaista etanoliyhdistettä (Jah maan!), joten hauskaa on ainakin minulla ollut.
Vastaa Viestiin