Koti- ja salikäytös
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Re: Koti- ja salikäytös
-
Viimeksi muokannut Tony, 03.07.2011 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Tällä trollauksella ei yhteyttä aloituksen aiheeseen
Syy: Tällä trollauksella ei yhteyttä aloituksen aiheeseen
-
Seuran todistaja
Hulluksihan sitä tulee, jos joutuu vetämään roolia jopa kotona. Jossain on saatava olla ihminen!
Saatanan rasittavia tyyppejä nämä täydelliset todistajat, jotka asiasta kuin asiasta muistavat mainita mitä uskollinen ja ymmärtäväinen on ohjeistanut. On tullut muuten huomattua, monen näistä niin täydellisistä todistajista kantavan sydämellään tavallista tallaajaa suurempia salaisuuksia. Ehkä silloin pitää kantaa erikoisen puhtoista ulkokuorta?
Saatanan rasittavia tyyppejä nämä täydelliset todistajat, jotka asiasta kuin asiasta muistavat mainita mitä uskollinen ja ymmärtäväinen on ohjeistanut. On tullut muuten huomattua, monen näistä niin täydellisistä todistajista kantavan sydämellään tavallista tallaajaa suurempia salaisuuksia. Ehkä silloin pitää kantaa erikoisen puhtoista ulkokuorta?
Enemmän kenttäpalvelusta!
-
nina2011
Kaikkein sairaampia ovat henkilöt jotka eivät myönnä että heissä on mitään vikaa. Silloin kieltää jopa itseltään realiteetit.
Eikö sen pitäisi olla juuri niinpäin että kotona pitäis olla hyvä ihminen ja muualla aivan sama mitä naapurit ajattelee.
Olen tavannut ihmisen joka on aivan kirkkain silmin sanonut että kaikki on mennyt seuran ohjeiden mukaan ettei hän ole mitään väärää tehnyt. Ihmisoikeuksista välittämättä. Täydelliset on aina ottanut minuakin päähän. Olen meinaan syntynyt vielä oikein luonteeltaan pilkuviilaja sukuun.
Täydellisyyden tavoittelija jt:tä ja vielä pilkunviilajia luonteeltaan. Siinä oiva setti.

Eikö sen pitäisi olla juuri niinpäin että kotona pitäis olla hyvä ihminen ja muualla aivan sama mitä naapurit ajattelee.
Olen tavannut ihmisen joka on aivan kirkkain silmin sanonut että kaikki on mennyt seuran ohjeiden mukaan ettei hän ole mitään väärää tehnyt. Ihmisoikeuksista välittämättä. Täydelliset on aina ottanut minuakin päähän. Olen meinaan syntynyt vielä oikein luonteeltaan pilkuviilaja sukuun.
Täydellisyyden tavoittelija jt:tä ja vielä pilkunviilajia luonteeltaan. Siinä oiva setti.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
-
Vieras
salaisuuksia on meillä jokaisella.On tullut muuten huomattua, monen näistä niin täydellisistä todistajista kantavan sydämellään tavallista tallaajaa suurempia salaisuuksia.
isoja ja pieniä.
olisi kiva kun ihmiset oppisivat pitämään enemmän huolta omista asioistaan kuin urkkimaan toisten henkilökohtaisia asioita.
Tämä media-aikakausi on sellainen että netissä näytetään kaikki asiat, synnytykset ja parittelut ja vihkimiset ja tappelut ja erot..
Nykäset ja Tussut ja politiikot kertoo kaiken ja näyttää kaiken, peräpukamiaan myöten.
Heille ei enää mikään liekkään henkilökohtaista ...
Nyt sitten tavikset tahtos tietää naapurin asiat samalla tavalla, ku Tussukin kerran kertoo...
Ei kyllä käy, mun henkilökohtaset asiat on vain mun asioita.
Pysykööt omalla "tontillaan", mun asioita ei utsita!
-
Vieras
Mun exään oli tehnyt ensivaikutelma vaikutuksen, että "nämähän ovat täydellisiä ihmisiä"!
-
Seuran todistaja
Olen samaa mieltä. Ihan itse nämä täydelliset todistajat ovat oman elämänsä tavalla tai toisella tuoneet esille. Minua ei kiinnosta mitä kukin tekee paitsi ehkä siltä kantilta että siellä alla voisi olla aito ihminen. Samoin haluan ettei elämääni kaivella ja onneksi sellainen suuressa kaupungissa onnistuu.Vieras kirjoitti:salaisuuksia on meillä jokaisella.
isoja ja pieniä.
olisi kiva kun ihmiset oppisivat pitämään enemmän huolta omista asioistaan kuin urkkimaan toisten henkilökohtaisia asioita.
Enemmän kenttäpalvelusta!
-
nina2011
Pienessä kaupungissa ei pääse edes p.s.k.ll. niin ettei joku tiedä. Omituista on se että aikasemmin kun kävin kaupungilla oli aina jossain todistaja. Nyt ne kaikki on hävinnyt kuin maan alle. Ei ketään missään. Mihinkähän ne katos?
- Jaakko Ahvenainen
"Kun vanhimmat toimivat seurakunnassa rohkeasti ja päättäväisesti tilanteen sitä vaatiessa, heistä tulee uskon ja uskollisuuden esimerkkejä. Luonnollisesti toistenkin kristittyjen on osoitettava rohkeutta ja ilmoitettava vanhimmille vakavista väärinteoista, joista he ehkä saavat tietää. Myös seuranpidon lopettaminen erotetun ystävän tai sukulaisen kanssa vaatii uskollisuutta. (1. Kor. 5:11–13.)"Vieras kirjoitti:salaisuuksia on meillä jokaisella. isoja ja pieniä.
Lähde: Vartiotorni 15.9.2011 s. 31; korostus minun.
Että tämä näistä "salaisuuksista".
-
Vieras
" ilmoitettava vanhimmille vakavista väärinteoista "
Siis jehovantodistajuus aiheuttaa erittäin suuren vaaran ihmisen syyllistymiselle vakaviin väärintekoihin, niin suuren, että oman lehden on korostettava ilmoittamisvelvollisuutta.
Tästä onkin varoitettava ihmisiä, Raamattu varoittaa meittää asettumasta kiusaukselle alttiiksi ja kun lahkon oma lehtikin lahkoon itseensä liittyvää vaaraa korostaa, on pysyttävä erossa ja kaukana lahkosta, niin ei tule aihetta kenellekään ilmoittaa vakavista väärinteoista,jos pysyy poissa lahkosta, uskollisena Herralle ja nöyränä kaidalla polulla.
Siis jehovantodistajuus aiheuttaa erittäin suuren vaaran ihmisen syyllistymiselle vakaviin väärintekoihin, niin suuren, että oman lehden on korostettava ilmoittamisvelvollisuutta.
Tästä onkin varoitettava ihmisiä, Raamattu varoittaa meittää asettumasta kiusaukselle alttiiksi ja kun lahkon oma lehtikin lahkoon itseensä liittyvää vaaraa korostaa, on pysyttävä erossa ja kaukana lahkosta, niin ei tule aihetta kenellekään ilmoittaa vakavista väärinteoista,jos pysyy poissa lahkosta, uskollisena Herralle ja nöyränä kaidalla polulla.
-
nina2011
Korviini kantautui useasti vanhimmiston asioita. Kun vanhin kertoo illalla sängyssä vaimolleen. Ja vaimo ei osaa pitää suutaan kiinni.
-
ajoulupukisti
Tätä ilmoittamista pidetään muistaakseni myös rakkaudellisena tekona syntistä kohtaan. Tällöin syntinen / syntiset voivat saada vanhimmistolta oikaisua ja tehdä parannuksen. Ilmoituksen tekemättä jättäminen altistaa kyseenalaiseen toimintaan syyllistyneen pahemmille synneille ja mahdollisesti jopa luopumukselle ja ilmoittamatta jättäminen tekee sen jättäneestä rakkaudettoman (ehkä jopa osasyyllisen synteihin), ainakin tällainen maku minulla on todistajuuteni ajoilta jäänyt siitä, miten tätä stasi-mentaliteettia puolusteltiin.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:"Kun vanhimmat toimivat seurakunnassa rohkeasti ja päättäväisesti tilanteen sitä vaatiessa, heistä tulee uskon ja uskollisuuden esimerkkejä. Luonnollisesti toistenkin kristittyjen on osoitettava rohkeutta ja ilmoitettava vanhimmille vakavista väärinteoista, joista he ehkä saavat tietää. Myös seuranpidon lopettaminen erotetun ystävän tai sukulaisen kanssa vaatii uskollisuutta. (1. Kor. 5:11–13.)"Vieras kirjoitti:salaisuuksia on meillä jokaisella. isoja ja pieniä.
Lähde: Vartiotorni 15.9.2011 s. 31; korostus minun.
Että tämä näistä "salaisuuksista".
Jos kutsuu (tai antaa heidän kutsua itse itsensä) veli ja sisar hyveellisen kotiinsa, kannattaa se joulukuusi piilottaa hyvin (samoin kyseenalaiset kirjat ja härry potero leffat). Tämä siis, jos haluaa jatkaa kaksois-, kolmois- tai neliselämää.
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12