Raamatun tutkimis ohjelma
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Raamatun tutkimis ohjelma
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Markku Meilo
Re: Raamatun tutkimis ohjelma
Vaikuttaa perusteelliselta kun siinä on erikseen Help ja Ohjeita.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Raamattuun näköjään saa tutkimisohjelman:
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
YksinäinenSusi
Löyty toinenkin, nyt vaan raamattua tutkimaan kaikki nörtitkin, jotta saadaan asioihin tolkkua.
http://www.bibletime.info/
http://www.bibletime.info/
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Markku Meilo
Me pojat emme anna sen masentaa, että Raamatun ikääntyessä toisistaan poikkeavien selitysten lukumäärä sen kun kasvaa kaiken aikaa. Mulla on tunne, että ainoastaan Jeesuksen paluu voi lopettaa tämän yhä laajenevan hulabaloon Jeesuksen paluun ympärillä.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Löyty toinenkin, nyt vaan raamattua tutkimaan kaikki nörtitkin, jotta saadaan asioihin tolkkua.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
"Jeesus palaa" -viesti on odotettavissa. Näin VPK:laisena suhtaudun asiaan vakavasti, joten ainakin omat paluuvaroittimeni ovat moitteettomassa kunnossa.Markku Meilo kirjoitti:Me pojat emme anna sen masentaa, että Raamatun ikääntyessä toisistaan poikkeavien selitysten lukumäärä sen kun kasvaa kaiken aikaa. Mulla on tunne, että ainoastaan Jeesuksen paluu voi lopettaa tämän yhä laajenevan hulabaloon Jeesuksen paluun ympärillä.
And Justice For All
-
Markku Meilo
Ollu jo pitkää, faija oli brankkari ja bamlas usei flekkiksist ku mä oli snadi.sinner74 kirjoitti:"Jeesus palaa" -viesti on odotettavissa.
-
Kaarmis
"Jeesus tulee nopeasti!" No pitääkö noin henkilökohtaista asiaa julkisesti kertoa?sinner74 kirjoitti:"Jeesus palaa" -viesti on odotettavissa. Näin VPK:laisena suhtaudun asiaan vakavasti, joten ainakin omat paluuvaroittimeni ovat moitteettomassa kunnossa.Markku Meilo kirjoitti:Me pojat emme anna sen masentaa, että Raamatun ikääntyessä toisistaan poikkeavien selitysten lukumäärä sen kun kasvaa kaiken aikaa. Mulla on tunne, että ainoastaan Jeesuksen paluu voi lopettaa tämän yhä laajenevan hulabaloon Jeesuksen paluun ympärillä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."