JT unia.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

laureena

JT unia.

Viesti Kirjoittaja laureena »

Moi!

Näin viime yönä unta, että olin laittamassa Lauttasaaren salin oveen isoa lakanaa, jossa lukee "mikä on henkilökohtainen suhteesi Jessukseen?" Unessa oli tarkoitus kiinnittää lakana maalarinteipillä ikkunaan. Kun lakana oli ikkunassa, niin poliisit huomasivat minut ja siitä alkoi hurja takaa-ajo. Itseasiassa takaa-ajo oli unen paras kohta. Oli nimittäin vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja tietysti komeita poliiseja :D
Onko muilla tälläisiä hauskoja tai vähemmän hauskoja unia?
Jag tror att jag kommer från Malmö.
almi

Re: JT unia.

Viesti Kirjoittaja almi »

Olipa sinulla hauska uni. :mrgreen:

En muista kovin hyvin uniani. Joka tapauksessa muistelen nähneeni joskus unessa "kohtauksen" konventista, jossa tein jotain makaaberia. Ihan ex-Jt-elämäni alkuaikoina näin unia Jt-kavereistani ja siitä, kuinka he käänsivät minulle selkänsä.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
äänilaiteveli

Viesti Kirjoittaja äänilaiteveli »

Täst ei oo kovin montaa päivää kun näin unta, että Jt aikainen tyttöystäväni tuli luokseni ja puhuttiin kaikki epäselvyydet selviksi. Taisin jopa pussata häntä.. :roll: sitten hän lähti. mutta ei jäänyt ainakaan mitään epäselväksi. Elämä jatkui ja yksi asia vähemmän mietittävänä.

Kaikki jäi tosiaan ihan mustaksi aukoksi kun hän lopetti suhteemme ja minä taas kokoukissa ja kentällä käymisen. yhtään kertaa ei olla nähty, lähetetetty yhtään viestiä eikä kertaakaan oltu puhelimessa. eikä yhtään missään. vieläkin on sellanen olo et jos joskus sais selvittää asiat ni ois aika jees, mut meneehän se näinkin.
"Ole siis valpas, ehkä sinussa oleva valo on pimeyttä." Luuk 11:35
Kynsilakka

Viesti Kirjoittaja Kynsilakka »

laureena kirjoitti:Moi!

Näin viime yönä unta, että olin laittamassa Lauttasaaren salin oveen isoa lakanaa, jossa lukee "mikä on henkilökohtainen suhteesi Jessukseen?" Unessa oli tarkoitus kiinnittää lakana maalarinteipillä ikkunaan. Kun lakana oli ikkunassa, niin poliisit huomasivat minut ja siitä alkoi hurja takaa-ajo. Itseasiassa takaa-ajo oli unen paras kohta. Oli nimittäin vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja tietysti komeita poliiseja :D
Onko muilla tälläisiä hauskoja tai vähemmän hauskoja unia?
Jätit sitten kertomatta miten uni päättyi, saiko komea poliisi kiinni vai heräsitkö kesken kaiken?
laureena

Viesti Kirjoittaja laureena »

Kyllä se sai kiinni ja komea oli, joskaan en ilman taistelua luovuttanut :D
Jag tror att jag kommer från Malmö.
Massetar

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Silloin tällöin näen unta, että olen menossa takaisin järjestöön. Unessani olen "tullut järkiini", haluan takaisin ja minut otetaan avosylin vastaan. Kaikki on TÄYDELLISTÄ. Oloni on rauhallinen ja onnellinen. Silti herätessä huokaisen pitkään ja hartaasti ja olen erittäin onnellinen, että oli vaan unta. Joskus mietin, että miten ihminen voi hypätä todellisuudesta toiseen niin nopeasti. Parin sekunnin sisällä voi olla onnellinen täysin vastakkaisista olosuhteista.
Kynsilakka

Viesti Kirjoittaja Kynsilakka »

laureena kirjoitti:Kyllä se sai kiinni ja komea oli, joskaan en ilman taistelua luovuttanut :D
Hihiii... ja näitä kutsutaan siis JT uniksi? :D Mukava uni kuitenkin.
rötökoski

Viesti Kirjoittaja rötökoski »

Joo mua piinaa kans noi jv.unet! Mutta mun ahdistus saattaa kestää tosi pitkään!
Välillä tuntuu ettei tosta jv..todistaja menneisyydestä pääse tarpeeks irti! Ehkä ku mulla ei oo nyt ketään entistä jv. kaveria jonka kanssa jutella noist traumoist ,mitä jv.uus jätti!
Käyn nykyään harvoin täällä ,koska en katso `hyötyväni´ siitä kuka mitäkin kirjoittelee ja seuraa jv.en tapahtumista.

Välillä tuntuu kuin tää ois joku íltasanomat´ ,ei millään pahalla...
toolman

Viesti Kirjoittaja toolman »

MORFEUS. Ja Milanon rättisulkeiset muutaman kerran nähtynä.
tool ja öl on elämää.
Massetar

Viesti Kirjoittaja Massetar »

rötökoski kirjoitti: Ehkä ku mulla ei oo nyt ketään entistä jv. kaveria jonka kanssa jutella noist traumoist ,mitä jv.uus jätti!
Hei!
Sinulla on mahdollisuus saada tukihenkilö jonka kanssa voit vaihtaa sähköpostia. Olet myös tervetullut tapaamisiin eli miitteihin. Seuraava tapaaminen on Helsingissä 13.3.

Lähetä viesti osoitteeseen tuki (ät) kartetut.org . (Korvaa ilmaus (ät) merkillä @ .) Kerro hieman itsestäsi ja tilanteestasi, niin pyrimme etsimään sinulle sopivan tukihenkilön läheltä asuinpaikkaasi. Toipumisavun tukihenkilöt ovat vaitiolovelvollisia.
sasisa

Viesti Kirjoittaja sasisa »

Nykyään näen joka yö unia, mitkä selkeästi käsittelevät menneisyyttäni (kiitos serotoniiniselektiivien.. :D )

Yksi on jäänyt mieleen parin viikon takaa. Unessa oli monia jäseniä seurakunnasta, missä olimme kun asuimme mieheni kotikaupungissa. Tapasimme näitä tuttuja kerrostaloalueella, missä asuntomme silloin oli. Koko unen ajan tunsin suurta halua karata, lähteä pois. Tunne oli niin vahva, että muistan sen vieläkin. Eräs perhe tuli unessa luoksemme pitämään tutkistelua tuohon kerrostalon pihalle. Mukana oli myös monia seurakuntalaisia. He lauloivat, itse katselin mykistyneenä. Mieheni oli kanssani yhtä pihalla ja ihmetteli touhua täysin ulkopuolisena. Sitten laulujen jälkeen eräs seurakunnan vanhimmista+ hänen perheensä tarjosivat meille kyytiä kokoukseen. Emme kumpikaan osanneet kieltäytyä joten menimme heidän autoon. Auto oli vanha Corsa. (miksi edes muistan?)
Auton ikkunasta katsoimme kuinka tivoli oli tullut kaupunkiin torille. Halusin hirveästi mennä tivoliin, ja aloin puhumaan noille seurakuntalaisille. Muuta en sanoistani muista, kuin "ettekö te tajua, tää on väärin??" Vastaukseksi vanhin ja vaimonsa vaan hymyilivät. Kysyin heiltä ovatko tulleet hulluiksi, eivätkä he vastanneet.
Uni loppui siihen, kun auto meni hitaasti tivolin ohi, kokousta kohti.

Tästä ehkä joku psykologi löytäisi vaikka mitä merkityksiä.. :D

muokattu kirotusvihreitä..
Se parhaiten nauraa kellä on paras lääkitys. Minä nauran paljon!
Ariadna

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Hei sasisa, mua nauratti, vaikka tuohan oli lähes painajainen. :D

Vuosia eroamisen minäkin näin vastaavia unia , olin kokouksessa ja aina puuttui, joko Raamattu tai laulukirja, jolloin iski paniikki. Onneksi nekin unet ovat aikoja sitten loppuneet.
Vastaa Viestiin