Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Marilyn kirjoitti:Onnea Veljesseura.org!

Sivut näyttävät todella hyviltä ja tämä foorumi vaikuttaa lupaavalta. Kiitos tarkasta moderointilinjasta!!
Kiitokset kannustavasta palautteesta!
Admata kirjoitti: Sellaista tuli mieleeni, että jos foorumille ei ole tarkoitus lisätä muita palstoja, niin kannattaisiko foorumi ohjata suoraan kohtaan Jehovan todistajat? Tällöin olisi yksi "välisivu" vähemmän ja nämä keskustelun avauksen tavallaan enemmän esillä?
Tämä kävi mielessä, mutta palstalle on mahdollisesti tulevaisuudessa tulossa muitakin osioita. Mutta suunnittelutyö näiden osalta on vielä kesken. Täytyy pohdiskella kunhan pidetään seuraava "palaveri".
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mielestäni palstalle voi laittaa muitakin osioita, kunhan niitä ei tehdä kovin paljon. Esimerkiksi korkeintaan 4 osiota voisi olla sopiva. Itse en pidä foorumeista joissa on joka aiheelle omat keskustelusivunsa. Palstasta tulee muuten (minun mielestäni) liian "pilkottu", keskustelu voi tyrehtyä jossain osiossa ja sisällön hahmottaminen kokonaisuudessaan on työläämpää.
Esimerkiksi "kaksijakoinen palsta" voisi olla sellainen, että toisessa käsiteltäisiin oppeja ja toisessa elämää Jt:nä.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Anonymous kirjoitti: Esimerkiksi "kaksijakoinen palsta" voisi olla sellainen, että toisessa käsiteltäisiin oppeja ja toisessa elämää Jt:nä.
Tämä kuulostaa mielestäni hyvältä idealta. Kannatan. :)
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Ongelma yksityisviesteissä

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Ylläpidolle tiedoksi:

Tuo yksityisviestit-osio ei toimi ihan kunnolla... Tuolla ylhäällä olevassa rivissä näkyy vain Yksityisviestit [ 0 ], vaikka olisi yksityisviesti tullutkin. Eikös siellä pitäisi näkyä saapuneiden viestien määrä(?) Itse viestit kyllä tulevat perille... Ei se varsinaisesti häiritse, huomasin vain. Että silleen.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Re: Ongelma yksityisviesteissä

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Marilyn kirjoitti:Ylläpidolle tiedoksi:

Tuo yksityisviestit-osio ei toimi ihan kunnolla... Tuolla ylhäällä olevassa rivissä näkyy vain Yksityisviestit [ 0 ], vaikka olisi yksityisviesti tullutkin. Eikös siellä pitäisi näkyä saapuneiden viestien määrä(?) Itse viestit kyllä tulevat perille... Ei se varsinaisesti häiritse, huomasin vain. Että silleen.
Tietääkseni se näyttää uusien, lukemattomien viestien määrän. Ei viestien kokonaismäärää.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ongelma yksityisviesteissä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Lehtiveli kirjoitti:Tietääkseni se näyttää uusien, lukemattomien viestien määrän. Ei viestien kokonaismäärää.
Nimenomaan, näin se ainakin minulla toimii.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Re: Ongelma yksityisviesteissä

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Markku Meilo kirjoitti:
Lehtiveli kirjoitti:Tietääkseni se näyttää uusien, lukemattomien viestien määrän. Ei viestien kokonaismäärää.
Nimenomaan, näin se ainakin minulla toimii.
Eli siis kyseessä ei ole vika, vaan ominaisuus (tai omituisuus, riippuen katsontakannasta). :-)

Kukapa nyt vanhoja yksityisviestejä lukee?
Luopion toveri
Viestit: 54
Liittynyt: 01.05.2007 17:13

Re: Ongelma yksityisviesteissä

Viesti Kirjoittaja Luopion toveri »

Lehtiveli kirjoitti: Tietääkseni se näyttää uusien, lukemattomien viestien määrän. Ei viestien kokonaismäärää.
Ei minulla !
Minulla ei ainakaan näytä uusia saapuneita ollenkaan. Siis, vaikka uusi viesti olisi tullut, ylhäällä lukee koko ajan [ 0 ]. Kun avaan kansion, siellä saattaa olla uusia yv:tä tulleena!
hmm
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Re: Ongelma yksityisviesteissä

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Lehtiveli kirjoitti:Tietääkseni se näyttää uusien, lukemattomien viestien määrän. Ei viestien kokonaismäärää.
Näin minäkin olen ymmärtänyt, mutta juuri niitä lukemattomia se ei näytä... Siis ehkä huonosti muotoiltu kysymys minulta.

Mutta ei se nyt niin kovin vaivaa, kunhan huomasin. :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Kuulostaa omituiselta, sillä ylläpitäjillä yksityisviestit ovat toimineet moitteettomasti.

Olisiko mahdollista, että teillä selain näyttäisi sivun välimuistista, eikä siksi näytä juuri tullutta viestiä?
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Japi-40
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2007 00:01
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Selkeämpi kuin vesiposti. :)
StereoX
Viestit: 143
Liittynyt: 28.04.2007 08:16
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja StereoX »

Paras uudistus lienee tämä foorumi. Oikein ilo huomata että täällä keskustelut elää ja linja on erillainen kuin muilla palstoilla.

Hehe mitähän tapahtuu kun veljesseura täyttää kaksi vuotta.. :wink:
"hedelmistään puu tunnetaan"
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Tattis ja onnea! Uusi sivusto näyttää hyvältä ja foorumin keskustelu asialliselta.
Unnu kirjoitti:Toivottavasti moderointi hoidetaan tyylikkäämmin eikä missään nimessä oteta samoja moderaattoreita.
Moderointi vaikuttaa järkevältä. Ja ollos huoletta, minä en ole täällä modena. :mrgreen:
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Foorumi on ihan jees, mutta jostain selittämättömästä syystä Firefox ei näytä kaikkien avataria. Esim. mun oma ei näy tän koneen Firefoxilla (1.5), mutta Exploderilla näkyy. Omituista.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Jakke kirjoitti:Foorumi on ihan jees, mutta jostain selittämättömästä syystä Firefox ei näytä kaikkien avataria. Esim. mun oma ei näy tän koneen Firefoxilla (1.5), mutta Exploderilla näkyy. Omituista.
Mä käytän Tulikettua ja mulla näkyy... Myös sun. 8)
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Vastaa Viestiin