Jaahas mitäs kirjoittais.

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ruotsinmimmi41
Viestit: 20
Liittynyt: 14.02.2013 10:26
Paikkakunta: Stor-Stockholm Sverige

Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Ruotsinmimmi41 »

Olen erotettu JV. Jopa kolmesti. Kasvanut jv perheessä täällä Tuholmassa. (Suomlainen perhe)
Olen siis syntynyt täällä. Noin 4 vuotta sitten erotettiin taas,kun elämä oli muutenkin vaikeimmillaan.
Sen jälkeen en ole enään jaksanut pyrkiä takas.Niinhän se on että jää tosi yksinäiseksi kun jää ulkopuolelle. Eihän sitä montaa "maailmallista" ystävää ollut. Ja aikuisena on ainakin mulla vaikeeta löytää uusia.Mulle on aina ollut ne tärkeitä jotka on "tuntenut mut pienestä lähtien"En oikein tiedä mitä juuri nyt kirjoittaisin..olen vasta löytänyt "kauheitten erotettujen sivuille" Ensin HJÄLPKÄLLAN ja sitten tämä.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

No tervetuloa kirjoittamaan! Hyvin sä suomea kirjoitat, mistään ei näe että oot syntynytkin Ruotsissa.

Kyllä niitä ystäviä vähitellen löytyy. Oletko käynyt Hjälpkällanin kokoontumisista?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Ruotsinmimmi41 kirjoitti:Eihän sitä montaa "maailmallista" ystävää ollut. Ja aikuisena on ainakin mulla vaikeeta löytää uusia.
Sama kokemus. Vaikeaa se on, mutta ihan mahdollista. Tervetuloa palstalle!
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Ruotsinmimmi41
Viestit: 20
Liittynyt: 14.02.2013 10:26
Paikkakunta: Stor-Stockholm Sverige

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Ruotsinmimmi41 »

Hei taas,,en ole käynyt hjälpkällanin kokoontumisissa koska vasta hiljattain sen sivun löysin. Saas nähä ,voin ilman muuta mennä.
theos
Viestit: 389
Liittynyt: 29.07.2012 16:30

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja theos »

Sinähän se vasta kauhea olet kun jopa kolmasti erotettu - uskaltaakohan kanssasi eres jutella. :wink:
Tervetuloa tällekin palstalle.
Ruotsinmimmi41
Viestit: 20
Liittynyt: 14.02.2013 10:26
Paikkakunta: Stor-Stockholm Sverige

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Ruotsinmimmi41 »

theos kirjoitti:Sinähän se vasta kauhea olet kun jopa kolmasti erotettu - uskaltaakohan kanssasi eres jutella. :wink:
Tervetuloa tällekin palstalle.
Hahahaha! Joo mun pitää aina olla "erilainen" jopa erotettujen piirissä se "pahin" hahahaah :lol:
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Joku on tainnu lyödä ton, muistaakseni jollakin oli 4 erottamista, toisella taas parikymmentä komiteaa... :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
theos
Viestit: 389
Liittynyt: 29.07.2012 16:30

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja theos »

No minä lienen täällä kaikkein kunnollisin kun minut erotettiin ilmoittamalla maistraattiin että olen itse eronnut vaikka nimenomaa totesin ko. vanhimmille etten itse eroa. :twisted:
Isosisko
Viestit: 3
Liittynyt: 28.01.2013 00:04

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Isosisko »

Tervetuloa!

Löydät aivan varmasti uusia ystäviä, vaikkakin "maailmallisia" sellaisia, mikä on vain ja ainoastaan hieno asia! Itse olen huomannut, että noilla "maailmallisilla" ystävillä on ollut henkisesti paljon enemmän annettavaa, kuin seurakuntakavereilla ikinä.
Olihan se rankkaa, kun paras luokkakaverini (kastettu todistaja) otti etäisyyttä huomatessaan, etten enää käynytkään kokouksissa (En ole erotettu, koska minua ei koskaan kastettu). Kaveri ei kouluttanut itseään peruskoulun jälkeen, vaan lähti Viroon rakentamaan valtakunnansaleja yms. eli se siitä ystävyydestä.
Sain kuitenkin uuden, ihanan kaverin, jonka kanssa sitten örvelsimme ja hulluttelimme pahimmat ja myös parhaimmat teinivuodet :lol:
Agnostikko
Viestit: 204
Liittynyt: 13.02.2013 18:06

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Agnostikko »

Agnostikko tässä moi Tervetuloa palstalle Olen itsekkin uunituore potilas täällä
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tervetuloa joukkoon sekalaiseen/sekavaan, miten päin vain :)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Ruotsinmimmi41
Viestit: 20
Liittynyt: 14.02.2013 10:26
Paikkakunta: Stor-Stockholm Sverige

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Ruotsinmimmi41 »

Täällä olen taas lukemassa! Kiitos
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Tervetuloa! Onks toi "JV" "Jehovan vajokit"?
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Ch.K
Viestit: 134
Liittynyt: 16.08.2009 17:52
Paikkakunta: Pietarsaari N7065258 E2436673

Re: Jaahas mitäs kirjoittais.

Viesti Kirjoittaja Ch.K »

Ruotsinmimmi41 kirjoitti:Olen erotettu JV. Jopa kolmesti. Kasvanut jv perheessä täällä Tuholmassa. (Suomlainen perhe)
Olen siis syntynyt täällä. Noin 4 vuotta sitten erotettiin taas,kun elämä oli muutenkin vaikeimmillaan.
Sen jälkeen en ole enään jaksanut pyrkiä takas.Niinhän se on että jää tosi yksinäiseksi kun jää ulkopuolelle. Eihän sitä montaa "maailmallista" ystävää ollut. Ja aikuisena on ainakin mulla vaikeeta löytää uusia.Mulle on aina ollut ne tärkeitä jotka on "tuntenut mut pienestä lähtien"En oikein tiedä mitä juuri nyt kirjoittaisin..olen vasta löytänyt "kauheitten erotettujen sivuille" Ensin HJÄLPKÄLLAN ja sitten tämä.
Tervetuloa!
Me ehkä tunnetaan ennestään?
Tosiystävät ovat ikuisia.
Vastaa Viestiin