Matt. 23:13
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten/konventin valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät
Valvoja: Moderaattorit
Hieno analyysi!Tony Syrjänen kirjoitti:Tässä kohtaa kannattaa ottaa huomioon, että henkilö kirjoituksen takana on ollut epätasapainossa psyykkeensä kanssa jo vuosikausia. Epätasapaino johtuu ainakin siitä että kirjoittaja tiedostaa jehovantodistajuuden olevan huuhaata, mutta toisaalta myös siitä, että henkilö kokee syvää vihaa niitä kohtaan jonka tuovat sen esille. Sikäli kayttäytymisen ymmärtää, että edellä mainitussa yhtälössä on ristiriitaa kylliksi jo sellaisenaan. Puhumattakaan siitä että henkilö pelkää rehellisyytensä asian suhteen aiheuttavan tälle isoja sosiaalisia menetyksiä. No, tämähän on lahkossa normimeininkiä: rehellisyydellä menetetään elämä lahkossa ja kaikki mitä siihen kuuluu.Vieraantunut kirjoitti:Ja sinäkö mielenhallinnassa rypevä lahkolainen edustat sitä "tavallista" järkeä? Salli mun![]()
![]()
vähän tässä nauraa!
Tarkoittanet Poliisin päätöstä vuodelta 2005, jonka joku on lainannut tänne?Vieras kirjoitti: Torninvartija ei ole asialla ensimmäistä kertaa, vaan vuoden 2004 uloslemppaamisesta tehtii luopioiden osalta tutkintapyyntö. POLIISI totesi, että kyseinen henkilö voidaan poistaa konventista, perustelut löydät netistä jos jaksat kaivaa.
Siis poliisin päätös asiasta on jo olemassa, joten ainut kysymys on, mikä on tässä välissä muuttunut? Sano ihmeessä, jos tiedät jotain? Mielestäni mikään ei ole muuttunut Torninvartijan ja VT-seuran suhteissa.
Siis eikö Jehovantodistajat mene konventtiin sisään? Mitä ihmettä yrität tuoda esiin?Arskavain kirjoitti:Voi näitä vieraita, jotka kävelevät ohi (vrt Laupias samarialainen).
Matt. 23:13
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten/konventin valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät
Lukija käyttäköön havaintokykyäänSiis eikö Jehovantodistajat mene konventtiin sisään? Mitä ihmettä yrität tuoda esiin?
Näin se on.arkiston kätköistä kirjoitti:Tarkoittanet Poliisin päätöstä vuodelta 2005, jonka joku on lainannut tänne?Vieras kirjoitti: Torninvartija ei ole asialla ensimmäistä kertaa, vaan vuoden 2004 uloslemppaamisesta tehtii luopioiden osalta tutkintapyyntö. POLIISI totesi, että kyseinen henkilö voidaan poistaa konventista, perustelut löydät netistä jos jaksat kaivaa.
Siis poliisin päätös asiasta on jo olemassa, joten ainut kysymys on, mikä on tässä välissä muuttunut? Sano ihmeessä, jos tiedät jotain? Mielestäni mikään ei ole muuttunut Torninvartijan ja VT-seuran suhteissa.
Kuten tuosta päätöksestä ehkä huomaat, Poliisin perustelujen mukaan konventista poistettujen henkilöiden osallistuminen mielenosoitukseen oli se ratkaiseva tekijä jonka takia järjestyksenvalvojat saivat poistaa heidät konventista. Poliisin mukaan järjestyksenvalvojilla oli perusteita odottaa järjestyshäiriöitä jos mielenosoittajia päästettäisiin sisään.
Tässä aloituspostauksen tapauksessa ei ole mitään mielenosoitusta taustalla. Aloituspostittaja ei ole ollut konventtipaikan ulkopuolella kertomassa vastakkaista näkemystään ennen siirtymistään jäähalliin. Pelkästään kenenkään mielipiteet eivät oikeuta poistamaan yleisötilaisuudesta ellei voida osoittaa, että kyseisestä henkilöstä olisi järjestykselle vaaraa joten edellisen päätöksen perusteet (mielenosoitus) ei tähän tapaukseen käy.
Asia on siksi järkevä tutkia uudelleen.
Minulla kun ei ole sitä, joten valista nyt viisaanpana. Jos et valista, niin minulle hiipii mieleeni ajatus, ettei sinulla ole aavistustakaan siitä, mitä nettiin kirjoittelet.Arskavain kirjoitti:Lukija käyttäköön havaintokykyäänSiis eikö Jehovantodistajat mene konventtiin sisään? Mitä ihmettä yrität tuoda esiin?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kannattaa muuten olla varuillaan... Tämmösestä päänaukomisesta allekirjoittaneen järkiintyminenkin alkoi. Olet tehnyt rohkean päätöksen tullessasi näille sivuille kaikesta pelottelusta huolimatta. Nämä sivut ovat juuri niin vaaralliset uskosi puolesta kuin vt-seura esittää. Jos jatkat näillä sivuilla väittelyä niin pikkuhiljaa huomaat miten sinut ahdistetaan nurkkaan mielipiteinesi. Tämän seurauksena joudut tekemään vaikeita myönnytyksiä itsellesi ja hylkäämään periaatteesi yksi toisensa jälkeen...Vieras kirjoitti:Kiitokset Kyllöselle ja Mannoselle, kun ohjasivat slummiaineksen ulos konventin ilmapiiriä pilaamasta.
Paljonko olit valjastanut tänä vuonna seurueeseesi? oliko Meilo puikoissa myöskin? Oliko oven ulkopuolella kameramies valmiudessa?
Nou hätä , palstalla alkaa pian taas ns.luopio "lakiasiantuntijat" jakelemaan tuomioita, joissa Betel tuomitaan syylliseksi kaikkiin syytekohtiin jo etukäteen. No, sinullahan onkin jo kokemusta tästä näytelmästä, minkä itse itsellesi taas järjestit.
Kai hän lienee eksynyt lammas Jehovan näkökulmasta? Onko Torninvartijalta, ihmisten toimesta, evätty oikeus paluusta Ainoan Tosi Palvonnan yhteyteen?Vieras kirjoitti: Millätavalla Torninvartija on eksynyt lapsi? Voisitko hieman selventää tuota ajatuksenkulkua?
Salli mun hymähdellä. Mies käy ensin kiinni Torninvartijan persoonaan ja itkee sitten kun joku huomauttaa mistä avautumisesi johtuu. Mistä kohtaa entisen jehovantodistajan kutsuminen "slummiainekseksi" on asiallista juttua?Vieras kirjoitti:Minua hieman nolottaa se, että suhteellisen asiallisista jutuistani, kaivetaan kirjoittajan persoonaa esille tavalla, joka mielestäni on häpeäksi luopioiden kyvyille vastata esille tuomiini asioihin.
Ensinnä olen otettu siitä, mitä uskoa veljesseurassa esiintyy Jehovaa kohtaa.sinner74 kirjoitti:Kai hän lienee eksynyt lammas Jehovan näkökulmasta? Onko Torninvartijalta, ihmisten toimesta, evätty oikeus paluusta Ainoan Tosi Palvonnan yhteyteen?Vieras kirjoitti: Millätavalla Torninvartija on eksynyt lapsi? Voisitko hieman selventää tuota ajatuksenkulkua?
Ei missään, mutta nyt onkin sitten sinun vuoro vastata.Tony Syrjänen kirjoitti:Salli mun hymähdellä. Mies käy ensin kiinni Torninvartijan persoonaan ja itkee sitten kun joku huomauttaa mistä avautumisesi johtuu. Mistä kohtaa entisen jehovantodistajan kutsuminen "slummiainekseksi" on asiallista juttua?Vieras kirjoitti:Minua hieman nolottaa se, että suhteellisen asiallisista jutuistani, kaivetaan kirjoittajan persoonaa esille tavalla, joka mielestäni on häpeäksi luopioiden kyvyille vastata esille tuomiini asioihin.
Rauhoitu veli!naamalandia kirjoitti:Sopii kuunnella sitä ohjelmaa hallin ulkopuolella radiosta, jos kerran niin kamalasti kiinnostaa. Olen 100% sen kannalla että tuollaiset sällit hallista ulos ja mielellään vähän asfaltti-ihottumaa ja vahingossa kaatumista siinä matkalla.
Vilpittömänäkin takaisin tuleminen olisi jo turhuutta, kyseinen kaveri on ymmärtääkseni tehnyt jo sen luokan syntiä pyhää henkeä vastaan että anteeksiantoa ei ole jäljellä.
Joten eiköhän parempi että pysyt(te) poissa, mä ainakin saatan vahingossa kaatua päin jos teidän karvanaamoja ensiviikonloppuna näkyy. Pysykää te täällä, me pysytään siellä.