Vanhoja kirjoja

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

ippe

Vanhoja kirjoja

Viesti Kirjoittaja ippe »

En kirjoittele tänne usein, sillä olen huomannut että tämä on hyvin yksipuolinen palsta... no kuitenkin... tyhjensin tuossa vinttiäni ja huomasin että minulla on monia kirjoja kolmet. Ketä kiinnostaisi esim. Jumalan harppu ja muutama muu Rutherfordin kirja jne... En itse tarvi niitä ja ajattelin viedä ne Beteliin ellei täällä ketään kiinnosta. Eli aion päästä eroon kolmoiskappaleista.. ketä kiinnostaa vihjatkoon :D
Kaarmis

Re: Vanhoja kirjoja

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Mua ainakin kinnostaisi! :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
ippe

No mikä kiinnostaa... laitahan viestiä. Näitähän löytyy :D
Kaarmis

Periaatteessa koko repertuaari kiinnostaa. Mul on vaan vuosikerrat '87-2000, ja hajakappaleita 80- ja 90-luviulta, ja yksi "uudet taivaat"-kirja vuodelta 1955. Pistä privaa miten saisin kirjasi käsiini. Oletko pk-seudulta? Kauempaa on ehkä hieman hankala noutaa. Maksaisin kyllä vaikkapa matkahuollon rahdin... Voi myös soittaa numeroon 046 546 2879. terveisin Antti
ippe

Tässä lista: Jumalan harppu, valo 2, ennustus, sovitus, luominen, viholliset, Jehova, ja suurin piirtein kaikki uudemmat... Yb 62 on mukana ja myöskin a.h mac millanin "usko marssilla".
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Kiinnostaa jopa siinä määrin, että päätin vihdoin rekisteröityä sivulle :lol:

Erityisesti Jumalan Harppu ja Usko marssilla kiinnostavat. Laita yksityisviestiä, voin vaikka pienen korvauksen kirjoista maksaa.
Kaarmis

Ainakaan noita mainittuja mul ei oo mitn, "tapahtukoon sinun tahtosi" ja "ihmisen pelastus taitaa olla seuraavaks vanhimmat. Peruskirjat mul on, esim. Suurin ihminen, nuoret 1, tieto, Järjestetyt, yhdistetyt ym. Tsekataan jossain vaiheessa paremmin vielä?

Joo, usko marssilla kiinnostaa muakin, vissiin pitää huutokauppa järjestää... :D
Kletos

Viesti Kirjoittaja Kletos »

Hei, Laitoin jo yksäriäkin heti kun näin viestisi, mutta et tainnut vielä lukea sitä. Vanhat kirjat kiinnostavat minuakin todella kovasti. Samat kirjat kuin varmaan monia muitakin eli Usko marssilla ja kaikki Rutherfordin tekemät kirjat esim. mainitsemasi Jumalan harppu. :D

Maksan mielelläni kirjoista + postimaksut tietysti myös. :!:
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Jos kirjoja ollaan roudaamassa Oulu - Jyväskylä - Hämeenlinna -akselilla, voin toimia kuriirina nyt torstaina. :D
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Pistähän, "Ippe" huutokauppa pystyyn. Kirjoillasi on kysyntää. En edes väitä olevani kiinnostunut, minä olen. Olisiko toisilla esittää tarjouksia?
Kaarmis

Köyhä olen, mutta kirjoihin sijoittaminen kuulemma kannattaa aina. Vaikka ne olisisivat huonojakin ja täynnä valheita. Tässä tapauksessa nimenomaan siitä syystä...
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Tiedä häntä, mutta näkisitpä kirjastoni, Kaarmis.

Lisäys: Siinä on ainoastaan muutama, huolella valittu opus. :(
Viimeksi muokannut Jaakko Ahvenainen, 02.01.2012 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaarmis

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Tiedä häntä, mutta näkisitpä kirjastoni, Kaarmis.
No se olis kyllä kiva nähdä. Mut joka tapauksessa, toi nykyinenkin rivi Seuran opuksia, noin 1,5m, riittää pelottamaan ainakin nuoremman tienraivaajasisaren...

Mutta, kuten todettua, lisä ei olis pahaksi.
Vastaa Viestiin