Moi!
Olen seurannut kiinnostavaa keskusteluanne vaikka olenkin yrittänyt jättää turhan pohtimisen. No, itse asiassa uteliaisuuteni heräsi kun näin RaM:in sivun olevan suljettu. Luin matskun tarkkaan ja täytyy sanoa että miehellä oli kylmän rationaalisia perusteita asiansa puolesta! No en tarkastanut raamatupaikkoja mutta retoriikka oli purevaa! Näin kuitenkin että sivu oli lakkautettu! Kysymys RaM:ille tai kenelle vaan. Miksi? Ottiko joku EUROhaasteen liian vakavasti?
Moi då!
RE:RaM:in sivu, raamattu tarinoi
Valvoja: Moderaattorit
-
blame
Re: RE:RaM:in sivu, raamattu tarinoi
Ram varmaan alkoi vihdoinkin ajattelemaan, ettei asiat olekaan niin yksinkertasia. Tai sit ei.
-
RaM
No jospa minä kerron niin ei tarvitse arvailla.
Sivut ovat tällä hetkellä kiinni ja siihen on olemassa kaksi syytä.
1. En ole ehtinyt useampaan kuukauteen päivittää sivuja ja sinne on tullut mm. palautetta sen verran paljon, että koitan saattaa sivut kuntoon. Myös asiasisältöä koitan lisätä.
2. Tämä toinen syy onkin sitten jo mielenkiintoisempi. Tältä palstalta on vajaat pari vuotta sitten henkilötietoni vuodatettu eräällä toisella palstalla kirjoitelleelle uskonkiimaiselle helluntailaiselle, joka erehtyi nyt käyttämään niitä hyvin vakavasti väärin = lainvastaisesti. (Vuoto ei tapahtunut palstan tai ylläpitäjien toimesta, vaan minut tuntevan ex.jt :n - nykyisen helluntailaisen (ilmeisesti) toimesta.)
Asia on hyvin vakava ja olen tehnyt ko. henkilöstä pari viikkoa sitten rikosilmoituksen Espoon poliisille ja vaadin hänelle korkeinta laissa määrättyä rangaistusta. Samalla selvinnee henkilö joka tietoni tällä tyypille vuosi. Osin tästäkin syystä sivut ovat kiinni.
Sivut ovat tällä hetkellä kiinni ja siihen on olemassa kaksi syytä.
1. En ole ehtinyt useampaan kuukauteen päivittää sivuja ja sinne on tullut mm. palautetta sen verran paljon, että koitan saattaa sivut kuntoon. Myös asiasisältöä koitan lisätä.
2. Tämä toinen syy onkin sitten jo mielenkiintoisempi. Tältä palstalta on vajaat pari vuotta sitten henkilötietoni vuodatettu eräällä toisella palstalla kirjoitelleelle uskonkiimaiselle helluntailaiselle, joka erehtyi nyt käyttämään niitä hyvin vakavasti väärin = lainvastaisesti. (Vuoto ei tapahtunut palstan tai ylläpitäjien toimesta, vaan minut tuntevan ex.jt :n - nykyisen helluntailaisen (ilmeisesti) toimesta.)
Asia on hyvin vakava ja olen tehnyt ko. henkilöstä pari viikkoa sitten rikosilmoituksen Espoon poliisille ja vaadin hänelle korkeinta laissa määrättyä rangaistusta. Samalla selvinnee henkilö joka tietoni tällä tyypille vuosi. Osin tästäkin syystä sivut ovat kiinni.
-
suuton nirepakat
RaM:ille
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ehdin jo luulla että Big J oli eliminoinut sivut esim. salaman tai muun luonnonvoiman kautta. Mutta että heltsuveltsu käyttää teokraattista sodankäyntiä, menee jo liian pitkälle. Intimiteettisuojalaki toimii kai vielä?
Tukka pois ja linn... sakkoja! Korvauksia!
PS. olen rekisteröitynyt mut kirjautuminen ei toimi. Miten toimin?
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ehdin jo luulla että Big J oli eliminoinut sivut esim. salaman tai muun luonnonvoiman kautta. Mutta että heltsuveltsu käyttää teokraattista sodankäyntiä, menee jo liian pitkälle. Intimiteettisuojalaki toimii kai vielä?
Tukka pois ja linn... sakkoja! Korvauksia!
PS. olen rekisteröitynyt mut kirjautuminen ei toimi. Miten toimin?