Eikös Onan laskenut siemensä maahan? Mikä raamatunkohta se nyt olikaan? Tämä taitaa olla Raamatun ainut viittaus masturbaatioon ja siitä toimitus saanut toisen nimensä "onanointi".
Onko tapa tuomittu tässä tai muussa raamatunkohdassa?
Jotkut seksuaaliterapeutit suosittelevat tapaa varsinkin nuorille, jottei syntyisi esimerkiksi teiniraskauksia ja sitä myötä abortteja.
Onan
Valvoja: Moderaattorit
-
Viljo
Re: Onan
Onan teki syntiä koska ei halunnut siittää kuolleelle veljelleen perillistä. Masturbaatiosta ei ollut kyse vaan Mooseksen laissa olleesta lankousavioliitosta. Raamatunkohtaa en muista.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
- Jaakko Ahvenainen
Tosta voi raamatunkohtia kaivella: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Ja täältä voi todeta: 1. Moos. 38:9
Ja täältä voi todeta: 1. Moos. 38:9
-
Kaarmis
Onanointi vähentää todella reippaasti eturauhassyövän riskiä ja myös kivessyövän. Plus ei ole mitään niin noloa kuin piilotella niitä märkiä lakanoita, kun ne siemenet tulevat joka tapauksessa pihalle, viimeistään yöllä, miehillä. Miksei mieluummin nauti edes vähän siitäkin siemensyöksystä kuin koe häpeää märistä lakanoista? En ymmärrä joskus uskovaisten logiikkaa...
Muuten olen sitä mieltä että Päivi Räsäsen avaruusmatkan voisin kyllä maksaa, mutta vain yhdensuuntaisen lennon.
Muuten olen sitä mieltä että Päivi Räsäsen avaruusmatkan voisin kyllä maksaa, mutta vain yhdensuuntaisen lennon.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Vieras
Beetelissä oli paineita ja mieli kovilla rasituksilla (lopun läheisyys, värväysnormit...). Niin kun sitten veli vanhin takkailukäynnillä meni Erkin (nimet on muutettu) huoneeseen, tämä istui ikäänkuin kädet auton ratilla. Kysyi mitäpä veli Erkki ?
-Minä autoilen Tampereelle.
Vanhin siitä syömään, koska huomasi ruokatuntiajan, ja palattuaan Erkki rupesi ottamaan käsiään normaaliin käyttöön "nyt minä olen Tampereella".
Seuraavassa huoneessa vanhin tapasi Matin onanoimassa. "No mutta mitäs se Matti nyt ?"
-Sillä aikaa kun Erkki on Tampereella panen minä hänen vaimoaan.
Vanhin siitä syömään, koska huomasi ruokatuntiajan, ja palattuaan Erkki rupesi ottamaan käsiään normaaliin käyttöön "nyt minä olen Tampereella".
Seuraavassa huoneessa vanhin tapasi Matin onanoimassa. "No mutta mitäs se Matti nyt ?"
-
rippeli
Aika hyväVieras kirjoitti:Beetelissä oli paineita ja mieli kovilla rasituksilla (lopun läheisyys, värväysnormit...). Niin kun sitten veli vanhin takkailukäynnillä meni Erkin (nimet on muutettu) huoneeseen, tämä istui ikäänkuin kädet auton ratilla. Kysyi mitäpä veli Erkki ?
Let me go Master I hate you so