Vieraas kirjoitti:
Voin olla väärässä, mutta olen ymmärtänyt nykyisen Veljesseuran tarkoituksen olevan tarjota vertaistukea Jehovan todistajien vaikutuspiirissä oleville ja sieltä lähtöä harkitseville.
Voitaisiin harkita, että palstalle tulevilta kysyttäisiin, johon saisi vastata hiirtä klikkaamalla:
A: Oletko jehovantodistajien vaikutuspiirissä ja harkitsetko mahdollisesti sieltä pois lähtöä.
B: Oletko vain joku muu utelias, tai jehovantodistajien vaikutuspiirissä, etkä harkitse pois lähtöä.
Jos klikkaa A, niin taivas aukeaa ja henkilö pääsee lukemaan Veljesseuraa. B:tä klikanneet automaattiohjautuu Suomi.24 jehovantodistajat osioon.
Hieman huvittaa "The Boss" Vieraas henkilön halu pomotella palstalla.
Vieraas kirjoitti:
En voi mitenkään tuntea nimimerkin KN motiiveita, mutta keskustelu ei ainakaan vaikuta tukevan edellä mainittuja tavoitteita. Olen myös ymmärtänyt että nimimerkki KN oli jo jossain vaiheessa lähdössä pois palstalta, tai jopa lähtenyt? Jokaisella on toki vapaus jäädä keskustelemaan.
Tuossa määritelmässäsi julistat palstasta poliittisen. Siis esität, että palstan tarkoitus on vieroittaa ihmisiä jehovantodistajuudesta ja tarjota tukea siihen. Minä, joka en tue moisia päämääriä on ikävä rasite palstan kirjoittajakunnassa, koska minä esitän vääriä mielipiteitä. Sangen huvittavaa, että juuri Pohjois-Korea on nousnut täällä esimerkiksi. Pohjois-Korealaisuutta näköjään nousee hieman muualtakin, kuin WT-seurasta.
"The Boss" Vieraas minä annan sinulle tavoitteen. Sinun täytyy kohota vähintäänkin moderaattoriksi, jotta pääset deletoimaan minua pois. Koska nykyiset modet eivät niin tee, niin sinun täytynee, myös selventää heille palstan tarkoitusta. Onhan se ikävää, kun ikiomalla ex-palstalla, joutuu lukemaa tämänkaltaisia ikäviä viestejä, joita minä lähettelen.
Minä myös kerron sinulle mitenkä käy palstalle, jossa huudetaan vaan jeeeeees, jeeeees ja taputetaan selkään. Sellainen palsta oli Turvapaikka, niin kuollut sellainen keskustelupalsta.
Hieman ihmettelen, ettei korkeastikouluttujen ja älykkäiden exien kapasiteetti riitä haastamaan minua? Markku Meilo ja muut super älyt huhuuuuu, teillä on valta naulata minut seinään keskustelussa. Lukumääräinen ja ilmeisesti älyllinen kapasiteetti on teidän puolella, joten antaa palaa ja laittakaa näppis höyryämään. Mutta ei, ennemmin huudetaan herraa poistumaa,joten kertooko tämä exien kyvyttömyydestä vastata? Eikö älyllinen resurssi riitä? Mikä mättää, ettei Markku Meilon sanoin, ikäänsä nähden lapsellista herraa pystytä tykittämään hiljaiseksi sanan vomalla?
Olen pettynyt exien antiin ja tasoon.
KN