Tein sen, Saatana
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Tein sen, Saatana
Halusin päästä kaikesta taikauskosta eroon , mikä liittyy Jehovaan , niinpä pyysin Saatanalta - tämän maailman hallitsijalta apua - pyysin häntä tulemaan myös sisälleni.
Ja kas kummaa , mitään ei tapahtunut.
Mutta älkää muut kanssatoverit tehkö samoin, tämä teko ei sovellu ehkä kaikille ex-Jt:lle, ja siitä voi mennä jollakulla psyyke sekaisin.
Mutta minä olen sen verta hullu että haluan leikkiä tulella seurauksista piittaamatta.
Mutta älkää muut kanssatoverit tehkö samoin, tämä teko ei sovellu ehkä kaikille ex-Jt:lle, ja siitä voi mennä jollakulla psyyke sekaisin.
Mutta minä olen sen verta hullu että haluan leikkiä tulella seurauksista piittaamatta.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
- Jaakko Ahvenainen
Re: Tein sen, Saatana
On viisasta käydä päin pelkojaan. Näin ne tapaavat väistyä. Hyvin jatkoin, Jarkke. Niin ja onnitteluni.
-
viinimarja
Kiva että uskalsit 
Itse en vielä ehkä sukaltaisi...
Vieläkin kun kävelen pimeässä talossani ja yhtäkkiä pelottaa... uskon että demonit hyppää seinille, ja en tiedä mitä miettiä tai tehdä. Joskus sanon mielessäni huomaamattani "auta jehova" ja sitten havahdunkin siihen että pyysin jehovalta apua johon en enään edes usko - joten jos jehovaan en usko, niin eihän minun pitäisi uskoa demoneihin ja saatanaankaan. Huhuh.. ei ole helppoa
Itse en vielä ehkä sukaltaisi...
Vieläkin kun kävelen pimeässä talossani ja yhtäkkiä pelottaa... uskon että demonit hyppää seinille, ja en tiedä mitä miettiä tai tehdä. Joskus sanon mielessäni huomaamattani "auta jehova" ja sitten havahdunkin siihen että pyysin jehovalta apua johon en enään edes usko - joten jos jehovaan en usko, niin eihän minun pitäisi uskoa demoneihin ja saatanaankaan. Huhuh.. ei ole helppoa
-
Viljo
Ei kai mitään pitäisi tapahtuakaan, olethan Saatanan hellässä huomassa jo kun olet jättänyt Ainoan Oikean Totuuden. 
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
Raimo Mylly
Maksan 5000 € käteen välittömästi sille, joka onnistuu maanittelemaan Saatanan tai demoninsa kolostaan tekemään temppujaan niin, että minäkin voin käydä toteamassa niiden aitouden.
-
YksinäinenSusi
Ehkä Saatana on niin paljon meitä ihmisiä ylempänä, ettei hän viitsi alentua leikkimään kanssamme.Raimo Mylly kirjoitti:Maksan 5000 € käteen välittömästi sille, joka onnistuu maanittelemaan Saatanan tai demoninsa kolostaan tekemään temppujaan niin, että minäkin voin käydä toteamassa niiden aitouden.
Arvelisin ennemminkin, että Saatana hallitsisi ihmistä niin ovelasti, ettei ihminen tiedosta sitä.
Ihminen saattaisi huomata , että hänen käytöksessään on tapahtunut muutosta, muttei juuri muuta.
Mutta 5000e on iso raha, pannaan korvan taakse, jos se Saatana nyt sitten mua tarttee johonkin, vaikka kyllä sitä suuresti epäilen. Mielellään kyllä toteutan hänen tahtonsa, oli se nyt mitä hullua hyvänsä.
Mutta pääasia tosiaan , että pääsee kaikista peloista eroon, sekin on jo hyvä sinänsä.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Aaron Hannu
Minäkin tein aikoinani niin. Olin elämäni ajan ollut demonipelossa ja luulin kaiken "kummittelun" liittytvän saatanaan ja demoneihin....Ns. Kokeitteni aikana olin tiedostomattomasti vaipunut ehkä itsesugestionaaliseen tilaan ( jos joku haluaa tietää tekniikan, voin opastaa), jossa aloin kokemaan alitajuntaisia uskomuksiani.
Koin jopa pelastumisen tunteen ja sain enkelikokemuksia. Kaikki alkoi kokeitteni aikana, mutta tiesin esim, vaimon voittavan rahaa arvalla. Kuulin poikani äänen vaikka hän oli kotona, koin tuulenpuuskia ympärilläni, näin ns. orbeja, ihmeellisiä yhteensattumia ja täydelllistä ajoittamista esim. odottamieni puhelisoittojeni suhteen. Tiesin, missä joku tavara on jos vaimoni puhelin oli hukassa. Tunnuin pysyväni lopettamaan lumisateen ja myöskin minusta tuntui että sain sen jatkumaan. Elin hirvittävässä kuolemanpelossa ja minun piti joku uskomusteni mukaan saada antamaan minulle "elämän vettä" (lasi vettä). Koin endellisenä päivänä ennen "pelastumisen tunnetta" kaupungissamme täydellisen pimeyden ja seuraavana päivänä annoin yhdelle Unisefin keräykseen rahaa (vanha nainen) joka pelastumisen tunteen aikana vilkutti minulle TVstä - en tiennyt enää mitä uskoa. Näen toisinaan edelleen kirkkaita valopisteitä joko vaaleanpunaisia tai violetteja. Ne saattavat olla esim. jonkun henkilön sydämmen kohdalla. Näin myös yksin katsellessani peiliä kasvojeni vääristyvän vuoron perään ja välillä tulisen pääkallon - uskoin "demonien lähteneen" minusta ja sain palautettua kasvoni kovan rukouksen jälkeen, jossa ajattelin jumalan rakentavan minut uudelleen Jeesuksen mainitseman "ruumiintemppelin lupauksen" mukaisesti...Tiesin milloin meille tulee vieraita. Seuraavana päivänä kun ajattelin kaiken vanhan olevan takana, talomme kohdalta näytti nousevan kaksi sateenkaarta, jotka tietenkin yhdistin kokemuksiini. Olin mielestäni nähnyt autolla ajaessani myös kaksi entistä puolituttuani kävelemässä kadulla, jotka olivat kuolleet pari vuotta aiemmin....kaiken kukkuraksi tunnuin pystyväni lukemaan ihmisten ajatuksia ja monet kysyivät mistä tiesin? Kävin lääkärissä ja selitin tilanteen, mutta lääkäri sanoi minun ehkä käyvän ylikierroksilla ja antoi pari viikkoa lomaa....Mielestäni olin taas terveempi kuin koskaan...Olin harjoitellut samaan aikaan meditaatiota jonkin verran ja ajattelen näin jälkikäteen kaiken kokemani lähteneen itsestäni ja jotkut sanovat esim että ns kundaliinin herättäminen voi olla vaarallistakin ja tarvitaan ehdottomasti kokeneen ohjaajan apua, sillä alitajuntaiset uskomuksemme alkavat näkyä meille todellisina - koin mm erään kerran tarpeelliseksi osoittaa rakkauteni niin voimakkaasti jumalaa kohtaan, että minun pitäisi todistaa se vaikka ajamalla autolla päin rekkaa siis uhrata itseni....silloin jokin heräsi minussa ja ajattelin ettei takkauden jumala voi sellaista vaatia vaan voimme valita!
Ts . Saatana on itsessämme pimeä puolemme, itselle tiedostamaton paha puoli, mutta meissä on myös hyvä sekä taistelija,armahtava "kristus" tai kristustietoisuus/rakkaustietoisuus, joka antaa meille kyvyn ottaa vastuun itse itsestämme - me valitsemme ja koemme valintojemme seuraukset. Toisaalta saatana on sitä, että emme ota vastuuta itsestämme vaan annamme sen toisaalle.
Itse koin asioita, jotka olivat syvällä minussa uskomusjärjetelmänä. Ihmiset kokevat itsensä tutkimisessa juuri niitä asioita joihin uskovat ja ne ovat yksilöllisiä tai kollektiivisia uskomuksia ja todennäköisesti siis harhaa. Kun alkaa itse määritellä itseään, uskoa itseensä ja joka kykenee selvästi tieteellisesti osoittamaan jonkin asia todeksi vaikka itsestäänkin, on nöyryyttä uskoa se ja antaa jokaisen muunkin valita oma määritelmä itsestään omana ainutlaatuisena persoonana - jumalan kuvana.
Kirjoittamassani blogissani kerroin olleeni lievästi masentunut ja päässeeni siitä eroon 25.9.2009 "Hyväksy itsesi - uskalla elää" kirjan luettuani. Kun otin lopputilin edellisestä työstäni ja minun oli pakko myydä uudehko automme ja jonka rekkarina oli tavallaan vaimoni synymäpäivä roomalaisin kirjaimin sekä ikä, koska ostin auton tavallaan hänen pyynnöstä. Seuraavan auton ostettuani lehden ilmoituspaltalta rekkarin numerot olivat CBC 259....jäin pohtimaan olisiko asialla yhteyttä kokemusteni alkuperään? Matka kenties jatkuu yhä, uusi opiskelupaikka odottaa...
Koin jopa pelastumisen tunteen ja sain enkelikokemuksia. Kaikki alkoi kokeitteni aikana, mutta tiesin esim, vaimon voittavan rahaa arvalla. Kuulin poikani äänen vaikka hän oli kotona, koin tuulenpuuskia ympärilläni, näin ns. orbeja, ihmeellisiä yhteensattumia ja täydelllistä ajoittamista esim. odottamieni puhelisoittojeni suhteen. Tiesin, missä joku tavara on jos vaimoni puhelin oli hukassa. Tunnuin pysyväni lopettamaan lumisateen ja myöskin minusta tuntui että sain sen jatkumaan. Elin hirvittävässä kuolemanpelossa ja minun piti joku uskomusteni mukaan saada antamaan minulle "elämän vettä" (lasi vettä). Koin endellisenä päivänä ennen "pelastumisen tunnetta" kaupungissamme täydellisen pimeyden ja seuraavana päivänä annoin yhdelle Unisefin keräykseen rahaa (vanha nainen) joka pelastumisen tunteen aikana vilkutti minulle TVstä - en tiennyt enää mitä uskoa. Näen toisinaan edelleen kirkkaita valopisteitä joko vaaleanpunaisia tai violetteja. Ne saattavat olla esim. jonkun henkilön sydämmen kohdalla. Näin myös yksin katsellessani peiliä kasvojeni vääristyvän vuoron perään ja välillä tulisen pääkallon - uskoin "demonien lähteneen" minusta ja sain palautettua kasvoni kovan rukouksen jälkeen, jossa ajattelin jumalan rakentavan minut uudelleen Jeesuksen mainitseman "ruumiintemppelin lupauksen" mukaisesti...Tiesin milloin meille tulee vieraita. Seuraavana päivänä kun ajattelin kaiken vanhan olevan takana, talomme kohdalta näytti nousevan kaksi sateenkaarta, jotka tietenkin yhdistin kokemuksiini. Olin mielestäni nähnyt autolla ajaessani myös kaksi entistä puolituttuani kävelemässä kadulla, jotka olivat kuolleet pari vuotta aiemmin....kaiken kukkuraksi tunnuin pystyväni lukemaan ihmisten ajatuksia ja monet kysyivät mistä tiesin? Kävin lääkärissä ja selitin tilanteen, mutta lääkäri sanoi minun ehkä käyvän ylikierroksilla ja antoi pari viikkoa lomaa....Mielestäni olin taas terveempi kuin koskaan...Olin harjoitellut samaan aikaan meditaatiota jonkin verran ja ajattelen näin jälkikäteen kaiken kokemani lähteneen itsestäni ja jotkut sanovat esim että ns kundaliinin herättäminen voi olla vaarallistakin ja tarvitaan ehdottomasti kokeneen ohjaajan apua, sillä alitajuntaiset uskomuksemme alkavat näkyä meille todellisina - koin mm erään kerran tarpeelliseksi osoittaa rakkauteni niin voimakkaasti jumalaa kohtaan, että minun pitäisi todistaa se vaikka ajamalla autolla päin rekkaa siis uhrata itseni....silloin jokin heräsi minussa ja ajattelin ettei takkauden jumala voi sellaista vaatia vaan voimme valita!
Ts . Saatana on itsessämme pimeä puolemme, itselle tiedostamaton paha puoli, mutta meissä on myös hyvä sekä taistelija,armahtava "kristus" tai kristustietoisuus/rakkaustietoisuus, joka antaa meille kyvyn ottaa vastuun itse itsestämme - me valitsemme ja koemme valintojemme seuraukset. Toisaalta saatana on sitä, että emme ota vastuuta itsestämme vaan annamme sen toisaalle.
Itse koin asioita, jotka olivat syvällä minussa uskomusjärjetelmänä. Ihmiset kokevat itsensä tutkimisessa juuri niitä asioita joihin uskovat ja ne ovat yksilöllisiä tai kollektiivisia uskomuksia ja todennäköisesti siis harhaa. Kun alkaa itse määritellä itseään, uskoa itseensä ja joka kykenee selvästi tieteellisesti osoittamaan jonkin asia todeksi vaikka itsestäänkin, on nöyryyttä uskoa se ja antaa jokaisen muunkin valita oma määritelmä itsestään omana ainutlaatuisena persoonana - jumalan kuvana.
Kirjoittamassani blogissani kerroin olleeni lievästi masentunut ja päässeeni siitä eroon 25.9.2009 "Hyväksy itsesi - uskalla elää" kirjan luettuani. Kun otin lopputilin edellisestä työstäni ja minun oli pakko myydä uudehko automme ja jonka rekkarina oli tavallaan vaimoni synymäpäivä roomalaisin kirjaimin sekä ikä, koska ostin auton tavallaan hänen pyynnöstä. Seuraavan auton ostettuani lehden ilmoituspaltalta rekkarin numerot olivat CBC 259....jäin pohtimaan olisiko asialla yhteyttä kokemusteni alkuperään? Matka kenties jatkuu yhä, uusi opiskelupaikka odottaa...
-
Raimo Mylly
Liittämättä tätä kommenttia sinuun on yleinen ilmiö, että mielen sairastuessa se ei itse sitä tiedosta. Sen huomaa ensin ulkopuolinen. Ikäihmisillä dementian hiipiessä he eivät itse usko sekoilevansa, vaan luulevat toisten ihmisten sekoilevan. Naapurin papan kohdalla kävi heinäkuussa juuri niin. Hän kuvitteli ykskaks omistavansa koko kerrostalomme ja lähti koputtelemaan naapureiden ovelle kehottaen heitä häipymään talostaan. Soitti minullekin - olen hallituksen pj. - ja tivasi, miksi minunkin nimeni on hänen talonsa ovessa. Mikään järkipuhe ja selittäminen ei mennyt läpi. Lopulta sain pojan kiinni ja menemään isänsä avuksi.Aaron Hannu kirjoitti: Kävin lääkärissä ja selitin tilanteen, mutta lääkäri sanoi minun ehkä käyvän ylikierroksilla ja antoi pari viikkoa lomaa....Mielestäni olin taas terveempi kuin koskaan...
Mielen sairastuessa ulkopuolinen arviointi ja apu on siksi välttämättömyys.
-
Aaron Hannu
No en kuitenkaan kiellä sitä ettenkö olisi kokenut psykoottisia ilmiöitä ja juuri sen takia halusin mennä siinäkin päin pelkojani ja lääkärin puheille. Alitajuntaiset asiat ovat hämäriä ja kerran muistaakseni oli ihan uutisissakin tässä viimisen vuoden aikana, kuinka suurin osa ihmisistä luulee kuulevansa tai näkevänsä jotain ja on siis yleinen ilmiö, mutta hieman tabu - taas jos mennään toiseen äärilaitaan, missä nämä asiat ovat ihan "normaalia" ihan "usottavilla" nettisivuilla ja blogeilla, ihmisillä tuntuu olevan huimia kokemuksia, joihin itse suhtaudun varauksella. Niin ja sitten esim Diane Cooperin kaltaisia kirjailijoita yms. Sen sanon, että ikinä en ole syönyt minkäänlaisia lääkkeitä, kokeillut hassista pari kertaa, alkoholia kyllä useammin....Mutta uskoakseni mieli voi tehdä tepposia vaikka osa asioista on pistettävä paranormaalien asioiden piikkiin....
Asiasta kolmanteen: Katsoin eilen ihan kulttisarjaan johtaneen elokuvan (Serenity) ja siinä oli mielestäni "saatanaa" tai hyvässä uskossa toimimista verrattu "synnittömään maailman kaipuuseen", joka tappoi ihmiset ja muodosti immuuneista raatelijoita...kun korkeamman omaavan "itsenäisten ihmisten ryhmä" piti arvossa ja loi uskoa jokaisen ihmisen oikeuteen valita. " kaikki 7 Syntiä" on oikeasti kivaa kapteenin mielestä. Mielestäni vastaava teema toistuu monissa elokuvissa kuten Harry Potter yms. vaikka ne onkin fantasioitu ja kuvitettu eri tavoin. Hyvän ja pahan taistelu meissä itsessämme.
Asiasta kolmanteen: Katsoin eilen ihan kulttisarjaan johtaneen elokuvan (Serenity) ja siinä oli mielestäni "saatanaa" tai hyvässä uskossa toimimista verrattu "synnittömään maailman kaipuuseen", joka tappoi ihmiset ja muodosti immuuneista raatelijoita...kun korkeamman omaavan "itsenäisten ihmisten ryhmä" piti arvossa ja loi uskoa jokaisen ihmisen oikeuteen valita. " kaikki 7 Syntiä" on oikeasti kivaa kapteenin mielestä. Mielestäni vastaava teema toistuu monissa elokuvissa kuten Harry Potter yms. vaikka ne onkin fantasioitu ja kuvitettu eri tavoin. Hyvän ja pahan taistelu meissä itsessämme.
-
nabander
Ei ei, ihan väärin. Sinä ajattelit, siinä ongelma. Saatana ja demonit löytävät tiensä vain tyhjennettyyn mieleen, eikös se niin mennyt?
Kunnioittavasti teidän
Nabander
Kunnioittavasti teidän
Nabander
Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
-
Mag Mell
^Kannattaisi joo varmaan mieluummin suunnata joogatunneille, koska vt-seuran mukaanhan siellä tyhjennetään mieli niin, että saatana pääsee sitten sinne sisälle. Aivan aukotonta logiikkaa jälleen kerran!
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
-
Markku Meilo
Ajalta, jolloin olin mistään mitään tietämätön jt-natiainen, muistan joko tekstin tai puhemainninnan, jonka mukaan Vt-seura katsoo, että mielisairaaloissa olevista suurin osa on demonien/Saatanan riivaamia. Jos näin olisi, niin ihmeen hyvin nykylääkkeet karkottaisivat ko. olentoja.Mag Mell kirjoitti:^Kannattaisi joo varmaan mieluummin suunnata joogatunneille, koska vt-seuran mukaanhan siellä tyhjennetään mieli niin, että saatana pääsee sitten sinne sisälle. Aivan aukotonta logiikkaa jälleen kerran!
Viimeksi muokannut Markku Meilo, 23.08.2011 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: +,että
Syy: +,että
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
ajoulupukisti
Minä olen tässä kokeillut pahoja juttuja (todella pahoja). Välillä leikkinyt heilurilla, mutta vastaukset on aivan idioottimaisia isestään selvyyksiä.... suoraan alitajunnasta ideomotorisella liikkeellä. Ei demoneja, ei saatanoita, vain oma tyhmä mieleni. Aakkoslautaa en ole saanut toimimaan juuri ollenkaan (ehken ole pystynyt suggestoimaan itseäni sopivaan tilaan). Automaattikirjoituskin on tuottanut vain täysin tulkitsemattomissa olevaa viivanpätkää paperille. Hypnoosia youtuubavideolta, kerrassaan hassu kokemus... se rentoutuminen ja kihemöinti ja se ylösnouseminen selkäpiitä kihelmöiden ja karvoja nostaen. Loppujen lopuksi aika laimea kokemus.. aluksi vähän pelottava, mutta syyn siihen kyllä tiedän (fobia indoktrinaationi).JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Halusin päästä kaikesta taikauskosta eroon , mikä liittyy Jehovaan , niinpä pyysin Saatanalta - tämän maailman hallitsijalta apua - pyysin häntä tulemaan myös sisälleni.
Kuten varmasti monet sen ovatkin jo tajunneet tällä foorumilla, olen nykyään ateisti. Joten luulisi, että kaikki VT-synnit irtoisivat herkästi, mutta ei. Fobiat istuvat todella syvällä. Niitä on paukutettu ja suggestoitu vuosia ja vuosia. Joten ne eivät lähde niin herkästi. Toivon, että en loukkaa ketään todetessani, että olen tehnyt todella, todella tuhmia juttuja VT-seuran mukaan (ei ollut helppoa). Söin verilettuja ja ryynäreitä. Lisäksi kävin luovuttamassa verta. Olen ilmeisesti myös pilkannut VT-seuran henkeä (pyhä tai ei, se on varmasti debatin paikka... uuups mä tein sen taas).
Toivottavasti nämä tunnustukset eivät loanneet mainettani täysin ja että ehkä pystyn joskus jossain vaiheessa auttamaan jota kuta todistajuudesta hiipuvaa tyyppiä kestämään sen vaiheen yli.
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12