Ystäviä Oulusta?

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

erasmios36

Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja erasmios36 »

Hei kaikille! Olen seurannut tätä palstaa anonyymina jo vuosia. Kiitoksia mielenkiintoisista ajatuksista joita olette esitäneet. Haluaisin kertoa nyt hieman itsestäni. Oln 36 v mies joka muuttanut etelä-suomesta un muutama kuukausi sitten. Kuten saatatte arvata niin elämänkaareni historia on se, ett olen kasvanut jt perheessä. Ex vaimoni on myös Jt ja myös lapset. Olen kuin ilmaa heille kaikille. Olin sitten mukana tai en? Nyt etsin OIKEITA ystäviä joita en KOSKAAN löytänyt tuosta piiristä. Mieluiten juuri ex-jt:stä, koska kukaan muu ei voi ymmärtää täysin niitä kaikkia asioita joita siihen on liittynyt. Tämä elämä täytyy opetella ihan uudelleen ja kaikki tuki on tarpeellista. Siispä te sekä miehet että naiset OTTAKAA YHTEYTTÄ rohkeasti tämän palstan kautta, se auttaisi kovasti. Kiitos jo etukäteen!
Viimeksi muokannut erasmios36, 11.03.2012 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

erasmios36 kirjoitti:Tämä elämä täytyy opetella ihan uudelleen ja kaikki tuki on tarpeellista.
Koskaan ei ole liian myöhäistä, minä laitoin elämäni uskonnollisen osuuden järjestykseen vasta viisikymppisenä ja se kannatti.
Siispä te sekä miehet että naiset OTTAKAA YHTEYTTÄ rohkeasti tämän palstan kautta, se auttaisi kovasti. Kiitos jo etukäteen!
Sillä suunnalla on kohtalotovereita aivan riittämiin ja etuna vielä se, että noilla leveyksillä 100 km on huomattavasti lyhyempi matka kuin etelämpänä.

Joten tervetuloa ja sijoitin tämän avauksesi hieman sopivampaan ympäristöön.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
erasmios36

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja erasmios36 »

kiitos, en ollut aivan varma siitä mihin tämä kuuluu, toisaalat surullista tietää että kohtalotovereita on, toisaalta taas hyvä
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

erasmios36 kirjoitti:kiitos, en ollut aivan varma siitä mihin tämä kuuluu, toisaalat surullista tietää että kohtalotovereita on, toisaalta taas hyvä
Toivottavasti paikallinen porukka aktivoituu ja vastaa sinulle. Jos itse voin olla jotenkin avuksi, niin:

markku.meilo@hextek.fi
040 040 4121

Pidän ainaoastaan positiivisena sitä, että pääsee irti amerikkalaisen valehtelevan uskonnollisen kultin kahleista. Sitä voi ajatella parantavana leikkauksena, joka sattuu. Ei näennäisystävien menetys ole todellinen menetys, vaikka silmien avautuminen tuossa suhteessa saattaa aiheuttaa "häikäistymistä".

Toimettomia, poislähteneitä ja -lähetettyjä jehovantodistajia on maailmassa lähelle sama määrä kuin nykyisiäkin jehovantodistajia, siis miljoonia, Suomessakin näitä on viimeisen noin 15 vuoden sisällä tullut lisää kolmisen tuhatta (siis Vt-seuran antamista luvuista laskien). Tosin moni entinen todistaja jää omaksi tappiokseen roikkumaan siihen kuuluisaan "mitäs jos sittenkin" -välitilaan.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
sinner74
Ylläpitäjä
Viestit: 2754
Liittynyt: 12.01.2009 14:12
Paikkakunta: Rollo

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tervetuloa kirjoittelemaan foorumille. Kyllä pohjoisessa exiä piisaa, esim. minä vaikutan Rovaniemellä. Ihan siinä Oulun vieressä.
And Justice For All
Filippos
Viestit: 1139
Liittynyt: 30.09.2009 10:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Minä asustan Oulussa tässä yliopiston vieressä. Erosin Jehovan Todistajista vuonna -99 ja olen siitä lähtien elänyt kartetun auvoista elämää.
Bunica
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2009 19:11

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Bunica »

Vilkaiseppa yksityisviestit. On siellä ainakin yksi.
erasmios36

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja erasmios36 »

Kitoksia Bunicalle yhteystiedoista. Olisi kiva järjestää tälläkin seudulla joku illanvietto.
Bunica
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2009 19:11

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Bunica »

Mikä ettei! Jos joku vain keksisi jonkun kivan paikan (huom! joku jostakin jolloinkin...) niin tapaamista ei tarttis venyttää kesään asti. Jos mitään ideoita ei synny, niin sitten viimeistään, kun ruoho jo vihertää, voitais kerääntyä meidän pihalle. Mutta osoite tulis sitten vain ja ainoastaan omalla nimellään ilmoittautuneille privana, eikös niin. :)
erasmios36

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja erasmios36 »

Bunica puhuu vähän, mutta asiaa! Näinhän me tehhään.
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

itsekin oulun lähistölla asun..pistäkäähän ilmootusta jos jotain turmiollista suunnitteletta :)
...Mess with the best, fuck the rest
-aamu-
Viestit: 1
Liittynyt: 01.06.2012 19:00

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja -aamu- »

Lisää Oulussa yliopiston vieressä asuvia ilmoittautuu :)
Filippos
Viestit: 1139
Liittynyt: 30.09.2009 10:46
Paikkakunta: Oulu

.

Viesti Kirjoittaja Filippos »

.
Viimeksi muokannut Filippos, 24.06.2012 00:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
funkyfelix
Viestit: 1
Liittynyt: 22.06.2012 12:04

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja funkyfelix »

Check in. Millon rillataan ja missä :D ... hyvää valon juhlaa.
Filippos
Viestit: 1139
Liittynyt: 30.09.2009 10:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Ystäviä Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Mites ois vaikkapa ensi keskiviikkona tai torstaina grillailuiltama jossain täällä Oulussa? Meilläkin kyllä sopii grillailemaan täällä linnanmaalla: kaasugrilli tuossa parvekkeella ja onneton puugrilli tuossa pihalla - viereisellä pihalla olis grillikotakin, jota luulisin voivamme käyttää (molemmat PSOASin taloja). Tai jos tuo ei passaa, niin lyötäiskö lukkoon jokin päivä heinäkuulta?
Viimeksi muokannut Filippos, 24.06.2012 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin