Ymmärrän. Itsellenikin on samantekevää ovatko nämä rohkeat naiset palestiinalaisia tai muita. Ampumalla ja räjäyttämällä näissä sodissa kuitenkin uutisten mukaan kuolee sekä rosvoja että leikkiviä lastentarhan lapsia. Se ei mun mielestäni ole kivaa.Kapteeni kirjoitti:Tunnen henkilökohtaisesti suurta kunnioitusta ja kiitollisuutta noita rohkeita miehiä kohtaan jotka ovat tätä terrorismin vastaista sotaa käyneet minun ja sinunkin puolesta. Minulle on samantekevää ovatko he amerikkalaisia, tanskalaisia, brittejä tai israelilaisia.
Terrorismi on terrorismia. En osaa sanoa mikä amerikkalaisille tai israelilaisille olisi paras metodi tappaa ihmisiä salaa.Kapteeni kirjoitti:Hieno homma, jos se oli Mossadin porukka joka likvidoi nuo kolme tiedemiestäJa se minua oikeastaan ihmetyttää, sillä olisihan nuo kolme tiedemiestä voinut tappaa muullakin tavalla, jos haluaisi peittää jälkensä. Ruokamyrkytys, liikenneonnettumuus, what ever....
Juuri näin.Kapteeni kirjoitti:Mielestäni jos aloittaa arvostelemaan toisten tapaa ratkaista joku ongelma, niin silloin pitäisi myös itsellä olla vastaus ongelmaan.
Ainakin amerikkalaiset olisivat olleet tyytyväisempiä, kun heitä ei olisi ollut kusetettu Irakin "joukkotuhoaseilla" joita ei sitten löytynytkään. Lisäksi ruumiita olisi tullut vähemmän kaikilla puolilla. Tilastojen mukaan joka 80. minuutti amerikkalainen Irakin ja Afganistanin veteraani tappaa itsensä. Tässä tilastossa ei tietenkään puhuta mitään naisista ja lapsista, jotka ovat Irakissa ja Afganistanissa joutuneet "terrorismin vastaisen sodan" uhreiksi.Kapteeni kirjoitti:1.Puntaroippa miltä maailman tilanne 9/11 jälkeen mahtaisi näyttää, jos USA ja sen liittoutuneet ( Esim. Tanska ), Mossad, jne. eivät olisi aloittaneet tätä sotaa terrorismia vastaan.
http://bit.ly/tQIQAg
En tiedä, etkä sinäkään. Kyseessä on täysin puhdas spekulaatio. Samanlaisia villejä skenaarioita voin jopa minä tuottaa tunnin sisällä kymmenen kappaletta.Kapteeni kirjoitti:2. Jos Iranilaisilla olisi ollut ydinase 60-luvulta saakka niinkuin Israelilaisilla on ollut, niin luuletko, dettä he eivät olisi sitä jo käyttäneet ?
Jos kukaan ei ampuis tai räjäyttäis ketään?Kapteeni kirjoitti:3. Mikä on sinun ratkaisusi terrorismia vastaan ?
Edit: Lisätty piste järjestysluvun perään.