Meillä oli välillä haastavatkin viitisen vuotta ja haluan kiittää omasta puolestani kaikkia sivuston toimintaan osallistuneita. Aurinko paistaa ja elämä jatkuu.
Muutoksia palstan henkilökuntaan
Valvoja: Moderaattorit
- Alueveli
- Eläkeläinen
Muutoksia palstan henkilökuntaan
Jään sivuun foorumin ylläpidosta ja moderoinnista ja mun paikan ottaa hoitaakseen Tony(tony@veljesseura.org). Tsemiä. Kaikki foorumin toimintaa ja käyttäjätunnuksia koskevat huolet tulee osoittaa nykyisille ylläpitäjille. Vaikka olenkin lupautunut tekemään toistaiseksi tekniset päivitykset foorumille, en toivo etenkään puhelimitse ilmoituksia tai kyselyitä vastaantulevista ongelmista tai edes sivuston kaatumisesta (kyllä se sieltä nousee).
Meillä oli välillä haastavatkin viitisen vuotta ja haluan kiittää omasta puolestani kaikkia sivuston toimintaan osallistuneita. Aurinko paistaa ja elämä jatkuu.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
- Tony
Re: Muutoksia palstan henkilökuntaan
Kiitosta vain kovasti sulle (ja Lehtiveljelle) siitä että palsta on olemassa, ja että jaksoitte huiskia sen parissa. Leppoisia 'eläkepäiviä'.
Alueveljen jättäessä moderaattorin pestin, aukko paikattiin nimimerkkiä Sinner74 tottelevalla käyttäjällä.
Alueveljen jättäessä moderaattorin pestin, aukko paikattiin nimimerkkiä Sinner74 tottelevalla käyttäjällä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Vieraas
Hienoa työtä ex-jiiteiden puolesta, iso kiitos! Toivotaan, että saitti pysyy kasassa.Alueveli kirjoitti:Meillä oli välillä haastavatkin viitisen vuotta ja haluan kiittää omasta puolestani kaikkia sivuston toimintaan osallistuneita. Aurinko paistaa ja elämä jatkuu.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Kiitokset arvokkaasta työstä Alueveljelle myös minun puolestani, ja lokoisia eläkepäiviä!
And Justice For All
- Jaakko Ahvenainen
Tähän minun on helppo yhtyä. Palsta kyllä pysyy pystyssä. Tästä on turha edes spekuloida. Kiitän niin alueveljeä kuin lehtiveljeäkin, enkä epäile yhtään, etteikö palstan laatu pysyisi mahdollisimman asiallisena.sinner74 kirjoitti:Kiitokset arvokkaasta työstä Alueveljelle myös minun puolestani, ja lokoisia eläkepäiviä!