Tennistähdet

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Tennistähdet

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kun ne Williamsit sanotaan jehovantodistajiksi, se merkinnee että nyt hävinnyt Venus W 28 v

ei ole kokeillut eikä kokenut seksuaalista kokemusta,

jos hänen vrensä rupeaisi kohisemaan vaikka Federerin, Nadalin tai mitä näitä miespuolisia pelaajia on, näkemisestä, niin ehdottaessaan yhteistä illallista hänen tulisi tilata seurakunnasta se esiliina. Puhdasoppista kai olisi että srk neuvoisi perumaan illallisen, koska on saatanan vallassa olevasta maailmallisesta kysymys.

Williamsit herättävät ristiriitaisia tunteita. Myötätuntoa tuntee, mutta tappio tyydyttää sikäli, että lahkon on tappiolla vaikeampi mainostaa lahkoaan.
Viimeksi muokannut Alueveli, 30.05.2009 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikko vähän siistimmäksi
sinner74
Ylläpitäjä

Re: jehovatenniksestä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Williamsin sisaruksia ei liene varmistettu jehovantodistajiksi? Ja vaikka olisikin, merkityksellisempiä ovat ne miljoonat joita ei voida pitää julkisuuden henkilöinä. Heihin Williamsin sisarusten status ei vaikuta juuta eikä jaata.
And Justice For All
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

sinner74 kirjoitti:Williamsin sisaruksia ei liene varmistettu jehovantodistajiksi?
Tämä on se minkä minäkin olen asiasta saanut irti.
Ja vaikka olisikin, merkityksellisempiä ovat ne miljoonat joita ei voida pitää julkisuuden henkilöinä. Heihin Williamsin sisarusten status ei vaikuta juuta eikä jaata.
Tuon kauniin ajatuksen kääntöpuoli on se, että oman aiemman kokemukseni mukaan kyseiset "miljoonat" hehkuttivat hyvin hanakasti kaikista mahdollisista kuuluisuuksista, joiden piti olla jehovantodistajia, tai joille vähintään pidettiin tutkistelua. Täsmällisyys ja taustojen tarkistaminen on näissä asioissa jehovantodistajille yhtä tärkeää kuin se on Raamatun suhteen Vartiotorniseuralle.

Nuoruudessani selitettiin kokiksen keksijäksi innokkaasti jehovantodistajaa, vaikka kyseinen raamatuntutkija oli myöhemmän ajan hallintoportaan pomohenkilö. Koska Hank Marwin oli jt, niin oli luonnollista uskoa, että Cliff Richardsille pidettiin RT:tä ja kaste oli suunnilleen ajan kysymys. Kekkosen Sylvi oli kuulema niin kiinnostunut, että. Nimittäin joku vielä selitti vakavissaan, että jopa Urkillekin pidettiin RT:tä. Nämä julkkismaininnat olivat merkittäviä hengenkohottajia silloin kun olin jehovantodistaja, siinä ei haitannut kilpaurheilu tai Vt-seuran paheksuma muu haittatekijä. Siitä prätkällään Eltsussa lehtimiehen tappaneen suomalaisen jt:n uskonnollisesta taustasta oltiinkin sitten hiljempaa. Mikähän olisi ollut tilanne jos kyseinen jt ei olisi menettänyt prätkänsä hallintaa ja olisikin voittanut?
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vieras

Eikös yhdestä W:stä ollut uutinen että hän tekee uskonnontyötään puhelimella ?

Ja kenestä oli, että ihmiset pyytävät häneltä nimeä Raamattuihinsa ?
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Eikös Suomessakin ole yksi entinen tennistähti JT. Veli, josta tuli "veli".
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

Jakke kirjoitti:Eikös Suomessakin ole yksi entinen tennistähti JT. Veli, josta tuli "veli".
Ei ole esiintynyt julkisuudessa Jehovan todistajana, eli eiks linja ollut se että näitä ei mainita?
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

Markku Meilo kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:Williamsin sisaruksia ei liene varmistettu jehovantodistajiksi?
Tämä on se minkä minäkin olen asiasta saanut irti.
Eikö se kuitenkin jotain paina että sanovat olevansa sellaisia? Tuskin kukaan vuosikausia kutsuu itseään Jehovan todistajaksi jos ei sellainen ole? Ja kertoo esim. että uskontonsa takia ei voi äänestää. Sama kuin Prince Rogers Nelsonin kohdalla; kun netissä ei ole valokuvia kastetilaisuudesta niin ilmeisesti hän ei sitten ole kastettu Jehovan todistaja? Hän kyllä itse sanoo sellainen olevansa ja todistetusti käy kenttäpalveluksessa. Tämä uuden ajan skeptisyys joka vaatii joka detaljista vahvistuksen nettiin, menee kyllä välillä vähän hölmöksi, sori vaan. "Pictures, or it didn't happen" ja niin edelleen.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Witless kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Eikös Suomessakin ole yksi entinen tennistähti JT. Veli, josta tuli "veli".
Ei ole esiintynyt julkisuudessa Jehovan todistajana, eli eiks linja ollut se että näitä ei mainita?
"Julkisuudessa esiintyvään Jehovan todistajaan, joka ei kuitenkaan julkisuudessa esiinny Jehovan todistajana, voi viitata informatiivisesti, mutta henkilön toiminnan laajemmasta käsittelystä tulee pidättyä."
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Vieras

Re: Tennistähdet

Jos sitoutuu ovelta ovelle -työhön, on se julkisuuteen sitoutumista.

Jos taas kuitenkin kieltää tuon julkisuudessa, edustaa se niin pimeää nurinkurista vastakierrelyöntiä tenniksessä silmät kääntäen, että semmoista ei nykymestäreilta tunnta.

Jos taas net -palsta sitoutuu hienotunteisesti hiljaisuuteen tuommoisten uskontopelaajien kohdalla, on se vain korkeampaa moraalia kuin lahkolla itsellään, jolle tavallaan voi hattua nostaakin, vaikka kyseiset syntyvään etuun osalliset eivät sitä ansaitsisikaan varsinaisesti, mutta ovat kylläkin tavallaan armeliaisuuteen oikeutetut aivopesuun hurahtaneina.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Witless kirjoitti:Eikö se kuitenkin jotain paina että sanovat olevansa sellaisia?
Eiköhän viime kädessä Vt-seura määritä kuka kulloinkin on jehovantodistaja. Netissä minä olen ottanut kannan, että kaste on vedenjakaja, koska tekstiä lukee sellainenkin joukko, joka on valmis saivartelemaan asiasta.
Tuskin kukaan vuosikausia kutsuu itseään Jehovan todistajaksi jos ei sellainen ole?
Useampikin henkilö on kertonut minulle vanhemmistaan, jotka ovat edelleen jehovantodistajia, vaikka kokouksissa ei ole käyty vuosiin, miksi tuo ei onnistuisi? Muutama vuosi sitten oli liikkeellä linkki brittiläisen ammattinyrkkeilijän kotisivulle, jossa tämä ilmoitti uskonnokseen jehovantodistajuuden.
...kun netissä ei ole valokuvia kastetilaisuudesta niin ilmeisesti hän ei sitten ole kastettu Jehovan todistaja?
Kun kohde töppää tuo sarjan ajattelu riittää hyvin monelle jehovantodistajalle.
Hän kyllä itse sanoo sellainen olevansa ja todistetusti käy kenttäpalveluksessa.
Kyseiseen henkilöön liittyen voin todeta, että minulle on yleensä riittänyt luotettavana pitämäni lähteen antama lausunto asiasta ja em. henkilöä ovat useat luottamani amerikkalaiset nimimerkit pitäneet kastettuna. Kyseiseen henkilöön liittymättä voi myös todeta, että hankalissa tilanteissa jt-piirin käytöksessä on kyse äärimmäisestä tarkoitushakuisuudesta. Netissä on törmätty kastamattomiin julistajiin, jotka kirjoittelevat muka täysin ulkopuolisina, siis ei-jehovantodistajina. KSML:n uskontopalstalla on ahkerasti kirjoittelllut jehovantodistajana henkilö, joka sanoo elävänsä avoliitossa.
Tämä uuden ajan skeptisyys joka vaatii joka detaljista vahvistuksen nettiin, menee kyllä välillä vähän hölmöksi, sori vaan. "Pictures, or it didn't happen" ja niin edelleen.
Itse pidän harmittavava sitä kaksinaamaisuutta, että jt pyrkii kieltämään ikävät asiat vaatimalla näyttöä. Kun sitten joskus samalla jt:llä on nettikäännytys päällä, niin hän ei vastaa edes tarkennuskysymyksiin, saatikka perustele omia väitteitään.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vieras

On kirjoitettu että ammattinyrkkeily on jt:lta kielletty

Saivartelukaavan mukaan voisi mennä esim. että on lopettanut uransa mutta vanha ammattinimike säilyy ja etenkin jos eläke ei iänkään puolesta ole maksussa ei tarvitse eläkeläiseksi tituleerata.
sinner74
Ylläpitäjä

Onko Brother Firetribe -yhtyeen nimen insipiroija jt? Uutta valoa minulle.
Go, brother, go ! (muistan joskus sanoneeni noin tulostimelleni)
And Justice For All
sinner74
Ylläpitäjä

Witless kirjoitti: Eikö se kuitenkin jotain paina että sanovat olevansa sellaisia? Tuskin kukaan vuosikausia kutsuu itseään Jehovan todistajaksi jos ei sellainen ole? Ja kertoo esim. että uskontonsa takia ei voi äänestää. Sama kuin Prince Rogers Nelsonin kohdalla; kun netissä ei ole valokuvia kastetilaisuudesta niin ilmeisesti hän ei sitten ole kastettu Jehovan todistaja? Hän kyllä itse sanoo sellainen olevansa ja todistetusti käy kenttäpalveluksessa. Tämä uuden ajan skeptisyys joka vaatii joka detaljista vahvistuksen nettiin, menee kyllä välillä vähän hölmöksi, sori vaan. "Pictures, or it didn't happen" ja niin edelleen.
Asteikolla 1-10, kuinka vakavana pidät Williamsin sisarusten, Jacksonien kuopuksen tai artistin joka aiemmin on tunnettu nimellä prinssi, siten symboli ja sitten taas prinssi, jehovantodistajuutta? Itse luulen että se on tuuli huulia heiluttaa -tasoa. Kuvaa ei tarvita, mutta jos jollain on lähikuva Serenan rinnoista niin voi lähettää sen minulle privana, sillä kerään jehovantodistajuuden vastaiselle rintamalle kuvia.
And Justice For All
Vieras

Kaikkien meidänhän olisi kiva katsella kauniita kuvia, miksei niitä siirrettäisi näin julkisemmin.

Sekin olisi yksi aihe, jos se lahko tosiaan antaa julkkikselleen eri vapauksia tavallisia rivijäseniä koskevista säännöistä.

Että olisivat omasta ja lahkon mielestä todistajia, mutta elelisivät ilman oikeuskomitean käsittelyä silloin kun se on muuten käytäntö.
Berzerk

Viesti Kirjoittaja Berzerk »

sinner74 kirjoitti:
Onko Brother Firetribe -yhtyeen nimen insipiroija jt?
Kyllähän hän jt on, ja todella asiallinen henkilö. Hatunnoston arvoinen mies.
Tässä tapauksessa voisi sanoa, että yhteisö ei ole miestä päässyt pilaamaan...
"Strain the truth, print your lies
Let me fall into the other side
Bail me out and I'll be gone
Fading out of your soul
I won't be there for you anymore"
-Entwine-
Vastaa Viestiin