Oudoin puhuttelunne
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieras
Näissä jutuissa tuppaa uppoamaan aina lahkon maailmaan niin että lähtökohdat taikka suoraan sanottuna normaalius unohtuu.
Elikkä syytös jostakin asiasta jota ei ole tehty on kunnianloukkaus ja rikoslain mukaan rangaistava.
Käsittääkseni poliisilta on kielletty sen kaltainen menettely että kuulustelussa väitetään jonkun rikoskumppanin jo tunnustaneen, jos niin ei ole. Samoin lienee muu valehtelu tosiasioista. Maallinen oikeusjärjestys on siten korkeammalla eettisellä tasolla kuin tuo, sanonevatko sitä itse pyhäksi taikka miksi hyvänsä.
Elikkä syytös jostakin asiasta jota ei ole tehty on kunnianloukkaus ja rikoslain mukaan rangaistava.
Käsittääkseni poliisilta on kielletty sen kaltainen menettely että kuulustelussa väitetään jonkun rikoskumppanin jo tunnustaneen, jos niin ei ole. Samoin lienee muu valehtelu tosiasioista. Maallinen oikeusjärjestys on siten korkeammalla eettisellä tasolla kuin tuo, sanonevatko sitä itse pyhäksi taikka miksi hyvänsä.
-
m.näätinki
Minulla...
Oudoin ja viimeisin puhuttelu jossa olen ollut koski kaksi vuotiasta poikaani.
Paikallinen palvelusvalvoja riepotti häntä tukasta salin eteisessä ja minä menin kokouksen alussa salin etuosaan,missä tuo palvelusvalvoja istui ja karjaisin hänelle kaikkien kuullen:"vedänkö sua turpiin vai soitanko poliisit?"
Muutamia päiviä tämän episodin jälkeen jouduin puhutteluun jossa minua moitittiin siitä kun olin niin ilkeesti sanonut kyseiselle tyypille.
No,ne oli jo niitä aikoja jolloin olin valmis lähtemään koko hommasta.
Paikallinen palvelusvalvoja riepotti häntä tukasta salin eteisessä ja minä menin kokouksen alussa salin etuosaan,missä tuo palvelusvalvoja istui ja karjaisin hänelle kaikkien kuullen:"vedänkö sua turpiin vai soitanko poliisit?"
Muutamia päiviä tämän episodin jälkeen jouduin puhutteluun jossa minua moitittiin siitä kun olin niin ilkeesti sanonut kyseiselle tyypille.
No,ne oli jo niitä aikoja jolloin olin valmis lähtemään koko hommasta.
-
Analysoija
Re: jaa...a
Jari Sillanpää oli vanhin Perhon seurakunnassa asuen Kivijärven kunnassa vuosina 1994-1999.m.näätinki kirjoitti:Kyllä oudoin puheluni oli se kun joku J.Sillanpää soitti ja sanoi:"olet er......."
"piip...piip..."
En tiedä tarkoittiko hän:"olet erinomainen" tai: "olet eristetty" koska asuinhan alueella (saarijärvrllä ,humpilla)josta en tiennyt mihin alueeeseen se kuului.
Kukaan ei koskaan ole tullut ovelleni soittamaan sitä ja sanomaan:"voisko keskustella".
No,hyvä nin.
Ei ole tarvis tullakkaan.
-
Vieras
Oudoin ryhmäpuhuttelu yksitellen paikalla olleille oli srk:n illan vietto jossain mökillä. Syytökset oli, että osa porukasta pusutteli ja hieroi toisiaan saunan takkahuoneessa. Joku puutteessa oleva vanhus oli kuulemma oven raosta nähnyt. Oudon tästä tekee se, että näin todella tapahtui ja kivaa oli, mutta kaikki kiistimme. "silminnäkijä" sai oudon maineen mielikuvituksineen =)
Miksi kaikki normaali on JT yhteisössä epänormaalia? Juuri se aivopesu tekee ihmisistä tunnevammaisia!
ps. Muistakaa Nuoret käyttää kumia! ja vähän vanhemmatkin =)
Miksi kaikki normaali on JT yhteisössä epänormaalia? Juuri se aivopesu tekee ihmisistä tunnevammaisia!
ps. Muistakaa Nuoret käyttää kumia! ja vähän vanhemmatkin =)
-
Pehmoluopio
Minä ja kaverini teimme käytännöllisiä piloja keskenämme. Siitä tuli puhuttelu. Jossain vanhassa lehdessä oli ollut juttua kuinka jotkut olivat kasanneet peltiromusta jotain ohjukselta muistuttavaa, kaivaneet ison kuopan vitsin kohteen pihamaalle ja maalanneet kylkeen CCCP. (Minun mielestäni ihan hulvaton pila). Kaverilla oli kuitenkin tiltannut sydän tai jotain ja siksi sellainen oli tietysti epäsopivaa.
-
possessed by Satan
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
possessed by Satan
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
possessed by Satan
-
Nightderanger
http://fi.wikipedia.org/wiki/AntestorLehtiveli kirjoitti:Samasta minuakin syyteltiin..possessed by Satan kirjoitti:"saatanallisen musiikin kuuntelu"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Crimson_Moonlight
Kyllä krastillinenkin musiikki voi olla hyvää
-
rippeli
Minä jouduin nuorena komitean eteen kun vanhimmat epäilivät että olen homosuhteessa kaveriini (toinen jt-nuori). Todistuskappaleena oli vihko johon olimme kirjoitelleet toisistamme pilkkarunoja. Esivalvoja sitten luki noita äärimmäisen rivoja runoja ääneen komiteassa ja muut vanhimmat kauhistelivat ja minua nolotti, mutta jälkeenpäin ajatellen tilanne oli aika koominen.
Lopulta sitten pohdittiin, olimmeko kirjoitelleet nuo runot konventissa (samassa vihossa oli myös muistiinpanoja). Vanhimmat tulivat kuitenkin siihen tulokseen, etten ollut ihan niin kamalaan häväistykseen langennut. Perusteena oli esimerkiksi se mitä veli Pallari sanoi (Hän ei ollut komitean varsinainen jäsen, mutta toimi tilaisuudessa jonkinlaisena ylimääräisenä syyttäjänä): " Ethän sinä tuollaista saastaa olisi konventissa voinut kirjoittaa, koska paikalla olleet enkelit olisivat iskeneet sinut kuoliaaksi".
Jonkinlaisen käsiala- ja musteanalyysin jälkeen todettiin, että vaikka kirjoittamamme runot olivatkin kamalia, ei niiden perusteella voi kuitenkaan olettaa että harrastaisin seksiä jokaisen seurakuntamme nuoren sisaren tai veljen kanssa. Joillakin vain on niin likainen mielikuvitus.
Lopulta sitten pohdittiin, olimmeko kirjoitelleet nuo runot konventissa (samassa vihossa oli myös muistiinpanoja). Vanhimmat tulivat kuitenkin siihen tulokseen, etten ollut ihan niin kamalaan häväistykseen langennut. Perusteena oli esimerkiksi se mitä veli Pallari sanoi (Hän ei ollut komitean varsinainen jäsen, mutta toimi tilaisuudessa jonkinlaisena ylimääräisenä syyttäjänä): " Ethän sinä tuollaista saastaa olisi konventissa voinut kirjoittaa, koska paikalla olleet enkelit olisivat iskeneet sinut kuoliaaksi".
Jonkinlaisen käsiala- ja musteanalyysin jälkeen todettiin, että vaikka kirjoittamamme runot olivatkin kamalia, ei niiden perusteella voi kuitenkaan olettaa että harrastaisin seksiä jokaisen seurakuntamme nuoren sisaren tai veljen kanssa. Joillakin vain on niin likainen mielikuvitus.
Let me go Master I hate you so
- Tony
rippeli kirjoitti:Perusteena oli esimerkiksi se mitä veli Pallari sanoi (Hän ei ollut komitean varsinainen jäsen, mutta toimi tilaisuudessa jonkinlaisena ylimääräisenä syyttäjänä): " Ethän sinä tuollaista saastaa olisi konventissa voinut kirjoittaa, koska paikalla olleet enkelit olisivat iskeneet sinut kuoliaaksi".
Kokemuksesta voin kertoa, että olisi enkeleillä melkoisesti konventeissa(kin) duunia mikäli veli Pallarin olettamus enkelten työsuhteen kuvauksesta pitäisi paikkaansa.
Jos raamatun mukaan olisitte toimineet, niin kyllä teikäläiseltä olisi pitänyt vähintään toinen silmä repiä irti...Jonkinlaisen käsiala- ja musteanalyysin jälkeen todettiin, että vaikka kirjoittamamme runot olivatkin kamalia, ei niiden perusteella voi kuitenkaan olettaa että harrastaisin seksiä jokaisen seurakuntamme nuoren sisaren tai veljen kanssa. Joillakin vain on niin likainen mielikuvitus.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja