Itse erosin vuonna 2008, ollessani 21- vuotias. Syy erooni oli seurustelu maailmallisen miehen kanssa.
Seurustelin kyseisen miehen kanssa n. 2,5 vuotta, mutta suhde kariutui poikaystäväni juomiseen ja agressiivisuuteen. Minulla oli huono olla, vaikka hän tukikin minua tämän uskonnosta eroamisen takia.
Tämän jälkeen aloitin opinnot korkeakoulussa ja tapasin ihanan miehen. Jätin edellisen mieheni ja nyt olen todella onnellinen nykyisen mieheni kanssa. Aina silloin tällöin tulee puhetta entisestä uskonnostani ja vanhemmistani, sekä siitä miten hoidamme tulevat häät/ristiäiset, koska en kuulu kirkkoon. Mieheni on ollut todella vihainen, kuultuaan kuinka perheeni ja sukulaiseni ovat minua kohdelleet eroamiseni jälkeen.
Olen pärjännyt näin hyvin, koska olen luonteeltani sopeutuva enkä ota asioista liikaa "pulttia". Elämäni eroamisen jälkeen on ollut hyvä, tiettyjä takaiskuja lukuunottamatta. Olen todella onnellinen tällä hetkellä, ja suunnitelmissa on tosiaan kihlat, lapsi ja häät. Ja tuossa järjestyksessä
Voin nykyään myös käydä vanhempieni luona, vaikkakin aina on tietty hienostelu ilmassa, eli vakavista asioista ei oikein voi puhua eikä haluta puhua.
Onneksi minulla on ihana ymmärtäväinen mieheni. Ja varmasti vanhempani ovat huomanneet, ettei minusta olekaan tullut mikään ryyppäävä, huoraava, huumeita käyttävä "luopio". Olen mielestäni ihan tasapainoinen ja hyvä ihminen, ja täytyy sanoa, että olen saanut hyvän kasvatuksen josta olen kiitollinen. Eli ihan kaikki ei ole negatiivista palautetta.
Tsemppiä teille kaikille jotka olette "murrosvaiheessa". Elämää on Jehovan todistajuuden jälkeenkin. Ja se on onnellista