Kankkusessa kentälle

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

rippeli

Kankkusessa kentälle

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Jeppula-aikoina oli tuo jouminen aika säännöllinen harrastus.

Perjantaina mentin jonnekin oikeasuskoiselle kylään ja sitten "vahingossa" vedettiin lärvit. Lauantaina aamulla henki haisi ja päätä särki kun piti lähteä pelastamaan kanssaihmisiä saatanalta. Voi sitä tuskan määrää.

Muistaaakos kukaan mitä kaikkea hasssua ja hauskaa sattui kun piti mennä krapulassa julistamaan jumalan sanaa? Mulle sattui kerran niin, että ovenavaaja oli oikeasti huolissaan jaksamisestani ja tarjosi mehua sekä buranaa. Nolotti. :D
Let me go Master I hate you so
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Muistan kyllä että kenttätoverit (kaksi tienraivaajaa ja yksi vanhin) moittivat minua viinalle haisevasta hengityksestä :? Oltiin landella kentällä ja oli hyvinkin surrealistinen olo. Edellisenä iltana olin tehnyt jotain sellaista jonka perusteella minut olis voitu erottaa välittömästi, mutta niin vaan olin omatuntoni paaduttaneena saarnaamassa "hyvää uutista". Päivämäärä oli 14. lokakuuta 1995. Sattuneesta syystä jäi mieleen, edellisenä iltana oli Apollo 13 elokuvan ensi-ilta.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Witless

Re: Kankkusessa kentälle

Viesti Kirjoittaja Witless »

rippeli kirjoitti:Muistaaakos kukaan mitä kaikkea hasssua ja hauskaa sattui kun piti mennä krapulassa julistamaan jumalan sanaa? Mulle sattui kerran niin, että ovenavaaja oli oikeasti huolissaan jaksamisestani ja tarjosi mehua sekä buranaa. Nolotti. :D
Itse olin niin laiska kentälläkävijä, että ainut muistamani tilanne sattui "paremmalle" jiiteelle, eli tienraivaajaveljelle. Tulimme Ruotsista laivalla samassa hytissä, jostain syystä satuin menemään ajoissa nukkumaan. Veli nautti ravintolan antimista valomerkkiin saakka.

Aamulla vaadittiin melkoinen vääntö jotta sain hänet ymmärtämään että hän ei voi ajaa autoa, suoraan sillä kenttäpalvelukseen hurauttamisesta puhumattakaan, koska hän on vielä humalassa. Vaikka olikin kenttä sovittu. Olen vieläkin iloinen että onnistuin.

Sen muistan että Vartiotornin yhteenvetoa moni kaveri luki humalan ja krapulan välimaastossa. Itse olin niin lälläri että jäi sekin kokeilematta.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Istuva Härkä

Viesti Kirjoittaja Istuva Härkä »

Vessassa on aina ollut hauska pistäytyä sunnuntaisen kokouksen välilaulun aikana, siellä viime illan deekuiluja nauretaan.. ja kylmä vesi maistuu! Ja eikun takasin istumaan..
Toivon sinulle irtipäästämisen onnea - ja uusia alkuja. (P. Brown)
mana

yrps

Viesti Kirjoittaja mana »

Sen muistan että Vartiotornin yhteenvetoa moni kaveri luki humalan ja krapulan välimaastossa.
Vähän oli kamalaa lukee vartsikkaa krapulassa. Kaverin häiden jatkot meni vähän överiks, mutta ei auttanu aamulla ko lähtee koksaan ja siellä hokata että mulla on vartsikan luku. Äänikin oli ihan ylipainuksissa. Onneks en sentään laattaillu sinne lavalle.
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Witless kirjoitti:
Sen muistan että Vartiotornin yhteenvetoa moni kaveri luki humalan ja krapulan välimaastossa. Itse olin niin lälläri että jäi sekin kokeilematta.
Been there, done that.

Pahinta oli se, kun ei jaksanu seisoa koko aikaa, vaan lukemisen välillä aina istahti tuolille ja sitten kaverit virnuili kun tiesivät miksi Jakella pukkaa hikeä otsalle...
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Sattuneesta syystä muistan useammankin veljen jolla hikeä pukkasi naamaan VT:n luvun aikana. Täälläkin osa heistä esiintyy. :twisted:
Alueveli
Eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Krapulakenttäily ei mitenkään hirmu harvinaista ollut. Kerran taisin olla veli vanhimman kanssa kentällä ja kun aloin kaivamaan raamattua laukusta, sieltä löytyikin 0.7l tyhjä kossupullo. Onneksi vanhin ei äkännyt putelia :D
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Leviathan

Viesti Kirjoittaja Leviathan »

Itse en ole kankkusessa kentälle mennyt. Mitä sitä itseään turhaan rääkkäämään, kun voi peruuttaa koko homman ja parannella itseään kotona.
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

rippeli kirjoitti:Jeppula-aikoina oli tuo jouminen aika säännöllinen harrastus.

Perjantaina mentin jonnekin oikeasuskoiselle kylään ja sitten "vahingossa" vedettiin lärvit. Lauantaina aamulla henki haisi ja päätä särki kun piti lähteä pelastamaan kanssaihmisiä saatanalta. Voi sitä tuskan määrää.
Kantaen ristiänsä hän raahusti kohti Golgataa, heh. :lol:
Eihän tämä tietenkään mikään naurun asia ole, mutta kun se on jotenkin niin erinomaisen kuvaavaa. En loukata tahtonut, Rippeli. Jos näin tein, pyydän anteksi.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Ei loukannut ollenkaan Ahvenainen. Itsehän kerroin.
Vastaajat kertoivat karuista Vartsikanluku kokemuksista. Itsellänikin on asiasta hieman kokemusta. Tutkistelun johtaja soitti ennen kokousta ja varmisti erikseen, etten istuisi välillä, koska se olisi epäkunnioittavaa. Seisoin sitten sitkeästi hiki päässä neljänteen kappaleeseen saakka ja sitten pyörryin lavalle. Olisi varmaan kannattanut istua :D .
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin