Miten kestitte tappavan tylsät konventit???

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

paula

Re: Miten kestitte tappavan tylsät konventit???

Viesti Kirjoittaja paula »

Keskenkasvuisena tulin mukaan, ekasta konvestista lähtien koko sydämestäni osallistuin KEITTIÖHÖMMIIN :D , parasta niistä bileistä. Sitten rupesin seurustelee, tuleva mieheni ei pitänyt keittiö ym hommista lainkaan. Se oli tylsää, piti istua ja kuunnella, huh huh. Onneksi syntyi lapsia, lastenhuoneeseen syömään, nukuttamaan, kävelemään...

Mutta kun lapset kasvoivat :( , sitä ei sitten jaksanutkaan kuunnella. Muistan Helsingin jäähallissa laulaun aikana itkeneeni siitä tuskasta että perheeni kanssa tälläisessä liemessä olen.

No, ei ole enään istuma pakkoa, jos ei perhettäkään. On vapaus vaikka näin ihanana talvipäivänä luistella upealla luonnonjäällä monta tuntia. Ja ihana todeta kuinka mukavia ihmiset ovat. Kun käyn ladulla tai jäällä saan lähes aina ystävällistä juttuseuraa :wink: En koskaan ole voinut hyväksyä sitä älytöntä holhoomista miten vt seura sanelee ihmisille käytös ym. määräyksiä miten pitää tehdä ja sanoa, yäk

Kun konventti toimintaa yksinkertaistettiin menetettiin myös paljon sosiaalista yhteistyötä, saattoi tehdä seura pahan virheen.
Niin se vaan on yhteinen MUKAVA toiminta sitoo ihmisiä yhteen, ja sitähän ei esim oveltaovelle työ ole.

Se vaan on harmi kun näitäkin sivuja kuitenkin seurataan, voivat vielä ottaa vinkkejä vastaan. Aina parempihan se olis ettei tuollaiseen sydeemiin ihmisiä saisikaan kiinnittymään.
nasiiri

Viesti Kirjoittaja nasiiri »

Kyllähän sen kesti laittamalla penkkiin hyvät pehmusteet :lol:
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Kyllähän kesän konventit, varsinkin stadissa olivatten ihan siistiä vaihteluakin. :D
Ainakin naispuolisena jo pelkkä konventtiin valmistautuminen aikanaan oli kuin oltaisiin linnanjuhliin lähdetty. :lol: Mä olin kuitenkin sitten taas sellainen tyyppi, joka olin mukana jo konventin valmisteluista lähtien, eli kohkasin hallilla jo viikkoa ennen konvaa rapsuttamassa purkkaa irti tuoleista ja kiikuttamassa kukkia lavalle yms... :roll: Konventin aikanakin tuli tehtyä kaikenlaista... hämeenlinnassa keittiössä esim. keitettiin nakkeja lihapiirakoitten väliin.

Sitten jos sattui olemaan kuuntelemassa ohjelmaa, niin mulla oli englanninkielinen ja saksankielinen raamattu, joten kielten opiskeluun ja muistiinpanojen kirjoittamiseen se aika meni kuin siivillä. Niitä muistiinpanoja ei koskaan tullu myöhemmin luettua, niiden avulla sai vaan ajan kulumaan paremmin.
nasiiri

Viesti Kirjoittaja nasiiri »

pakana kirjoitti:Kyllähän kesän konventit, varsinkin stadissa olivatten ihan siistiä vaihteluakin. :D
Ainakin naispuolisena jo pelkkä konventtiin valmistautuminen aikanaan oli kuin oltaisiin linnanjuhliin lähdetty. :lol: Mä olin kuitenkin sitten taas sellainen tyyppi, joka olin mukana jo konventin valmisteluista lähtien, eli kohkasin hallilla jo viikkoa ennen konvaa rapsuttamassa purkkaa irti tuoleista ja kiikuttamassa kukkia lavalle yms... :roll: Konventin aikanakin tuli tehtyä kaikenlaista... hämeenlinnassa keittiössä esim. keitettiin nakkeja lihapiirakoitten väliin.

Sitten jos sattui olemaan kuuntelemassa ohjelmaa, niin mulla oli englanninkielinen ja saksankielinen raamattu, joten kielten opiskeluun ja muistiinpanojen kirjoittamiseen se aika meni kuin siivillä. Niitä muistiinpanoja ei koskaan tullu myöhemmin luettua, niiden avulla sai vaan ajan kulumaan paremmin.
Olet viisas, kun käytit ajan järkevästi kieliä opiskellen :D
Vastaa Viestiin