Minulla oli lapsena jehovantodistajaystävä.
Ystävyytemme oli kuitenkin erittäin kummallista, koska hän ei paljoakaan saanut koulun lisäksi olla kanssani tekemisissä..
Joka tapauksessa, heidän seurakunnassaan oli arvostettu "vanhin" jolla oli muutama lapsi.
Kovin arvostettu ja hänen lapsensa kuulemma niiiiin tosi todistajia...
Kun olin kerran teininä laivalla bilettämässä, suoraan sanoen kännissä sekoilemassa siellä, tuli vastaan tämän vanhimman poika. Poika oli kaikkea muuta kuin kunnon todistaja laivalla.
Hän yritti täysin väkisin minua sänkyyn. Eli yhden illan juttua ja esiaviollista seksiä. Oli oikein mahdoton suustaan, kehui minua seksikkääksi, ihanaksi, hän sekoaa minusta jne... väkisin koitti suudella ja sanoi että nyt mennään kyllä hyttiin...
En mennyt.
Mutta tässä vaan ihmettelen, kun valvojien silmä ei valvo, ovatko usein todistajat tälläisiä, siis oikeasti!?!?!?
Kaksinaismoralismia
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Re: Kaksinaismoralismia
Mukavia fantasioita sulla...
Teinihaaveita...
Onko muistakin kuin todistajista,
joita et saanut iskettyä vaikka kuinka kovasti yritit? :D
Teinihaaveita...
Onko muistakin kuin todistajista,
joita et saanut iskettyä vaikka kuinka kovasti yritit? :D
-
Vieras
"ihmettelen, kun valvojien silmä ei valvo, ovatko usein todistajat tälläisiä, siis oikeasti!?!?!?"
Tavan levinneisyyttä ei ole mitattu. Valvomaan sitä pyritään, liekö enemmän jäsenistön oma-aloitteista vai pomon ohjaamaa. Käräyttämisvelvollisuus on, kuten ajatelurikoksestakin, eli lahkon oppien epäilemisestä. Siten "tällaisuus" korostuu juuri poissaollessa, kuten laivalla.
Tavan levinneisyyttä ei ole mitattu. Valvomaan sitä pyritään, liekö enemmän jäsenistön oma-aloitteista vai pomon ohjaamaa. Käräyttämisvelvollisuus on, kuten ajatelurikoksestakin, eli lahkon oppien epäilemisestä. Siten "tällaisuus" korostuu juuri poissaollessa, kuten laivalla.
-
Mag Mell
Ikävä kyllä ei täysin avaudu tuo aloituksen pointti.
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
-
Markku Meilo
No avaajalle ehkä kävi kuin sille vitsin tytölle Miehikkälässä.Mag Mell kirjoitti:Ikävä kyllä ei täysin avaudu tuo aloituksen pointti.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Vieras
Täällä on joskus ollut ketju, jossa tuli esiin Jehovan todistajien nuoruudenaikaisia villejä tekoja. Ei toki kaikilla todistajilla lähde vapaalla homma lapasesta, mutta joillakin on joskus huhujen mukaan ollut suhteellisen vauhdikasta nuoren todistaja-aikuisen elämää...Vieras kirjoitti:Mutta tässä vaan ihmettelen, kun valvojien silmä ei valvo, ovatko usein todistajat tälläisiä, siis oikeasti!?!?!?
JK