Minä

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
sixback
Viestit: 17
Liittynyt: 05.05.2009 15:51

Minä

Viesti Kirjoittaja sixback »

Kai se nyt täytyy esittäytyä, kun olen lukenut ja jostain kohtaa kommentoinut täällä.

Vanhempani ovat olleet lapsesta asti jt;nä eli hommahan jatkuu kuten suurin osa täällä sen tietää.
Äitini perheessä kaikki on mukana,äitin äiti(kutsutaan mummoksi, minä en ole koskaan sanonut häntä mummoksi) oli kovan luokan tienraivaaja.

Isäni perheestä oli mummo vain mukana,(3lasta ja pappa ei ) mikä on ehkä juuri se miksi uskallan ajatella omilla aivoillani.Meillähän kävi mailmallisia sukulaisia paljon kylässä.

Isovanhempani asuivat naapurissa ja pappalle viuna maistui joka pe-la :D olin tuolloin 8-12 v.
Juuri hyvässä iässä näkemään ettei se jumala rankaise pahoista teoista. Pappa sitten kuoli 12v iässä..
Hänelle kiitos että sain nähdä erinlaista ELÄMÄÄ!!

Mummo jäi asumaan samaan taloon ja sainkin mummelilta viikko rahani kun tamppasin matot ja hain puut hellaan. Meillä kaikki on olleet aina rääväsuita vaikkakin on oltu jt;nä, eikä mummo tästä erottunu.

Meidän perheessä ei alkoholi ole ollut tabu. Olen usein ollut päissäni
porukoiden edessä.. äitee vittuili joka kerta isää ei asia kiinnostanut, vaikka vanhimmat soitteli välissä kotia et mut on nähty alaikäisenä pullo kädessä, tiesiväthän ne kenen täysi-ikäisen veljen kanssa olen.

Vanhempani eivät koskaan pakottaneet meitä kotitutkisteluun isää ei oikein tainnut kiinnostaa...
Olin aina pelaamassa jalkapalloa tai jääkiekkoa kun kuulin et olisi illasta tutkistelu =)
Kotona oli kyllä kova kuri ja koksien jälkeen oli perseposket usein punaiset..(AD/HD=)
Olen isäni kanssa näistä puhunut (17v tuhannen päissään ja itkien ekaa kertaa) mut yllätys yllätys isäni pyysi anteeksi ja meidän suhde muuttui todella.

Äiti osaa tuon tunteilla yms, mielen hallinnan helevetin hyvin.Eli haukkuu, kiristää jt oppien mukaisesti
Mut olin aina kapinallinen ja se ei uponnut minuun, eikä kovin pahasti siskoihini.

Monesti vkoloppu yönä karkailin ikkunasta kaupungille, siskon mies on myös jt mut teot on ihan muuta ja 14v tuli aika paljon kuljettua sen kanssa kaupungin yö elämässä..kiitos opeista hänelle.

No muutin sitten toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja elämän alkoi nähdä vielä paremmin kun ei ollut ketään sanomassa mitä ajatella ja kaikki kaverit oli mailmallisia tai huonosti mukana..

18v minut erotettiin kun kävin kapakoissa ja poltin muutaman tupakan, taisin olla vain esimerkki "kuritus"toimenpiteistä seurakunnassa.
Eli tee niin kuin henkilö X ja saat saman kohtelun.

Menin sit porukoiden painostuksesta takaisin 21v ja tietty toi armeija oli hyvä veruke myös.Isäni uhkasi etteivät voi olla tekemisissä jos menen armeijaan.(pitivät erottamistani vääränä tuomiona).

Muutin etelään ja jatkoin koksissa käymistä 9kk yhteensä. Ilmoitin etten jatka tätä toimintaa koska oli älytöntä juosta arvostelevien katseiden jatkumona..Ottivat sen jälkeen heti mukaan.

Kun olin nähnyt tän oikean puolen elämästä, ei oikein voinut sulattaa kaikkia asioita jt lahkosta.
2 Kertaa ilmoitin eroavani mut vanhimmat tekivät kaikkensa ettei tarvi mennä näin "pitkälle" kaikki sänkyhommat eri naisten kanssa annettiin anteeksi, ymmärsivät et kun makuun oli päässy erotettuna ei ole helppoa olla käden varassa :lol: :lol:
Täytyy sanoa et parhaimmat vanhimmat mitä koskaan oon tavannut :D

No sitten alkoi toimeton kausi ja aloin harrastaan eri urheilulajeja työkaverini kanssa.
Muutin paikkakuntaa ja pystyin taas hengittään.

Muutin 2 vuotta tän jälkeen taas ja kappas löysin nykyisen vaimoni sieltä...
Aloin(mme) taas pienen painostuksen takia käydä koksissa, vaimoni alkoi tutkia ja helvetti, oli hyvä niin.
Vaimoni kun tutkii historian yms. kaiken mitä hänelle opetettiin, tutkistelun pitäjä vaihtui kun kyseli vaikeita :evil:

Nuo vastaukset mitä vaimoni sai ei tyydyttäneet häntä, kyseli minulta kaikki pirun tarkkaan mikä sai itsenikin TUTKIMAAN asioita.
No muutimme perheenä taas takaisin etelään ja kävin jonkin aikaa kokouksissa, jotka jäi sitten lopullisesti pois.

Vanhimmat kovin haluisivat pitää mulle taas raamatun tutkistelua, kieltäydyin suoraan ja eivät ole soitelleet pariin viikkoon taas.
Syyt mitkä pitää mua vielä kirjoissa on kun en haluisi "loukata" taas vanhempiani, kun taas sisarini eivät kummatkaan ole tekemisissä kanssani.
Olen toisen mukaan tehnyt liikaa syntiä jumalaa vastaan,,,mitä vittua!!!
Pyysin toisen siskoni miestä kertomaan tekemistään loukkauksista siskoani kohtaan ja sen jälkeen ne ovat jostain suuttuneet :?

Mutta onhan se itsensä pettämistä tehdä jotain mistä itse ei pidä.
Haluan että lapseni saavat pitää joulun synttärit yms. Lapseni eivät ole onneksi omaksuneet mitään jt lahkosta. Kun käytiin koksissa oli lapsilla kaikkea mahdollista etteivät kuulisi väärää opetusta.

Toivon että saisin sen lapun lähetettyä vielä loppuvuoteen mennessä maistraattiin.
Kiitos ja näkemiin.
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Minä

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Olipa sulla vauhdikas ja vaihteleva tarina!

Vanhimmat antavat näemmä paljon anteeksi, kunhan saavat nuoret pysymään seurakunnassa. Taitavat olla aika epätoivoisia.
Religionsfri.
sixback
Viestit: 17
Liittynyt: 05.05.2009 15:51

Re: Minä

Viesti Kirjoittaja sixback »

Juu toi kirjoitus "asun" tekeminen ei oikein ole mun juttu, paljon jäi kertomatta mut ne sitten myöhemmin...
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Vauhdikkaalta miehellä vauhdikasta teksti :D : Tervetuloa minunkin puolestani palstalle.
Let me go Master I hate you so
Massetar
Viestit: 454
Liittynyt: 21.05.2007 08:44

Re: Minä

Viesti Kirjoittaja Massetar »

sixback kirjoitti: Muutin 2 vuotta tän jälkeen taas ja kappas löysin nykyisen vaimoni sieltä...
Aloin(mme) taas pienen painostuksen takia käydä koksissa, vaimoni alkoi tutkia ja helvetti, oli hyvä niin.
Vaimoni kun tutkii historian yms. kaiken mitä hänelle opetettiin, tutkistelun pitäjä vaihtui kun kyseli vaikeita :evil:

Nuo vastaukset mitä vaimoni sai ei tyydyttäneet häntä, kyseli minulta kaikki pirun tarkkaan mikä sai itsenikin TUTKIMAAN asioita.
No muutimme perheenä taas takaisin etelään ja kävin jonkin aikaa kokouksissa, jotka jäi sitten lopullisesti pois.

Toivon että saisin sen lapun lähetettyä vielä loppuvuoteen mennessä maistraattiin.
Kiitos ja näkemiin.
Mikäs teillä on tällähetkellä tilanne? Kuulostaa siltä, että vaimosikin voisi olla myötämielinen tälle ratkaisullesi.
sixback
Viestit: 17
Liittynyt: 05.05.2009 15:51

Re: Minä

Viesti Kirjoittaja sixback »

Vaimoni on odotellut että laittaisin pikaisesti paperit eteenpäin, ajattelin hakea voimia lisää turun tapaamisesta.
Kaikki ystäväni on samaa mieltä kanssani, itselleni olen laittanut takarajaksi loppuvuoteen mennessä.
Uskon laittavani paperit marraskuun aikana...
Vastaa Viestiin