Vieras kirjoitti:
Ilmeisesti Pehmoluopiolla on ollut sen verran kokemuksia, että hän ei jaksa epäillä jokaisen kohdalla vetäneensä väärää johtopäätöstä ?
Niin, minä voisin ihan yhtä hyvin epäillä, että vuodet Jehovan todistajana olivatkin vain pahaa unta tai muuta yhtä luovaa.
RaM kirjoitti:
Minä maksan sinulle Pehmis 1000 euroa heti kouraan, jos viet minut kummitustaloon, jossa voimme todeta oikeasti kummittelevan. Olen parissa ns. kummitustalossa käynyt enkä mitään niissä havainnut. Kummitukset olivat ilmeisesti tuolloin shoppailemassa.
Minäkin olen käynyt useissa kummitustaloissa ja sen lisäksi aika monessa aavekaupungissa. Ainakin jälkimmäiset olivat kyllä pelottavia, mutta ei kummitellut.
Minä en usko, että sinä minulle antaisit tuhatta euroa sen enempää kuin jos JT löisi tuhannesta vetoa etten pystyisi todistamaan jeppujen opetuksia vääriksi Raamatulla, siis ellei vedonlyönti olisi jepuilta -viisaasti- kielletty muutenkin. Inttäisit vain "ei näy mittään" ja se siinä surullista juuri onkin, että mieli on samassa inttämissilmukassa kuin jeppuna kykenemätön hyväksymään mitään mikä haastaa maailmankatsomuksen.
RaM kirjoitti:
Miksi sinun mielestäsi kummitukset tykkäävät esiintyä vain öisin ja miksi ne vain nitisevät ja natisevat jossain piilossa - ovatko ne jollain lailla ujoja tai vammaisia etteivät kykene normaalimpaan yhteydenpitoon?
Kummitukset esiintyvät myös keskellä kirkasta päivää, mutta päiväsaikaan on kaikenlaista hälyä niin että ne jäävät helposti huomaamatta. Ihan samalla tavalla et kuule kummituksen ilmestyneen yöllä keskelle nuorison kotibileitä tai vastaavaa. Kun ihmiset ovat niin keskittyneitä toisiinsa tai tekemisiinsä, he eivät havaitse mitään.
Epäilen, että kummitusten yhteydenpito on vammaista eivätkä ne pysty tuon järjellisempiin temppuihin.
RaM kirjoitti:
Mitä tuohon Mystery Spotiin tulee, niin sinulta on tainnut jäädä Linnanmäki väliin. Sieltä löytyy ko. huone; on tainnut löytyä jo ainakin 40 vuotta.
On todellakin jäänyt Linnanmäki väliin. Mitenkäs Linnanmäellä muutetaan painovoimaa?