Vieras kirjoitti:mikähän tämän "tumpelon" tarinakin on. ihan villi veikkaus että erotettiin haureuden takia, polkas jonku eukon paksuksi, asu hetken aikaa susiparina kunnes hommat kusi ja nyt äpäräpenskaa kuskataan ees sun taas. kuka tuollaista haluaisi tai väittäisi olevansa onnellinen?
sen sijaan jos olisit pitänyt alunperinkin käytöksesi kristillisenä, olisit luultavasti onnellisesti naimisissa ja iso perhe, sukulaiset, tuttavat ja vanhemmat ympärilläsi.
No johan villin veikkauksen heitit. Oliko jo ihan kaikki pelissä?

Perussettiä lahkolaisilta.
Mun ”surkuttelun” tarkoitus on ollut tuoda esille se epäinhimmillisyys, joka lahkossa on. Olen ollut lahkon ulkopuolella jo yli kymmenen vuotta ja elämä on raiteillaan. Olen todella tyytyväinen, että olen pystynyt valitsemaan muun elämän tavan, kuin suosittelemasi kristillisen, jota et pysty itsekkään toteuttamaan muuta kuin sanailemalla siitä.
Sukulaisista muuten sen verran, että jätettyäni sen ”kristillisen” elämäntavan, olen saanut heihin vuosien mittaan yhteyden. Onnekseni muu suku lukuunottamatta lähiperhettä, ovat sinulle maailmallisia.