Sivusto sisältää uusia ja kiinnostavia dokumentteja Suomen Jehovan todistajien toiminnasta.
Pysykää "kanavalla".
Valvoja: Moderaattorit
Vastaan yksityisesti.Alueveli kirjoitti:Mitä muuten tarkoittaa noissa kirjeissä maininta "Huom! Tämä kirje on kirjoitettu uudelleen"?
Hyvää työtä, Johanneksen poika! Toivotaan että asiaan tulisi joku tolkku.Johanneksen poika kirjoitti:Valehteleeko Veikko Leinonen? Valehteleeko Jukka Ropponen? Päätelkää itse. Voitte tehdä sen nyt uuden nettisivuston avulla. Minua kiinnostaisi tietää, mitä mieltä olette Suomen Betelin toiminnasta luettuanne tämän sivuston. Kertokaa mielipiteenne tällä palstalla.
JP:lle kiitokset uudesta informaatiosta.Alueveli kirjoitti:Mitenköhän tämä lopputulos ei yllättänyt. Eräässä lafkassa siinä vantaan kieppeitä taidetaan edelleen kuvitella olevansa lain yläpuolella.

Juu - puhdas on. Nyt vaan on paikallaan valistaa viranomaista järjestön sisäisillä ohjeilla. Kyllä ne sitten osaavat pyytää niitä 'hävitetyiksi' väitettyjä tietoja myös.Jaakob kirjoitti:"Niitä erotettuja koskevia asiapapereita, joita ei ole otettu takaisin, tulee säilyttää määräämättömään aikaan asti."
Näin ikään. Jos itse menee papereitaan kysymään niin ne on "hävitetty" ja jos viranomainen kysyy, papereita ei ole koskaan ollutkaan. Eikös olekin vain puhdas ja rehellinen tämä Ainoan Oikean Totuuden Järjestö...
Nämä ovat perin mielenkiintoisia asioita. Kelailepa sitä että Jehovan todistajien rivijäsen ei keskimäärin koskaan tule miettineeksi sitä että Watchtower-merkkisellä organisaatiolla on olemassa valtarakenne jossa tärkeän oloiset pukumiehet päättävät keskenään asioista demokratian keinoin. Sekä USA:ssa että paikallisesti, enämpi kuitenkin USA:ssa. Siitä on pyhä henki kaukana.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Suomennetaan tämä ensin, kuten olen käsittänyt. Jehovan todistajat uskonnollinen yhdyskunta muodostuu 20-15 henkilöstä, joita kutsutaan yhdyskunnan varsinaisiksi jäseniksi. Nämä kokoontuvat yhdyskunnan varsinaiseen kokoukseen (hallituksen) kutsusta joko henkilökohtaisesti tai valtakirjalla, ja valitsevat kolmivuotiseksi toimikaudeksi seitsenjäsenisen hallituksen, johon erovuoroiset jäsenet voidaan valita uudelleen.