Miten suhtaudutte JT-aiheiseen keskusteluun ?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Aamu kirjoitti:
paula kirjoitti:välillä tuntuu että olen puhunut nyt enemmän uskosta ja lukenut työkavereiden kanssa nettiraamattuakin kuin vuosien aikana ovilla kierrellessä. Ihmiset suhtautuvat uskoon ja moraaliin paljon vakavammin mitä aiemmin oletin.
Minulle kävi myös näin! Vasta erottuani aloinkin tosissani tutkimaan Vartiotorni- ja Herätkää!-lehtiä, Raamattua, uskoa ja uskontoja. Vasta erottuani todistajista tajusin että nämä asiat eivät ole rajattu valtakunnansalin sisälle...
Ja minulle kävi myös näin :D Eroamisen jälkeen tuli tutkittua enemmän kuin koskaan JT aikoina. Nyt homma on hieman tasaantunut, mutta silti runsaampaa kuin aikaisemmin.
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Miten suhtaudutte JT-aiheiseen keskusteluun ?

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Minä tykkään keskustella ihmisten kanssa aiheesta JT:t. Samoin minua kiinnostaa puhua uskonasioista.
PoterO

Viesti Kirjoittaja PoterO »

Aamu kirjoitti:
Minulle kävi myös näin! Vasta erottuani aloinkin tosissani tutkimaan Vartiotorni- ja Herätkää!-lehtiä, Raamattua, uskoa ja uskontoja. Vasta erottuani todistajista tajusin että nämä asiat eivät ole rajattu valtakunnansalin sisälle...
Käynti kirjaston uskontotieteiden osastollekkin voi olla avartava, sillä muutkin tutkivat ja tulkitsevat Raamattua kuin Vartiotorniseura.

Vartiotorniseuran mukaan opiskelleet teologit taitavat tosin ymmärtää Raamattua paljon huonommin kuin oppimattomat jehovantodistajat.
Vastaa Viestiin